Informejszyn:
[T.I.] - Twoje imięNie wiesz jak to dokładnie się stało, ale jesteś teraz już nieźle wstawiona i siedzisz tu, pod ścianą. Często tu bywasz, ale dopiero na tej imprezie ściana postanowiła się do ciebie odezwać.
-No cześć mała -szepnął nieznajomy głos.
-Mała to jest twoja pała -odpowiedziałaś.
-Hehe widzę, że mamy tutaj Bed Gerl. No sory, ale ściana zwykle nie ma pały -usłyszałaś. Noo nie, tego za wiele. Za kogo on się uważa?
-Zwykle? Czyli co? Nie tylko ludzie i zwierzęta mają *to*? -zapytałaś z udawaną ciekawością.
-Noo... Na przykład jeszcze szkielety.
-Aaa... Hehehehe.
-Huehuehue.
...
-Yyy... [T.I.]? Czemu śmiejesz się do ściany? -usłyszałaś znajomy dla ciebie głos. To twoja przyjaciółka z którą poszłaś na tę imprezę. Gapiła się na ciebie przez ten cały czas.
-Cooo? -spytałaś przeciągle- Ja tu konserwuję! Znaczy, konwersuję!
-Aha. [T.I.], chodźmy do domu. Jesteś pijana. -to ostatnie co powiedziała. Przez jakiś czas patrzyła na ciebie błagalnym wzrokiem i po chwili zaczęła cię podnosić.
Szłyście tak w stronę wyjścia a ty tylko patrzyłaś na ścianę zamyślona.-Do zobaczenia skarbiiieeeee -i zasnęłaś.
===∆===∆===∆===∆===∆===
Oh boy, oh boy. Przypomnijcie mi, po co ja to piszę?Wow, 170 słów, no to się postarałam >.> No tak, pisane na lekcji na apelu. I w sumie to nie mam za bardzo pomysłu na pierwszy rozdział. Następnym razem postaram się trochę wszystko wydłużyć.
AlaRmy123 tak, jednak to opublikowałam.
CZYTASZ
Czytelnik x Ściana -opowiadnie
HumorRomantyczne opowiadanie ściana x czytelnik. Raczej nie będzie rozdziałów 18+. No chyba, że... (Tu miał być lenny face, ale niechce mi sie wklejać). Mam problem, dodać to do losowo, romans czy humor? ;-;