Κεφάλαιο 12 - Απο τα μάτια της Alison

238 46 14
                                    

Οι μέρες περασαν και ήρθε η μέρα της εβδομάδας που περίμενα πάντα με αγωνία​! Ντύθηκα και εκανα μία γαλλική τα μαλλιά μου.

Natalie "Πςςς! Πάλι με το στόμα ανοιχτό θα μείνει ο Bryan!"

Μας είχε δει τις προάλλες να μιλάμε και αποφάσισα να της τα πω όλα. Είναι καλή φίλη και χαίρομαι που την εχω δίπλα μου.

Alison "Ναι γιατί εμένα θα γυρίσει να κοιτάξει" είπα ειρωνικά.

Natalie "Βρε αγάπη μου τα έχουμε ξαναπεί! Είσαι όμορφη, έχεις ωραίο σώμα και σε συμπαθεί οποίος σε γνωρίζει! Γιατί να μην του αρέσεις;"

Alison "Γιατί είμαι διαφορετική από αυτές που έχει συνηθίσει"

Natalie "Το διαφορετικό είναι κάτι νέο και ότι νέο είναι ωραίο"

Alison "Ότι πεις.."

Natalie "Τις προάλλες όμως γιατί να αντιδράσει έτσι στο συμβάν με τον Ethan;"

Alison "Οποια και να 'ταν στην θέση μου έτσι θα αντιδρούσε. Δεν θα άφηνε κανέναν στα χέρια του Ethan"

Natalie "Σταματα να λες βλακείες!"

Alison "Ο,τι πεις... Φεύγω"

Natalie "Alison... Να προσέχεις.... Δεν τους ξέρεις καλά και από το παρουσιαστικό δεν μου κανουν και για τα καλύτερα παιδιά"

Alison "Μην ανησυχείς"

Βγαίνοντας στην αυλή τον είδα να με περιμένει στην είσοδο της αυλής. Όταν με είδε χαμογέλασε. Μάλλον πίστευε πως δεν θα έρθω.. έτσι τον είχα κάνει εγώ να πιστεύει.

Περπατήσαμε σιωπηλοί μέχρι την αποθήκη. Ντρεπόμουν πολυ για τα γεγονότα της προηγούμενης εβδομάδας. Δεν ήξερα πως να αντικρίσω τα παιδιά στην αποθήκη.

Ο Bryan άνοιξε την πόρτα και πηγε μέσα. Αντάλλαξε χειραψία με τα τα αγόρια και γύρισε προς το μέρος μου. Πήρα βαθιά ανάσα και τον ακολούθησα δειλά.

Τα παιδιά με κοιτούσαν ανέκφραστα. Τους είχα κάνει άνω κάτω. Ήμουν έτοιμη να φύγω όταν άκουσα την πόρτα πίσω μου. Γύρισα και είδα την Skye, την Sara και τον Paul.

Skye "Ήρθες!!!" Τσιριξε και με αγκάλιασε, όπως και η Sarah.

Alison "Θέλω να σας ρωτήσω κάτι μετά" ψιθηρυσα στο αυτί της και εγνεψε καταφατικά.

Alex "Λοιπον ας ξεκινήσουμε πρόβα"

Alison "Για ποιο ποιο πράγμα;"

Finn "Για την επόμενη εμφάνιση μας"

Alison "Που θα είναι;"

Paul "Στο Μοναστηρακι"

Χορευοντας πανω στις Pointe Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