A medencéből csak hajnal két órakor szabadultunk. Senki sem szárított hajat mindenki csak gyorsan átöltözött majd bevetette magát az ágyban aludni.
Ez is egy unalmas napnak indult. És azt kívánom bárcsak az is maradt volna. De nem...szóval akkor szépen sorjában.
Kilenckor fent voltam és boldogítottam Kingát aki állítása szerint már reggel hatkor futni volt a szép nyári reggelen.
Tizenegyre mindenki fent volt aki nem azt ébresztettük. Mert már a reggeli két teljes órája kész volt.
Ebéd után úgy döntöttünk le megyünk a partra itt kezdődött minden... leültem Virággal napozni a víz szélére. Hirtelen egy nyomi srác (általában nem szoktak előítéleteim lenni, de az történetek után nem tudom máshogy leírni szerencsétlent.) közeledett felénk és láng vörös fejjel végig mérte a testem összes porcikáját. Cortez nem nézte jó szemmel ezt.
-Hé! Ne bámuld a csajom!!-zökkentette ki őt.-Bocsi,de Renivel régóta ismerjük egymást és hát, több van közöttünk mint köztetek...-itt lefagytam. Az igazi barátom sértetten néz rám. Az új "barátom" folytatta azt amit elkezdett.
-Először is ki az isten vagy te? Másodszor is mit képzelsz? Semmi pénzért nem csalnám meg azt a fiú akire majdnem két és félévet vártam...
-Jaj...ne színészkedj édes! Több mint egy éve együtt vagyunk. Cortez tágra nyílt szemekkel nézett majd fel állt.
-Kérlek Cortez várj.-szaladtam utána utánam pedig Barnus.-Azt sem tudom ki ez, ne hagyj itt...-de Cortez befordult a sarkon és elvesztettem.
-Utállak te utolsó barom! Mégis mit gondolsz? Csak így ide jössz és lerontod az életem?-kérdeztem indulatosan. A fiú meghátrált. De nem adta fel.
-Csak nagyon megtetszettél-próbálkozott.
-És már azt kell hazudni, hogy együtt vagyunk már egy éve mikor én kint lakok Franciaországban????-lesokkolt.
-Oké.-nyújtotta a kezét, hogy fel segíthessen. Én inkább meg vártam míg Virág ide ér hozzám. Szédölőgve elindultam Cortez után. Nem találtam sehol.
Épp a szobánkban feküdtem idegesen és hívogattam Cortezt hát ha felveszi. De nem tette. Ez után azt vártam, hogy belépjen az ajtón és, hogy lemagyarázhassak mindent. Meg is történt...
Bejött.
-Kérlek halgass meg mielőtt megszólalnál.-bólintott. Én kifújtam a levegőt.- szóval nem ismerem őt, mármint, hogyan ha Párizsban lakunk és suliba járok képtelenség...-Este nem voltál végig mellettem. Ha nem is egy éve akkor egy napja.
-Mégis, hogy csalnálak meg vele TÉGED, két és fél évet vártam rád. Egy éve együtt élünk. Nem értem,hogy nem bízhatsz bennem.
-Nem tudok.-fordult sarok és ki ment.
Elcsesztem...mindent. Az egésznek máshogy kellett volna mennie.
Egész este őt vártam. De nem jött. Virág viszont igen.
-Miden rendben?
-Elment....-válaszoltam sírva.
Barnus:5/-1111 utálom
Folytatás 15 vote után.
YOU ARE READING
Szent Johanna Gimi 9.-Egy Új Kezdet
Teen FictionMi történik miután Reniék szétszélednek? Tartani fogják a kapcsolatot, esetleg találkoznak? Mivel az irónőnktől erre nem igazán kaptunk választ ezért úgy gondoltam folytatom a könyvet. Szóval ha kíváncsiak vagytok arra,hogy szerintem mi történik ve...