Ik werd wakker in de gespierde armen van zakaria, wollah hij is zo schattig al hij slaapt. Ik ging zo stil mogelijk het bed uit en ging richting de badkamer, ik nam een heerlijke douch, ik deed mijn haren in een en knot en deed mijn marokkaanse huisjurk aan nog even parfum spuiten en DONE!. Ik ging gelijk naar benden om een heerlijk ontbijt te maken voor ons 2😆. Terwijl ik fruit zat te snijden voelde ik 2 sterke armen om me heen "en wat gaat mijn keukenprinses maken" zei zakaria nieuwsgierig. "Wat denk je zelf" zei ik lachend "hier een mes en snijd de aardbeien, je moeder zei dat je goed kan koken dus dan ga je ook koken" ik gaf en mes en ze3ma hij zuschte boos, we sneden samen het fruit en maakten lekker een fruitsmoethies. Ik maakte nog ne3 ne3 thee (marokkaanse munt thee) en ook nog lekker croissantjes, en alle andere benodigdheden en DONE!. We zaten samen aan tefel en genoten van ons heerlijke zelfgemaakte ontbijt. "Vanaf nu als ik niet thuis ben, ga jij koken en zo andersom " zei ik "mmm oke is goed" zei hij terwijl hij at. Ik lachte en eet gewoon door. "Ik ga straks naar me ouders he dus je weet wat je straks gaat doen" zei ik "hmmm nee hah wat staat me te wachten " zei hij ze3ma dat hij dat niet weet "de marokkaanse keuken staat op je te wachten, die keuken heeft te veel liefde voor je" zei ik lachend. Hij stak zijn tong uit en hij ging naar boven. Ik ruimde de tafel op en ging ook naar boven
Oke welke kleur khimaar gaat het vandaag zijn. Ik staarde 10 min naar de kast "heb je al een keuze gemaakt ik moet ook kleren aandoen he" zei hij terwijl hij me een kus in me nek gaf "ja ja hou even je mond dicht anders kan ik niet denken" zei ik geïrriteerd.
Na een kwartier een kleur te hebben gezocht vond ik eindelijk een kleur.
Bordeaux
Ik nam mijn tas en stopte daar mijn sleutels gsm, oordoppen enzoo van die dingen. Ik trok mijn Adidas schoenen aan en deed de deur open "ZAKARIA IK BEN WEG TOT STRAKS SCHAT" riep ik en deed de deur dicht. Aahhh zalig ken je dat als je lang thuis bent terwijl alle ramzn dicht zijn en je gaat naar buiten en voel je je ineens zo vrij, awel dat gevoel heb ik nu. Ik besloot gewoon te stappen naar men ouders ik moet echt dringend aan me conditie werken.
Aangekomen bij me ouders goette ik iedereen toevallig is fatima er ook (vrouw van Marouane) "hoe gaat het schat" zei ze tevreden " alhamdoelillah gaat goed waar is Israe? " zei ik verbaasd " haha israe is met haar vader(Marouane ) naar mijn ouders gegaan" zei ze lachend. Pfff...... die Marouane wllh altijd als ik om israe vraag dan is ze altijd of bij haar oma of opa (de ouders van fatima) of bij Marouane eugghhhh. "Yemma waar is hafsa" vroeg ik "ze is met haar vriendinnen naar de Meir gegaan" zei ze, mmm oke gelijk is iedereen verdwenen maar jah is normaal tochze hebben gewoon vakantie, oh jah ik ga gewoon nog steeds naar school ookal ben ik getrouwd ik wil mijn laatste diploma halen anders ben ik voor niks vanaf mijn 4 jaar naar school gegaan. Maar het is dus gewoon nu zomervakantie lekker bij me mannetje blijven haahah oke klaar.
Ik hielp me moeder met het huishouden en fatima helpt ook mee. "Soraya gaan we even samen wandelen met je moeder" vroeg fatima "ja lijkt me leuk" zei ik tevreden we deden onze schoenen aan en we vertrokken. We gingen even naar Turnhoutsebaan (voor degene die in Nederland wonen dat is een heel lange straat met allemaal winkels en restauranten). We gingen even een paar winkels in en we moeder gaat vooral naar marokkaanse winkels.
Na al dat winkelen zijn we even iets gaan drinken, eten was niet nodig.
"We gaan even deze winkel in kom je soraya " vroeg me moeder " nee ik blijf even buiten " zei ik. Ik wou die winkel al sinds mijn 17de niet in omdat ik daar op me 17de een muis zag wjwjw sinds dien ga ik daar niet meer in. Ik leunde tegen een paal en keek even links en rechts en toen keek ik even naar de andere kant van de straat en tot me ver bazing zag ik😨😨..........
______________________________________
Heeeyyy lezers nieuw deeltje DONE. Laat in de reacties weten wat soraya volgens jouw heeft gezien😆.....
Vergeet niet te STEMMEN en nog bedankt om te lezen 💋💋💋💋 tot het volgende deel beslmaaaaa💝
JE LEEST
Het leven van soraya
Romancedit verhaal gaat over een 16 jarige soraya. Ze is een goede moslima en woont in België, ze houdt heel erg van de islam en leest veel boeken (over de islam). soraya geeft ook nog zussen en broers. Soraya zit in het 4de jaar van de middelbare school...