Túto časť venujem mojím všetkým najlepším kamarátkam zo školy.
,,Alec. Je to v poriadku. Ja to chcem." pohladila ma po líci.
Uškrnul som sa. Vyzliekol som si košeľu a znova pobozkal Sophiu. Usmiala sa do bozku.
,,Milujem ťa." povedal som.
,,Aj ja teba." usmiala sa.POHĽAD SOPHII:
Milujem ho. Povedala som to. Povedala som, že milujem Aleca. Pritiahla som si Aleca do bozku.
Alec rozopol moje šaty, pomaly, ako vtedy keď sme hrali karty. Stiahol mi ich a odhodil rovnako ako svoju košeľu. Už som bola iba v spodnom prádle.
Prevalila som sa na Aleca a sadla som si naňho obkročmo. Priložila som mu ruky na hruď, srdce mu bilo ako o závod. No viac než to som si uvedomovala svaly, ktoré sa mu rysovali na bruchu.
Nahla som sa a zaborila som mu tvár do krku. Voňal po pene na holení a voňavky. Začala som mu bozkávať ucho, odtiaľ som postupovala nižšie na krk. Dala som ruky trocha nižšie na jeho opasok. Zavzdychal. Presunula som sa na hruď a vypracované brucho. Keď som došla až k lemu nohavíc, usmiala som sa.
Nohavice sa na zemi pridali k ostatným kusom oblečenia. Alec to už nevydržal a prevalil ma späť na mňa. Alec sa odo mňa odtiahol a chytil mi pod chrbátom zapínanie podprsenky.
,,Si si istá?" opýtal sa Alec a venoval mi vážny pohľad. Zhlboka som sa nadýchla a prikývla. Alec rozopol podprsenku. Na to, že to ideme robiť prvýkrát mu to ide dobre. A dal mi ju dole.
Nič som nepovedala, aj tak som vedela, že sa červenám. Aj tak bolo tažké sa sústrediť. Alecove pery boli všade, na krku, na sánke, na hrudi a na bruchu.
Striasla som sa, keď prstami prešiel cez moje nohavičky. Zavzdychala som. Venoval mi vášnivý bozk. Alec ma hladil po nohe. Veľmi jasne som si uvedomovala ten pohyb z dola nahor a stále dookola. Zavrčal, keď som sa pod ním zamrvila.
Bolo úžasné vedieť, že s ním dokážem robiť to, čo on so mnou. A dokazovala to aj hrča v jeho boxerkách. Neviem, ako sme zo seba dostali posledné kusy oblečenia. Bola som až moc zamestnaná jeho perami.
Prekvapene som vzdychla, keď do mňa vošiel jedným prstom.
,,Ježiši." povedal do bozku. Vedela som presne, čo to znamená.
Nemala som čas ani hambiť sa, pretože prst vytiahol a zasunul naspäť. Zastonala som. Alec sa sklonil k môjmu uchu a jemne ma uhryzol do ušného lalôčika. Po chvíli pridal druhý prst a ja som z toho takmer zošalela. Bola som totálne v jeho moci. Nemohla som jasne myslieť. Začala som si uvedomovať teplo, ktoré sa mi rozliehalo po tele a usídlilo sa v mojom podbrušku.
Alec zrýchlil pohyb prstov. Nedokázala som už jasne myslieť na nič. Svaly sa mi skrútili a ja som sa prehla v páse. Ani som si neuvedomila, že mi na čelo vystúpil pot. Roztrasene som dýchala.
Alec sa na mňa skúmavo pozrel. Napravila som si vlasy a zhrnula si ich z tváre.
,,Aké to bolo?" opýtal sa.
Opäť som očervenela a odvrátila od neho zrak. ,,To mi, ako odpoveď stačí. "zasmial sa.
Znova ma strhol do vášnivého bozku. Cítila som, ako sa moja hruď dotýka tej jeho.
Zrazu sa odo mňa odtrhol, postavil sa z postele a prešiel k svojmu nočnému stolíku. Otvoril šuplík a vytiahol odtiaľ sáčok a ja som si až teraz uvedomila, že som na ochranu úplne zabudla. Aspoň, že niekto je tu zodpovedný.
YOU ARE READING
Forever or never ✔
FanfictionAkoby som stála o to, aby som celý zvyšok života strávila s ním! S ním! Veď ho nenávidím! Obidvaja sa nenávidíme. A obidvaja sme tak hlúpy, že sme súhlasili a zachránili naše rodiny, jedným odporným zväzkom - manželstvo. ..... Shadowhunters fanficti...