Natasha's POV
Het is nu maandagavond en school ging best goed.
Ik heb al 1 vriendin. Ze is echt heel aardig en heet Flo. Ze is ook verhuisd vanaf Nederland en kan nog Nederlands. Ze is 17 en heeft een vriendje: Zayn.
Toen ik over het dansen begon bleek dus dat zij en Zayn ook onder dansen zaten. Ze zij ook erbij dat er 1 jongen is die perfect bij mij past.
Hun doen alleen breakdance ik doe zo ongeveer alle dansstijlen.
Ik heb er wel zin in, want ik moet er al bijna naartoe.
Ik wil graag Zayn ontmoeten en de rest natuurlijk ook. Ik voel me fijn als er mensen om me heen zijn maar soms wil ik wel eventjes alleen zijn.
"Natasha, je moet gaan!"
Ennn weg was ik.
Als ik ergens zin in heb dan ben ik nou eenmaal snel. Daar kan ik ook niks aandoen.
Ik spring op mijn fiets en race naar Flo's huis. Dat is niet zo ver, maar 2 straten verder.
Als ik daar aankom staat Flo al buiten met een jongen. Waarschijnlijk is dat dus Zayn. Ze beginnen met fietsen en we fietsen gewoon met zijn drieën langs elkaar. Er is toevallig nou niemand op straat.
"So, you must be Natasha?" vraagt denk ik Zayn.
"Yheh, and you must be Zayn. I heard pretty much about you. She is so hard in love with you!" zeg ik en Flo moet blozen. Ik moet super hard lachen want Flo bloost niet zo snel.
"You are perfect for my best friend! He has a stupid laugh to!" zegt Zayn terwijl ik schrik
"I know right! I told her the same!" komt Flo tussen.
Ik schaam me dood. Ik ken die gast niet eens hoe zou ik dan moeten weten of hij leuk is?
Na een tijdje komen we bij de danszaal aan en we gaan naar binnen. We kleden ons om en praten een beetje.
Zo gauw ik naar buiten loop bots ik tegen iemand aan.
"Ow, sorry"
"It doesn't matter. I was dumb for standing here." zegt een jongen.
Ik kijk op en zie 2 super mooie blauwe ogen.
"I-i'm N-Natasha." stotter ik.
"I'm Niall." zegt Niall terwijl hij bloost.
We blijven een tijdje in elkaars ogen staren tot dat Flo ertussen komt.
"Hey Niall! I see you found my new friend! She comes from the Netherlands like me!" zegt Flo.
Moment verpester.
We lopen met zijn alle naar binnen en voordat ik het weet zit ik langs Niall.
"So we have a new dancer. I think she wanna tell about herself?" vraagt ik en ik knik als antwoord.
"I'm Natasha. I am seventeen years old and I come from the Netherlands. I dance all the styles and yeah. I like singing also!" zeg ik dan.
Niall wordt helemaal rood. Waarom wordt hij nou rood?
"Niall dances all the styles also." fluistert Flo in mijn oor.
"Why are we talking English?"
"I don't know, but I think Niall likes you."
Ik wordt helemaal rood van die laatste zin. Vindt Niall mij echt leuk?
We beginnen met een warming-up en daarna gewoon dansen. Na een uur en een kwartier stoppen we en iedereen kijkt mij aan.
Wat? Zit er iets op mijn gezicht?
"So there is a tradition that the new dancer must dance with the old-new dancer." zegt de leraar kalm.
"So, who is that?" vraag ik kalm
"That's Niall."
Omg. O my god. O MY GOD! Ik word rood netzoals Niall.
We lopen rustig naar elkaar toe.
"So, wich dance style?" vraag ik.
"Like a first dance on a wedding. Follow me." zegt Niall kalm.
De muziek begint en we beginnen te dansen. Ik voel gewoon dat iedereen naar ons kijkt, maar het enigste is waar ik naar kan kijken zijn Niall's ogen. En hij kijkt terug in de mijne.
Als de muziek is afgelopen stappen we meteen van elkaar af en kijken naar de grond.
"LOVE IS IN THE AIR!" Schreeuwt/zingt Flo. Daardoor word ik nog roder dan ik al was.
"Okey this dance lesson is over! I see you guys next week and Niall and Natasha, I see you tomorrow!"
Morgen, o nee. Moet ik zeker weer met Niall dansen ofzo. Morgen hebben we klassiek. Eerst vond ik dat altijd gay bij jongens maar nu Niall dat doet..
Ik loop de kleedkamer binnen en kleed me om zonder een woord te zeggen.
"Jij vindt Niall leuk hè!" zegt Flo heel enthousiast.
"Nee, vind ik niet! En als ik hem leuk zou vinden. Hij vindt mij toch niet leuk!"
"Nou dan ga ik jullie toch koppelen!"
"Doe je niet!"
"Doe ik wel!"
"Fijn!"
"Fijn!"
En daar lieten we het bij. Nadat ik omgekleed was ging ik op Zayn wachten.
Eventjes later komen Zayn en Niall naar buiten.
"Helloo!" zeg ik vrolijk.
Zayn en Niall grijnzen alleen maar. Zijn ze wat van plan?
"3" zegt Zayn
"2" Nu zegt Niall het.
"1!" roepen ze samen.
Niall pakt me op en gooit me over zijn schouder.
Zo loopt hij met mij de jongenskleedkamer binnen. Wow lekkere jongens hiero. Allemaal sixpack enzo.
Niall zet me neer en rent weg.
Ik lach nerveus naar de jongens en storm dan ook naar buiten.
"Oh, you are so dead Niall!" zeg ik.
"Can I get a kiss before my dead?"
"No!" zeg ik heel opstandig.
Toch trekt Niall me naar me toe en geeft me een korte kus op mijn lippen.
"Thank you, now can I die in peace." zegt Niall wanneer hij terugtrekt.
Ik kan niks doen dan blozen, blozen en nog een blozen.
Dan komt Flo en we fietsen dit keer met zijn vieren naar huis.
Als morgen maar goed gaat..
~~~~~~~
HeyyOmdat ik in zo'n 'goede' bui ben heb ik hier nog een hoofdstuk. Maar nu wil ik wel echt 10 votes en 10 comments voordat ik verder schrijf. Lukt dat? Je kan nog steeds een rolletje krijgen in dit boek als je wilt. Vraag het gewoon maar! Nou Flo, ben je blij met je personage?
Okeyy
Doeii
LoveUAllxPleun
JE LEEST
Dancing with Niall Horan
FanfictionNatasha is 17 jaar en gaat verhuizen naar Londen. Eerst wil ze dat natuurlijk niet. Welke 17 jarige wel? Toch moet ze mee en neemt afscheid van iedereen. Met tegenzin stapt ze het vliegtuig in. In Londen gaat ze gewoon meteen naar school en dan hee...