Yeni İkili

786 29 11
                                    

Jason ile eve döndük.Damian'nın ödevlerine yardım ettim.Jason ile Bruce konuşmuyordu.Jason odasında yumruk torbasında çalışıyordu.Kendi odama sonunda geçtim ve kulaklıklarımı açıp favori şarkımı açtım ve kendimi yatağa doğru bıraktım.Son 2 ay elbette bizi zorladı ama ben yılmadım ve yıldırmadım.Kafamı çevirip Tim'in fotoğrafına baktım ve "Üzgünüm Tim.Ama böyle süremez."dedim,çerçeveyi yüzüstü koydum.Aslında...Lise hoştu.Neyse...
######
Lanet olsun!Gecenin üçünde kim arar ki?
"Dick Grayson?"
"Evet?(Esnedim)"
"Benim Jhon."
"Ne oldu?Bu saatte ne istiyorsun?"
"Okulun önünden geçiyordum ve bunu görmen gerek."
"Offf!Geliyoruz."
Merak ettim ve Jason ile Damian'nı uyandırıp durumu anlattım.Gizlice camdam çıktık ve okula gittik.Jhon ve Mina okulun önünde bekliyorlardı.Mina pijamaları ile gelmişti biz tanınmamak için şapka tak-si*tir!Okulun duvarında dev bir fotoğraf...

Mina pijamaları ile gelmişti biz tanınmamak için şapka tak-si*tir!Okulun duvarında dev bir fotoğraf

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jason "Si*** lan!Bu ne?!"dedi.Damian "Ne oldu burda?"diye sordu.Ben şok zaten.Jhon "Bira almış eve dönüyordum.Arka bahçede aynı şekilde Damian vardı ama seni çağırdıktan sonra silinmişti."dedi.
Mina"Bize doğruyu söyleyin.Kimsiniz siz?"Bize imalı imalı bakarken.Ben Jason'a"Dostum çaremiz yok onlarada zarar gelebilir."dedim.Damian "Güvenmiyorum"dedi.Jason"Zorundayız onları tehlikeye atamayız."dedi.Ve üstümü çıkardık.Jason'nın kaskı kıyafetinden bir düğme ile kat kat çıktı zaten.Samian ve ben kostümün üstüne maske ve Alet kemerini taktık ve ben sopalarımı arkamdaki bölmeye koydum.Damian kılıcını içinden çıkarıp yerine taktı.Şok olmuş bakıyorlardı.
"Jhon?Mina?"dedim.Jhon"Siz üçünüz..."dedi Mina bağırarak "Çok havalı,inanılmaz,muhteşem!!!Red hood'a bayılırım odamın her yerinde posterin var!!"Biz gülüştük Jason kızardı herhalde görmüyorum ama...
Damian "Gitsek mi?" Dedi.Ben çalıların önünde duruyordum."Dur daha bu-Aaaa!"Çalıların ordan birşey beni çekerek içine çekiyordu.Sopalarla vurmaya çalışırken hepsi "Nightwing!"diye bağırdı.Jason kaskının düğmesine bastı ve Damian ile koşarak yanıma geldi.Beni çekmeye başladılar.Jason"Mina,Jhon!Yardım edin!"diye bağırdı hep beraber beni çekmeye devam ettiler.Sonunda geriye doğru hep beraber yapıştık.Çalılıklarda bir şey yoktu.Ama ayakkabımın yanında bir kağıt vardı Mina açıp okudu."Siz!Batman,Nightwing,RedHood ve Robin bunun acısı için 3 ay kadar bekleyin!"Bu ne demekti?Ben ofladım ve Batmobil'i çağırdım misafir bölmesini açtım."Siz ikiniz buraya.Bruce sizinle ilgilensin. Bir şeyler ayarlarız size."dedim.Mina"Babana Bruce mu diyorsun?"Ben yine başladım."O benim ve Jason'nın babası değil.Sasece Damian öz oğlu bizi evlat aldı çok küçükken yoksa ben sirk çocuğuyum o da sokaktan.Yani ben Damian ile kardeş değilim."dedim.Herkes arabaya geçti.İkiside çok şaşkındı.Damian yol boyunca benimle nedense konuşmadı.Ne dedim ki?Her neyse...Mağaraya geldiğimizde Bruce ile konuştuk ve onlara kendilerini savunmak için birşeyler ayarlayabileceğini söyledi.Jhon ile Mine kostümlere bakıyordu.Mina kedili pijamaları ile Batwomen'nın kıyafetine baktı ve "Ne güzel..."dedi ve Jason'a döndü "Hey.Atarlı!Üstüme birşeyler verde senle bir dövüşelim."Jason onaylarken biz karşıydık.Ona bir askılı verdi üstünde kendi sembolü vardı.Altına ise bir mini şort verdi.Barbara bırakmıştı.Dövüşme alanına geçtiler ve biz etraflarında bulunduk.Jason gülerek "Canını yakmam güzelim merak etme."dedi.Mina "Elinden geleni yap serseri."dedi ve başladılar.Jason ceketini fırlattı ve Mina'ya yumruk atmaya çalıştı.Mina kurtulurken Jason 2 dayak karnına yedi.Bir süre devam ettiler.Mina ondan iyiydi.Ancak şuan Jason bir yumruk attı ve kızın dudağından biraz kan aktı.Mina güldü ve karışık bir hamle ile Jason'nı yere serdi."Ihh.Belim kırıldı galiba...Ah..."Mina Jason'nın kalkmasına yardım etti ve onu öptü."Zayıfsın."dedi."Benden basıl bu kadar iyi olabiliyorsun?Ben o kadar eğitim gördüm."sesi Jason.Mina"Kendimi savunmam gerek.Tanrıya şükret ki John'a denk gelmedin." dedi.Onlara kostüm seçmelerini söyledi Bruce.Biz onaylarken Damian sadece bilgisayarın başında canı sıkkın oturuyordu.Mina bir batarang ile saçlarını kesip Batwomen kostümünü aldı Jhon ise Batwing'i seçti ve 2 Yen'i kahraman çıktı.
Cassendra/Batwomen veya Black Bat olması lazım/yerine Mina

Cole /Batwing/yerine John'u yarattım umarım seversiniz.

Cole /Batwing/yerine John'u yarattım umarım seversiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Damian&Dick&Jason&TimmyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin