Öneri Müzik:Nightcore-Heroes
Mina,Jason ve ben hastahaneye depar attık.Girdiğimizde Damian yan odadaydı.Neyseki durumu iyiymiş.Kolu kırılmış ve biraz yara almış.Kurşun ise son anda biraz derinden sıyırmış.İçeri beni tutmalarına rağmen girdim.Orda yatıyordu.Uyanık değildi ama iyiydi.Yanında koltuğa oturup elini tuttum."Özür dilerim..."Jason bana bunları söylemeseydi...Şuan belki sinirimden bir duvara vuruyordum.
@@@@@@@
2 saat kadar geçmişti ben Damian'nın elini tutarak uyuya kalmıştım.Diğerleri dışarıdaydı.Bruce üstüme bir şey bulup örttü.Bruce kapıdan çıktığı an Damian mırıldanmaya başladı tabii ben yorgun olduğum içim (yukarıdaki resim.)elini tutarak uyuyordum."Grayson..."Hafiften esneyip doğruldum ve şapşal suratla Damian'na baktım."Ne va-...Damian!!"başta anlamasamda Sonrasında anlayıp ona sarıldım gözlerini zor açıyordu.Ne ara olduysa alçısını çıkarmışlardı.
"Tanrı'ya şükür yaşıyorsun!Çok korktum Damian..."
"Ben iyiyim."
Geri çekildim ve yerime oturdum.
"Özür dilerim Damian,ama o kardeş olmama meselesi seni asla içermez.Sen benim hep kardeşim olarak kalıcaksın.Şüphen olmasın ve ayrıca söz veriyorum her zaman ve her anında sonsuza kadar yanındayım."dedim.Damian hiç düşünmeden kollarıma atladı.O sırada içeri bizimkiler girdi.Damian'a geç olsun dediler ve Damian'nı aldık.Evde en rahat yatağa kendini atmadan önce Tim'in odasına girmek istedi,birkaç eşyası oradaydı.Damian İçeri girer girmez kocaman bir çığlık attı.Yukarı çıktığımızda Bruce ve Jason ile biz ananınki bakışı arıyorduk.Jhon ve Mina eve gitmişti ama Tim geri gelmişti.Nasıl olmuş olabilirdi?Onun öldüğünü gözlerimizle gördük.Bebim kollarımdaydı.
"Tim..."dedi Bruce.Şaşkınca ona yürüdü ve önüne geldi.
"Ne olduğunu bilmiyorum..."sesi Tim.Aşırı şakındı o da.
"Nasıl Buraya geldin?"dedi Bruce.Tim titriyordu.
"Bil-Bilmiyorum.Vücudumda bir elektriklenme hissettim ve Gözlerimi açtım.Buradaydım...Şaşkındım Bruce!Korkuyorum!"dedi ve Bruce'un kollarına atladı.Bruce karşılığını verdi.Jason bir garipti yine."Kendimi iyi hissetmiyorum."dedi Jason.Evet evet doğru tahmin gençlik yine bayılır...
"Jason..."Tim yavru köpek gibi Jason'a baktı.Jason bu strese daha fazla dayanamadı ve yine Bang!!!
Ben ve Damian,Jason'nı aldık ve odasına götürdük.Damian onunla durmayı tercih etti ben ise Tim'in yanına indim.Dibine oturdum.
"İyisin değil mi?"
"Sağol Abi.İyiyim."Bana abi demeye bayılıyor.
"Ne kadar ağladığımı bilemezsin."
"Abi sen sulugözsün,bunu biliyoruz."
"Seni çok özledim RR."
"Heheheheh."
Moralini düzeltebiliyorum bu iyiye işaret.Ama ne olduğunu çözmemiz gerek ve bu kısa zaman alır,Bruce'u tanıyoruz.Umarım Tim düzelir.Onu Mina ve Jhon ile tanıştırmak için sabırsızlanıyorum!!!!
######
Jason'dan
Ertesi gün herşeyi atlatmıştım ancak beynim yanıyordu...Herneyse tabağımdaki patatesler ile oynamayı tercih ederim ki yapıyorum.Bu arada Kori ile ayrıldık.Tim bana baktı ve "Dün sana Ne oldu?"dedi.Dick hiç üşenmeden neşeyle anlattı.Bu garipti garip ve garip...Damian adetâ masada uyuyordu."Sizi liseden aldım."Bruce bana bunu söyledi Ya!!!Ben canlandım ve ayağa kalkıp "Evet bebeğim!!"diye bağırdım.Tim ve diğerleri bana güldü.Ben oturup ayı gibi tıkınmaya başladım.Bruce,Tim'e "Bugün Yeni Batwing ve Batwome ile tanışacaksın Tim."dedi.Nasıl oluyorda hiçbirşey olamamış gibi davranıyorlar şaşırdım...
Kapı çaldı.Bruce gidip açtı.İçeri Yeni İkili girdi.Mina Tim'e yaklaştı.Tim "Si*tir!!"diye bağırarak yere düştü."O kızı benden uzak tutun!!"diye bağırıyordu.Sorun neydi...Mina Kimdi?Tahminleri alalım ve Tim neden Mina'ya böyle tepki verdi??
Tahminlerinizlerini ve oylarımızı alalım yarın Yen'i bölüm gelsin!Takipte kalın ve takip edin sizi seviyorum!Bb