Spotkanie

37 4 0
                                    


Szafa obklejona ich zdjęciami , masa ich zdj na telefonie i błąkanie w myślach tylko o nich tak właśnie tak robiłaś . Przeglądając internet natknęłaś się na informacje o ich koncercie w Warszawie...czyli w Polsce...OMG *pomyślałaś* od razu zadzwoniłaś do swoich kumpeli o tej wspaniałej wiadomości one również skoczyły z radości , okej wszystko super a co z biletem ? Znalazłaś stronę gdzie sprzedawali bilety , odetchnęłaś z ulgą po ubłagiwaniu rodziców  w końcu go kupiłaś już miałaś miej więcej po tygodniu obgadane z kim i jak tam pojedziesz . Byli to rodzice twojej najlepszej kumpeli która również uwielbia kpop i nawet jeśli ich nie kochała to i tak chciała jechać .

Nadchodził dzień koncertu a ty na lekcjach miałaś tylko ich w głowie jak ich spotykasz i z miłością cie witają jak by cie znali od dawna

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Nadchodził dzień koncertu a ty na lekcjach miałaś tylko ich w głowie jak ich spotykasz i z miłością cie witają jak by cie znali od dawna.....ugh...przestraszyłaś się głośnego upomnienia przez nauczycielkę , głupia nawet nie wie co ty teraz przeżywasz ahh <3 

W końcu , ranek właśnie tego dnia kiedy jedziesz do warszawy a już jutro ich zobaczysz , zaczęło się pakowanko a dzień był bardzo słoneczny jak by cieszył się razem z tobą . Samochód już czekał przed twoim domem a ty uradowana pożegnałaś się i pobiegłaś do auta , przez całą drogę słuchaliście tylko ich piosenek i śpiewaliście je głośno na całe auto gdzie w pewnym momńcię rodzice (...twojej bff) kazali przestać bo inaczej skończycie na autostradzie ehh no cóż skończyło się karaoke .

W końcu dotarliście , po godzinie stania w korkach mogliście się zakwaterować do jakiegoś hotelu , przez to że jej rodzice też chcieli fajnie spędzić czas pozwolili sb na bardzo drogi hotel . Weszłyście do środka zahipnotyzowane wyglądem hotelu , oczywiście ty na sobie miałaś wszystko z bts no prawie wszystko ale spodnie lub leginsy i bluzke , tak więc nietrudno było zgadnąć że jesteś ich fanką . Staliście w kolejce do recepcji a obok w miejscu gdzie znajdowała się kanapa i fotele było dużo ochroniarzy i ludzi ze skośnymi oczkami niestety niepotrafiłaś odróżnić czy to koreańczyk a może japończyk ? pokazałaś (..bff.. ) i od razu wpadło wam do głowy że to może bts ? i całe podjarane zaczęłyście o nich fantazjować chwile potem wasze marzenia zniszczyli jej rodzice którzy powiedzieli że to na pewno nie oni bo pewnie nocują w osobnionym jakimś mjejscu , ale jednak to byli oni wy zaczełyście o czymś innym gadać i się wygłupiać z nudów a oni rozłożeni na fotelach widząc że jesteś ich fankom i nawet ich nie widzisz zaczęli się lekko śmiać z waszych wygłupów myśląc że jesteście urocze .

 ) i od razu wpadło wam do głowy że to może bts ? i całe podjarane zaczęłyście o nich fantazjować chwile potem wasze marzenia zniszczyli jej rodzice którzy powiedzieli że to na pewno nie oni bo pewnie nocują w osobnionym jakimś mjejscu , ale jedna...

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Apr 14, 2017 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

BTS i twoje życie z nimiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz