Her sabah bu saatte kalkmaktan bıktım. Bu gün okulun ilk günü ve ben yeni bir koleje gidiyorum acaba neden? Neden olabilir herkesin önünde Aras'ı öldüresiye dövdün ya unuttun mu ? İç ses sanki ben bilmiyordum ya çok saol.
Ben size kendimi tanıtayım. Ben Gizem 17 yaşındayım ve hayatım çok sıkıcı. Babam bir mafya annem ben küçükken ölmüş.
••••••••••••••
Okula girerken herkes bana bakıyor ve ben dikkat çekmekten nefret ederim. Arabayı park eder etmez müdürün odasını aramaya koyuldum. Ararken önüme bir kız çıktı "Sen yenisin galiba" evet anlamındaki kafamı salladım. "Müdürün odası nerde?" diyerek atladım söze. Ne kadar kabayım kızın adını bile sormadım. "Seni ben götürebilirim ama sen istersen " kız doğru söylüyor tek başına nasıl bulacaksın müdürün odasını. İç ses sen tatile falan gitsene. "Aslında çok iyi olur" "Beni takip et" dedi ve arkasından yürüdüm. Etrafı inceler bi gurup çocuk dikkatimi çekti. İçlerinde kumral bir çocuk bana göz kırptı. Utançtan kızardığıma yemin edebilirim. Önüme döndüm ve kızı takip etmeye devam ettim. Müdür yazan kapıdan girmemle yeri öpmem bir oldu. Bana yardım eden kız, müdür ve müdürün yanında dayak yemiş bir çocuk var. Vah yavrum benim pekte yakışıklıymış bu yakışıklılığa yazık olmuş. Sen ne zamandan beri insanları düşünür oldun. Dayak yediyse yedi. Sen kendi dövdüklerine öyle diyor musun? İç ses ilk defa haklısın ama sus. Yerden kalkmam lazım. "Ne gülüyorsunuz be" dedim. Dayak yiyen çocuk " Yeni kız fazla egolu galiba." "Sanane. Seni iyi benzetememişler istersen ben devam edeyim." Diye kükrerken ayağa kalktım. Müdür araya girerek "Gizem kızım sen 11/C sınıfına gidiyorsun. Hem Beren sana sınıfın yerinizde göstersin" Resmen beni kovdu. Aman neyse kızın adı Beren miş miş. Sınıfa girdiğim manzara karşısında şok oldum. Bana göz kırpan o çocuk. Ammada yakışıklı ama benim tipim değil. Cam kenarının olduğu son sıraya oturdum. Beren'de çantasını alıp yanıma oturdu. Biz Beren'le sohbet ederken o çocuk geldi sınıfa hani dayak yiyen bize yaklaşıyor geldi yanımıza. El uzattı "Merhaba ben Emre ilk tanışmamızın öyle olmasını istemezdim. Sana okulu gezdirmemi ister misin ?" Giyince ne diyeceğimi şaşırdım elini sıkarak "Bende Gizem. Okulu dersten sonra gezeriz"dedim. Ön sıra boştu önümüze oturdu. Emre Beren ve ben konuşurken hoca geldi. "Yeni gelenler için söyleyeyim ben fizik öğretmeniniz Aysu ..... yeni gelenler ayağa kalksın ve adını soyadını babasının mesleğini söylesin" dediğimde bir tek ben kalktım "Gizem ALBEY babam mafyadır sorusu olan" Emre'yle Beren bana hayranlık ve şaşkınlık ile bakıyorlar. Hoca biraz benden tırstı herhalde. O kumral çocuk "Sevgilin var mı?" Diyince kalbim duracaktı ama sakin bir sesle "Hayır" dedim ve kimse soru sormadığı için oturdum. "Bu ders boşsunuz çocuklar" dedi hoca. Bende kulaklığımı takıp uyudum. Birinin beni dürtmesiyle azımdan "Hassiktir gavat beni niye uyandırıyorsun" dedim. Gözlerimi araladığımda sarı saçlı mavi gözlü uzun boylu bir çocuk bana şaşkınlık ve sinirle bakıyordu. "Son dersteyiz uyarmak istedim okulda kalma diye ama neyse" dedi ve sırasına oturdu. Zil çaldı okul bitti. Ben tükendin. Hemen arabama bindim gaza bastım. Fazlamı hızlı gidiyorum yok ya. Eve geldim. Banyoya koştum. Yüzümdeki makyajı silip banyo yaptım hemen uyudum. Yarın okul var. Acaba yarın nasıl bir macera yaşayacağım. ...