Medya-AryaEve vardığımda salonun ışığının yanıyor olduğunu gördüm.Bu demektir ki Dolunay çoktan gelmişti.
Tabiki yemek yapmak zorunda değildim.Ki benim yaptığım yemeği yiyipte acile kaldırılmayan bir insan yoktu.
Tek iyi yaptığım şey sanırım browni yapmaktı.
Kapıyı açıp içeriye girdim.
Ayakkabılarımı çıkarmak için eğilirken bir yandan da Dolunay'a sesleniyordum.
-Dolunaaayy ben geldiimmm!!!
Pandufları ayağıma geçirip doğruldum.
Dolunay üzerinde mutfak önlüğü ve elinde kepçe ile bana bakıyordu.
Kollarımı kocaman açıp ona sarıldım.Ancak çok büyük bir hata yaptığımı o an farketmiştim.Çünkü kepçe resmen karnıma saplanmıştı.Ve nedense kepçe doluydu!!!
-Ahhh!!!
Dolunay hemen kepçeyi rastgele yere attı ve benim yanıma geldi.
-Hıhhh!!Arya?İyi misin?Yandın yaa!!Benim yüzümden hep!
Dolunay eğilmiş t-shirtime üflemeye başlamıştı.
-Dolunay tamam bir şey yok!
Ama o beni duymuyor hala kendi kendine konuşmaya devam ediyordu.
-Yok ben malım!Olmamışım ben.Hatalı imalatım ben!Annemler yapamamışlar!Hayır yani içinde çorbayı niye getiriyorsun sen!Tövbe yarabbim!Canı sıkılmıştır diye gezdirmeye mi çıkardın!Hah!Hah!İnanmı-
Sözünü kestim.
-Dolunay!Tamam bir şeyim yok.Zaten çok sıcak değilmiş.Yanmadım o kadar da.
Yalan.
-Doğru mu söylüyorsun?Kesin ben üzülmeyeyim diye diyorsun?
-Saçmalama kız.Ben sana hiç yalan söyler miyim?
Kollarımı boynuna dolayıp sulu bir öpücük kondurdum.
-Yaaa!!
Arkamda yüzünü silen bir Dolunay bıraktım.
^^^
Üzerimi değiştirip mutfağa geçtiğimde yemeklerin çoktan hazır olduğunu gördüm.
-Yapılacak bir şey var mı?
Dolunay gözlerini devirdi.
-Yarım saattir içeride telefonunla oynadığını gördüm Arya!
Hay bin arizona keltenkelesi!
Yakalanmısım dostum!Dıkşn!Dıkşn!
İç sesim kendi kendine Amerikan filmlerine gömülürken ben çoktan konu değiştirmeye başlamıştım.
-Ya Dolunay sen bu salataya ne koyuyorsun böyle!Sanki bi ayrı güzel olmuş.
-Daha yemedin bile?Bari ye de öyle konuş.
-Şey...Ihmm.Ama görüntüsü bile bir ayrı güzel.Ne koydun bak ciddi soruyorum.
-Zıkkım koydum!Zıkkım.
Tam bir şey söylemeye hazırlanıyordum ki kapı sertçe açıldı.
Bu demek oluyor ki Asya gelmişti!!
Dolunay ve ben masada sessizce Asya'nın gelip içini dökmesini beklemeye başladık.
Birkaç dakika sonra hepimiz masada toplanmış birbirimize bakıyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GELİNCİK
ChickLitHayatta her şey bir tesadüften ibarettir.Ve bir tesadüf koca iki yaşamı alır, değiştirir...Onu süsler, renklendirir ve hayatınızın merkezine koyar. İnsanı insan yapan şeydir tesadüfler. Ve tüm tesadüfler aşka çıkar.Bu bazen aynı trende yolculuk yap...