Maskeli kadına:
-Sen neyden bahsediyorsun ?
-Sen çok iyi bilirsin Dahvin.
-Peki ismimi nerden tanıyorsun ve üstelik maske takıyorsun demek ki seni tanıyoruz zaten ses değiştirici de takmışsın, kimsin sen?
-Evet beni tanıyorsunuz ama beni acilen vampire dönüştürmelisin!Yoksa ölürüm!
-Hayır biz seni koruruz.
-Siz şu anda sadece vampir ve zombilerin olduğunu düşünüyorsanız yanılıyorsunuz.
-Bu da ne demek oluyor şimdi?
-Size beni dönüştürürseniz söylerim.
-Tamam, ama arabada olmaz nereye gidersek orda olur. Nereye gidiyoruz?
-Görürsün.Uzun bir yoldan sonra vardık istediğimiz yere.kamp yerine gelmiştik. Maskeli kadın geldi yanıma ve bana"Bana söz vermiştin hadi dönüştür beni"dedi. Tam ısıracakken Kifus tuttu beni ve"Bunu sakın yapma bu çok kötü bir şey"dedi. Sonrada kadını susturmak için vurdu ensesine ve kadın bayıldı.
Akşam olmuştu, Kopfi,Yenci ve kadın uyuyolardı. Ben ilk defa kendimi bir insan gibi hissettim ve sanki uykum gelmişti. Galiba bu duyguyu özlemişim. Tüm gece boyunca konuştuk Kifus'la. Sabaha karşı bir kaç tane zombi geldi, bize saldırmayacaklardı çünkü biz vampiriz. Sonra bizimkileri korumaya doğru giderken zombiler bana da saldırmaya başladılar. Çok korkmuştum, neyse ki Kifus korudu bizi ve hepsini haletti. Ama merak ettiğim neden bana saldirmalariydi sonuçta ben bir vampirim. Ben bunları düşünürken Kifus sakinleştirdi beni "Bak Dahvin, bunun mutlaka açıklaması vardır sen bir vampirsin ve öyle kalacaksın."dedi. Ve ben ona"Böyle bir şey mümkünmü Kifus?"diye sordum, bana hayır dedi ,umarım öyledir.
Sonra biz Kifus'la hayvan avlamaya gittik. O bir ceylan ben ise hiç bir şey avlayamamıştım. Buna çok üzülmüştüm. Işte! Sonunda buldum bir ceylan. Onun yanına doğru koştum, beni farketti ve kaçtı yetişemedim ona. Ama ben çok hızlı koşarım normalde, vampirim çünkü. Bu çok tuhaftı.
Kifus'la ormanda yürürken ona bu olanları anlatmıştım. Ama yüz ifadesinde sanki bunları daha önce duymuştu. Bir kaç dakika düşündü tuhafça ve ben ona:
-Kifus bilmediğim bir şey mi var?
-Hay hayır.
-Eminmisin çün.. AAAAA!
-Iyimisin?Çok kötü düştün.
-......
-Ne oldu?
-Elim kanıyor!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bela anahtarı
VampirosEn baştan başlamak nedir bilirmisiniz? Iste ben bu hikayede en baştan başladım. Ve birisi yüzünden başınız belaya girirse ne yaparsınız? Sadece iki insanın sırrı içindesiniz, gizem severler buraya, benim hikayem tam size göre, haydi okuyun!