Ben Masuda Kei başka bir dünyadan çağırılırken tanrı tek şartımı duydu ve cevap verdi."... Umm Ne istemiştin ?"
"Çalışmak zorunda olmadığım bir hayat gayet iyi olurdu."
"Ağaç gibi bir şeye reenkarne olsan bile mi?"
"Bu gayet iyi olurdu"
Tanrı hayret edercesine iç çekti.
"Tek şartını sorduğumda ne dediğimi dinliyor muydun?"
"Yine ne oldu?"
Mana dolaşımı ve canavarlar hakkında bir şeyden konuşuyordu ama gerçekten dinlemiyordum.
"Geldiğin dünyada golem gibi bir şey üzerinde araştırma yaptın mı? Bu seni motivasyonla doldurmuyor mu?"
"Eh? Hahaha pek sayılmaz.Bu günlerde öğrenciler böyle olmasına rağmen."
Hizmetçi bir robot yapabilseydim herşeyi bırakıp hayallerimdeki konforla yaşayabilirdim. Sadece birkaç cümleden sonra bu tanrı benim zaten bir başarısızlık olduğumu anlamıştı.
Acaba ona hayalimi anlatsam bana ne derdi.
"Evet, zaman doldu bu özel bir şanstı ama sıradaki kişiye sormayı deneyeceğim."
"Heh..."
"Herneyse seni sadece dilleri anlayabilecek hale getiriceğim.Ayrıca sıkı çalışırsan çalışmana orantılı bir miktarda seni kutsayacağım."
"Çalışmak istemiyorum."
"Bulunacağın dünyada büyü var ama medeniyetin senin çalışmana gerek kalmayacak seviyeye kadar geliştiğini düşünmüyorum.Bunun dışında büyük ihtimalle başka bir dünyadan çağırılmanın anlamı birisi senden bir şey yapmanı istiyor."
"Eve gitmek istiyorum."
"Güzel.Elinden geleni yap."
Görüşüm parlak bir ışık tarafından kuşatılmıştı. Böylece başka bir dünyaya çağırılmıştım.
•••••••••••••••••••••••••••••••
"Pe-peki! Çağrılma başarılıydı! Bi-bir saniye burada neden bir insan var!?"
Bunun arkasında nasıl bir kaide var bilmiyorum ama duvarları soluk beyaz parlayan bir odada belirdim.Gözlerimin önünde beyaz bir elbise giymiş bir loli bulunuyordu. Loliconların imreneceği cinsten tatlı tipte küçük bir kız.Buna rağmen talihsiz bir şekilde ben biraz daha büyümüş olanlarını tercih ediyorum. Birde ayak fetişisti olduğumdan dizlerine kadar gelen çorapları giyiyor olmaları gerekli.
"Tüm DP mi kullandığım halde neden... neden bunun gibi bir zayıf geldi!?"
"... Uyuyabilir miyim?"
"Eh—"
"Uyumaya gidebilirmiyim? Oh orda yer yatağımı var?"
"Kkkk-konuştu!?"
Kahrolası uykulu olduğumu söylememe rağmen hala saçmalıyor.
"Ugugu, daha önce konuşan bir gacha canavarı hakkında hiçbir şey duymamıştım. Oh...Doğru, insan değil mi? Belkide bu yüzden konuşabiliyordur."
"Oi, Her kimsen baş ağrısı yapıyorsun sesini alçak tut."
"Oh, Bir saniye senin neyin var seni çağıran kişi benim. Benim söylediklerimi dinliyor olmalısın!"
"Oi, Annen ve baban nerde küçük kız? Eve gitmeyi istiyorum."
"Kimmiş küçük kız! Tamam! Sen zindan çekirdeği tarafından çağırılmış bir canavarsın seni ölene kadar çalıştıracağım!!"
Zindan çekirdeği... Canavar ... Evet, anlamadım.Buraya çağırıldım, yani kahraman gibi bir şey miyim?
"Hey, acele et ve dışarı çıkıp haydutları bozguna uğrat! İçinde 1000 DP olduğunu görüyorum yani gerçekten güçlüsün değil mi ?"
Kız şimdiden tehlikeli şeyler hakkında konuşmaya başladı oi.
"Evet. Seni biraz dinleyeceğim konuş zindan çekirdeği ne ? Canavarlar ne? Bu DP diye bahsettiğin şey ne ? Çağrılmış biri olarak bir şey anlamadım."
"Oh, ne. Belkide konuşabildiği için akıllıdır.Belkide büyücü tipidir.Herneyse bu benim zindanım."
"Zindan ustası küçük bir kız mı ?"
"Hmm, zindan ustaları hakkında bir şeyler biliyorsun ama benim zindanımda zindan ustası yok. Ah, ama söylemem gerekirse galiba zindan ustası benim."
Ben açıkçası bu dünyanın zindan ustalarını bilmiyorum ama fantezi oyunlarındaki gibi bir şey olduklarını hayal ediyorum. Ama zindan çekirdeği... diğer bir deyişle zindanın kalbi bu küçük kız mı ...?
"İnsanların zayıf olduklarını söyledin ama sende bir insan değil misin?"
"Değilim.Sadece görünümüm insan şeklinde. Bir saniye sen bana sen diyemi hitap ettin!? Bana usta diyerek seslen!"
"Ah, bunun hakkında düşünürsek daha ismini bilmiyorum. İsmin neydi?"
"ismim mi? İsmim zindan çekirdeği numara 695.
Bir numara? Eğer numara 695 varsa tahminimce en azından 694 tane daha var.Eğer durum böyleyse isimlendirme üstüne düşünülücek şeylerden birisi.
"Anladım, Rokuko."
"Huh, ne?"
"Her seferinde zindan çekirdeği numara 695 demek çok zor. Bende senin isminin Rokuko olmasına karar verdim.Tüm ismin ise zindan çekirdeği Rokuko. Ah bu arada ben Masuda Keiama'yım"
"Huh, Mahsewtaj Kehma? Bu bir takma isim mi?Açıkçası kendince düşü-"
[Adlandırma alındı. Usta kabul edildi.]
"Eh?"
Ne olduğunu anlamadım ama bu nasıl zindan ustası olduğumdur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lazy Dungeon Master
Fantasy"Hey acele et ve o haydutları katlet!" "Katiyen olmaz, çalışmak istemiyorum..." Günlük hayatımı sadece yatmaya harcıyordum ta ki başka bir dünyadan kendini zindan çekirdeği no 695 olarak çağıran sarışın bir loli tarafından çağırılana dek. "Zindanımı...