Şimdi size kendimden bahsederek başlamak istiyorum şişman , ne kısa nede uzun boylu bir kızım . Bu sene mezuniyet balosu olan ve 8 senedir bu mezuniyetin hayalini kuranlardan da denilebilir. Evet birinci sınıftan beri bunun hayalini kuruyordum ve bu mezuniyete 4 ay kadar kaldı ne kadar güzel ki ben sınav stresinden baloyu düşünemiyorum çünkü 2 ay sonra hayatımızı etkiliycek önemli sınavlardan birine gireceğim. Derslerinde ne çok başarılı nede çok tembel orta zekalı bir insanım aslında zorlasam birşeyler çıkıcak ama zorlayan yok ders çalışamam çünkü ben. Çok garip bünyeme uygun değil bir kere ama dediğim gibi 2 ay kaldı ve kıçımı başımı dağıtana kadar çalışmam gerekiyor ve bu benim umrumda değil . Çünkü moralleri olmayan bi insanın kafasına hiçbirşey girmez çünkü her gece onunla dalga geçtikleri için ailesinden hıncını çıkaran hergece ağlayan durduk yere sırf piskolojisi bozuk olduğu için bağıran bi kızdan çalışmasını beklemek çok saçma . Piskolojisi bozuk olduğu için demeyelim de herkes üstüne gittiği için onunla dalga geçtiği anlar gözünün önüne bir bir geldiği için desek daha doğru olur. Hayatta zayıflamak için herşeyini vericek , herşeyi yapıcak olan biriyim çünkü bazı insanlar ona şişman değilsin saçmalama desede çoğu kişi - hahaha ayı dikkat et bak sen yürürken deprem oluyo öldürceksin bizi - gibi saçma saçma konuşuyor ve bu insanı bir süre sonra kendinden nefret etmeye zorluyor. Sırf insanlar yargılıyor diye şort giyemiyorum sırf insanlar yargılıyor diye sadece kot giyebiliyorum. Birde voleybolcuyum sözde bilirsiniz kısacık şort giyen bildiğimiz voleybolculardan ve bu beni dahada çok üzüyor mecburen şort giyiyorum ve o kahrolası kalın bacaklarımı herkes görüyor yani ne bileyim benim kilolarım , bu benim hayatım benim seçimlerim size ne illa dalga geçmek istiyorsanız birşeyle önyargılarınızla dalga geçin mesela belki zayıflıyacağım bir süre sonra belkide hep böyle kalıcam yada daha fazla kilo alıcam ben hayatımdan memnunum. Desemde asla memnun olamam değilimde hatta kendimden nefret ediyorum bu gidişle hepte edicem çünkü bu lanet kilolar neden bende bilmiyorum ama gerçekten artık bıktım. Bazen düşünüyorum sadece kilolarından kurtulman iki sanıye SADECE İKİ . Camı aç ve atla mutlaka ölürsün ve kimse seni yargılamaz belkide cenazemi taşıyamazlar nede olsa ben yürüyen 147416354645 tonluk bir insanım onların gözünde. Sonra açıp camı bakınıyorum ve çok saçma onları takma seni seven ailen ve dostların var. ASLA VAZGEÇME HALA YAŞIYORSAN BİRŞEYLERİ DEĞİŞTİREBİLİRSİN diyorum kendi kendime . Neyse zaten değiştiricemde ve o beyini olmamış önyarıları onları köle gibi kullanan insanlara göstereceğim.
Bu gün pazartesi ve diyete başlama günü kendime bakmam lazım çünkü önemli bir karar aldım o hayalini kurduğum baloya eğer zayıflamazsam gidemiycem evet gerçektende gitmiycem 8 senedir gün saydığım yere zaten şişmanken gitmeye ne gerek varki kimse seninle dans etmek istemeyecek ve sen kendini üzeceksin değil mi neyse bundan sonra değişim zamanı yaza 4 ay var ve bu yaz benim ve Nisanın olmalı çünkü biz hep birlikteyiz ve olucazda.BU YAZ BİZİM OLMALI GEREKSİZ İNSANLARIN HAKARETLERİ OLMAYAN BİR YAZ DÜŞÜNSENİZZE NE KADARDA MÜKEMMEL.
