Nastavila jsem si budík na 3. hodinu ranní.
Opatrně a neslišně jsem vstala a šla do koupelny.
Tam jsem si udělala ranní hygienu a učesala vlasy do culíku.
Přešla jsem ke skříní a vzala si černé legíny, černé tílko na to šedou mikinu a bílé Nike tenisky.
Mobil nabitej, peníze mám a to by mělo být vše. Ještě napíšu dopis Pattie a jdu.
Milá Pattie,
Nezlob se, ale dál už to tu nezvládnu. Tvůj syn mě znásilnil a ještě se z toho radoval.
Mám tě ráda.
Feth<3Dopsala jsem a vzala si můj menší batoh.
Rychle jsem šla do kuchyně kde jsem si vzala: jablko, hrušku, mandarinku a velkou minerálku.
Jde se na to. Vyběhla jsem z domu a běžela na letiště. Do chvíle jsem tam byla.
,,Dobrý den, potřebuju jakejkoliv let pryč odsud."prosím ať tu ještě něco je. ,,Podívám se."přikývnu a čekám. ,,Máme tu let do Kanady." nooo....dobře. ,,Dobrá, kolik?" vytáhla jsem si peněženku. ,,Bude to, ale drahé." no jo furt. ,,V pořádku."naťukala něco do počítače. ,,125 euro."ty vole. ,,Dobrá, tady to je."podala jsem jí peníze. ,,Nedivte se, letíte jedním z nejlepších letadel."no jo už mi dej tu letenku. ,,Ano, nemám problém a už mi dejte tu letenku."řekla jsem trochu vytočeně. ,,Tady a nashle."odbyla mě. ,,Nashle."vzala jsem si letenku a šla si sednout na sedačku.
,,Let číslo 58 za chvíli letí."slyšela jsem v rozhlase a šla do letadla.
Letenku jsem dala letušce a sedla si. Do uší jsem si dala sluchátka a pomalinku usínala.
,,Slečno... Slečno..."cloumala se mnou letuška a já se vzbudila. ,,Dobrý den. Jsme v Kanadě."řekla a já si prožmoulala oči. ,,Děkuji, nashle."řekla jsem a odešla z letadla.
,,Feth?! Feth jsi to ty?"otočila jsem se a stál tam Cameron! Můj bývalí přítel! ,,Came?"řekla jsem a vběhla mu do obětí. ,,Co tu děláš šmoulinko?"takhle mi říká jenom on. ,,Utekla jsem."řekla jsem v klidu a dál ho obímala. ,,Aha, pojď vezmu tě ke mě." jsem ráda že ho zase vidím. ,,Děkuji."chytl mě za pas a šli jsme.
,,Tady to je."řekl a zavedl mě ke krásnému baráku. ,,Wau."řekla jsem údivem. ,,Pojď dovnitř."pobídl mě a já šla.
Provedl mě a já se nestačila divit.
,,Je to tu krásné."ale vážně. ,,Děkuju, tady budeš bydlet." co to ne? ,,Ne! To nemůžu!" vážně ne! ,,Feth, stále tě miluju, od tý doby co jsem se odstěhoval jsem neměl nikoho. Jen dvě nějaký děvky. Feth...miluju tě. Vrátíš se ke mě?"o můj bože!,,Ano...ano...ano!"vykřikla jsem a skočila mu kolem krku. ,,Miluju tě."zašeptal blízko mých rtů. ,,Já tebe taky."spojil naše rty a já s radostí spolupracovala.Začínám nový život. Život bez NĚJ! Bez člověka který mi ublížil.
----------
No...ehm...takhle jsem to původně vůbec neplánovala, ale tak snad se líbí.😊😳
Toto byla taková hodně krátká kapitola na "začátek" Fethiiniho nového života.
Ale nebojte , takhle to nebude až do konce.💋😊
Děkuji za podporu.💞💞
Kikinka2005❤
ČTEŠ
My Half Brother
FanfictionJe adoptována milující rodinou. Opuštěna přítelem, kterého milovala. Nevlastního bratra nemůže ani vidět. Je to pro ní největší děvkař světa. Má z něj respekt. ------- Je syn rodiny, která jí adoptovala. Nelíbí se mu, že si jí adoptovali. Nebere j...