-La prima intrebare!
-Uite ce e bab',nu e nevoie sa aflii nimc acum de la mine,deoarece in scurt timp nu v-a mai avea nici un rost sa aflii.
Si cu astea spuse a parasit ,,camera'' ,iar Jake l-a urmat.
Perfect,am ramas din nou singura,in aceasta incapere,gandindu-ma la tot ce mi s-ar putea intampla si incercand sa aflu ce vor ei de la mine. Orele au trecut repede,eu fiind scufundata in ganduri.Si incet,incet am intrat in lumea viselor...
Ma trezesc buimaca,din cauza unor sunete infricostoare,par a fii maraituri ,urmate de lovituri puternice si bubuituri,aud tipete si injuraturi.Imi fac curaj si ma ridic de pe salteaua tare si ma indrept spre usa.Dintr-o data zgomotele s-au oprit,iar linistea a intrat in atmosfera.De odata,usa de la incaperea in care ma aflu se deschide si pe ea intra un baiat imbracat intr-o pereche de blugi bleo-marin si o camasa neagra,imi ridic privirea spre fata lui,avea ochii ciocolatii si parul negru,acel baiat era..........Zayn? Se apropie de mine si siopteste:
-Haide baby,sa mergem.
Avea un glas gros si incet,imi fac curaj si il intreb:
-U..unde?
-Cum adica unde?Te duc acasa. spune el,razand.
Ma apropii de el si ma prinde de mama,ducandu-ma spre iesirea din cladirea in care am fost sechestrata.Ajungem la iesire si imi face semn sa il urmez spre un Range Rover ,negru cu geamurile fumurii.Imi deschide usa din dreapta de langa locul soferului si imi face semn sa urc.Dupa ce m-am urcat,mi-a inchis usa si s-a indreptat spre locul soferului sa se urce si el.A urcat ,si-a pus centura si a calcat pe pedala de acceleratie...
Am mers in jur de 15 minute pe un drum din padure,dupa care am iesit pe utostrada si am gonit cu o viteza mare.....
Dupa 2 ore masina s-a oprit in fata casei mele,darcand m-am pregatit sa cobor,el m-a intrerupt.
-Ne vedem curand babe.
Si cu astea fiind spuse ma dau jos si inchid usa,dupa care ma indrept sprea aleea din fata casei.Apas pe clanta si observ ca usa e deschisa,ceea ce imi da de inteles ca cineva e in casa si voi avea niste explicatii de dat.Trag aer in plamani si imi i-au inima in dinti,dupa care o deschid.
Era un dezastru.........................
CITEȘTI
Friends or Enemies?
VampirosEa-fata populara,nebuna,sincera,mereu in centrul atentiei. El-baiatul misterios,bad boy-ul scolii.Ascunde un mare secret,dar ce se v-a intampla atunci cand ea il v-a afla? Ramane de vazut,cititi si veti afla :D