Másnap reggel Jungkook és Taehyung az eligazító teremben ülve hallgatták, ahogy Namjoon kiosztja az adott feladatokat a mai napra (ki mit csináljon, hova menjen, melyik kerületbe stb.) A fiúk pont utoljára kerültek sorra.
- Jungkook és Taehyung! - szólítja őket Namjoon. - Maguk kimennek egy tegnap éjszaka történt gyilkosság helyszínére, az előbb kaptuk a riasztást. Ja, és magukkal megy még 3 nyomozó.
- Értettük, uram! - mondta Tae fejét bólintva.
- Távozhatnak, mindenki tudja a dolgát. - tenyerét összecsapta Namjoon.
Jungkook és Tae felálltak a székből és el is indultak az egyik autóval és a 3 nyomozóval a helyszínre. Kook vezetett és útközben elmesélte Taehyung-nak, hogy mi történt vele tegnap este. Tae pedig végig tátott szájjal hallgatta őt és a többiek is.
- Hogy lehet egy szülő ilyen felelőtlen?! Én ezt nem tudom felfogni. - emelkedett hangnemben hallatta Tae. - Oké, nincs gyerekem de én biztos nem hagynám sehol sem egyedül.
- Hát én se, de szerencsére pont arra mentem haza felé. Jókor voltam jó helyen. - mondta Kook. - Megjöttünk.
Kook és Tae a 3 nyomozóval felmentek az épület legfelső emeletére amit le is zártak a gyilkosság miatt és a nyugodt nyomozás érdekében.
A bankár ott feküdt hófehéren, kihűlt testtel, vérfoltos fehér ingben a padlón az asztala mögött. Kook és Tae végignéztek rajta, majd leguggoltak hozzá.
- Az oldalán találták el. - mondta Tae.
Kook helyeselte, majd hirtelen a hatalmas ablakra terelődött a tekintete ami nem tört ki a lövés következtében. Mileena lőszere csak lyukat hagyott rajta.
- Nézd csak! - mutatott az ablakra Kook.
- Mi az?
- Szerintem a golyó innen érhette a férfit. - odament Kook az ablakhoz.
- Vagyis nem az objektumban lőtték le, hanem... - Tae szava elakadt.
- Hanem kintről jött a lövés. - egészítette ki Jungkook.
- De hogy a fenébe? Csak egy mesterlövész tudna ilyen távolságból, egy háztetőről kilőni valakit. - hallatta Tae.
- Akkor ezek szerint nem akármilyen tettes elfogása előtt állunk. - tette csípőre a kezeit Kook. - Sőt, még az is meglehet, hogy valaki megrendelte ezt a gyilkosságot...és egy profira bízta a "munkát".
- Biztos vagy ebben? - kérdezte Tae.
- Tudod, hogy sosem csalnak a megérzéseim. Nézz körül! Dulakodás nyoma sehol.
- Azt hiszem, nem mondasz hülyeséget. - tette hozzá Tae. - Meg kell találnunk ezt a gyilkost, méghozzá minél előbb!
- Így van. Most pedig hívom a "hullásokat", a lőszerre pedig szükségünk lesz. - hallatta Kook majd zsebébe nyúlt a telefonjáért.
- A lőszer alapján majd Yoongi megmondja,hogy milyen fegyvert használhatott a gyilkos és,hogy tényleg mesterlövésszel van-e dolgunk. - tette hozzá Tae.
- És az is kiderülhet, hogy vajon az a személy követte el ezt a gyilkosságot akire gondolok...- mondta Kook gyanakvóan.
Előre is bocsi ha a következő részek későn érkeznek,de a nyakamon az érettségi szóval nincs annyi időm. Komizzatok, puszi <3 :)
ESTÁS LEYENDO
Bérgyilkos a szerelmem
FanficPrológus: Los Angeles kertvárosi részén él Jeon Jungkook. Felesége nincs, sem gyerekei, csak a hivatásának él. 7 éve került az FBI-hoz és azóta szinte ő a legprofibb ügynök. Kollégái néha kissé féltékenyek rá, hogy ilyen talpra esett és minden rábíz...