Annem kahvaltımı hazırlamıştı bile üstüme bir kazak altıma bir kot giyip masaya oturdum dün gece aldığım kepekli ekmeklerden 2 ince dilim çıkardım ve yemeye çalıştı bu çok zordu bu ekmekler çok garip ve yiyecek hiçbirşey yoktu . Aslında vardı ama ben yiyemiyordum çünkü sabahtı ekmekleri yiyemediğm için direk evden çıktım neyseki harçlığım hergün veriliyordu karnımı doyurabilecektim. Okula 5 dakikaya vardım çünkü evimiz ile okulun arasında 100 metre ya var yada yok o derece yakın direk ikincim katta olan sınıfımıza doğru ilerledim yine herzamanki gibi geç kalmıştım kapıyı tıklatıp içeri girdim ve en arkada öğretmenin görmediği tahtayla alakası olmayan yerime geçip kafamı sıraya koyup yattım . Nisada yine otobüsü kaçırmış olucak ki gelmemişti ve benden 10 dakika sonrada o geldi ve direk yanıma oturdu daha doğrusu hemen sıraya yattıda diyebilirim biz ikimizde uyuyorduk ki kafamıza kitap yememizle birlikte uyandık kahrolsun uyuyan öğrenciyi kaldıran öğretmen diyecektim ki zil çaldı kalkın hadi dedi öğretmenimiz bizde direk sınıfımızdaki aynaya koşup saçımıza başmıza bakıp ne kadar iğrenç olduğumuzu farkedip herzamanki gibi bu tiple dışarı çıktık ve kantinin yolunu tuttuk. SÖZDE DİYET YAPIYORUM ... Neyse sırada beklemeye tahammül edemem direk birine parayı verip simitimi beklemeye başladım Nisa yine bişeyler yemek istemiyordu kız incecik tabi formunu koruyo ben yemeye devam edeyim. Simitim gelmişti ve direk yemeye başladım arkadaşlarımdan biri yinemi yiyon ayı dedi ve ben aynen kanka diyerek güldüm ama o ısırdığım lokma boğazımda kaldı oysa onlardan az yiyen bendim ama onlar kilolu olduğum için her saat her dakika yiyorum sanıyorlar ama tam tersi yemiyorum ama kilolu olduğum için böyle düşünüyorsunuz. Benle dalga geçildikten sonra herkes güldü felan bende güldüm tabi hatta kendimle dalga geçtim balina gibi oldum hala yiyorum diye çünkü bu onların dalga geçmesini engelliyor en azından kendim dalga geçmiş oluyorum kendimle. Onların söylemesinden daha az koyuyor insana. Zil çaldı sınıfa gittik ve derste oyalanmak için Nisayla birlikte birbirimizin saçıyla uğraştık. Sonra o konu açıldı yine baloya eşin varmı diye sordular bize bizde yok sizin dedik var dediler tabi normaldir . Ben ayı gibiyim nisanınsa suratında sivilceler var ama o çok ince benimde suratımda hiç sivilce yok. Bazen ben kilolarım yerine sivilcelerim olsun isterdim diyorum Nisaya , Nisada al senin olsun ben kilolu olmayı tercih ederim diyor sanırım herkesin geçirmek istediği bir kusuru var . Biz birbirimize destek çıkarak ayakta kalıyoruz devamda edicez.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZAMANIN MANZARASI
Teen FictionKENDİNİZİ ÇOK AMA ÇOK SEVİN . Eğer yaşıyorsanız hala birşeyleri değiştirebilirsiniz sadece zamana uyun birlikte hareket edin ve kendinize güvenin başkalarının önyargılarını değilde kendi düşüncelerinizi önemseyin bakın nasılda değişti hayatın akışı...