2.časť

586 28 0
                                    

Baby moje ja som veľmi rada že sa páči.. :) :3 Ja veľmi dúfam že sa budeme len rozmnožovať.. :D :D Mám veľmi dobrú náladu a prepáčte že tak neskoro ale som vykoľajená z včerajšieho plesu.. :D Ďakujem veľmi krásne za všetko naozaj ma potešíte.. :* :)  Je mi veľmi ľúto že tu to nik nečíta.. Na Fb sa mi to lepšie darý  ale neviem do kedy sa mi to sem bude chcieť pridávať samej sebe asi,,, :/ Prajem príjemné čítanie girls <3 

2.časť :) "Eleanor má tu drzosť"

Nie som ako tá Stylesovská banda ktorý zabijú len preto že sa im človek nepáči.. Preto sa ich snažím dostať a veľmi dúfam že ich dostanem a hlavne toho Stylesa,.. Neznášam ich.. Prišli sme do jedného starého domu a tam som mala Toma ktorý mi strážil úlovok..

Ja: "Takže tento parchan má vedieť niečo o Stylesovej rodine??" Spýtala som sa prekvapene a pozrela sa na chlapca ktorý mohol mať nijakých tých 18 rokov ak nie menej..

Danielle: "Je on drahá.. A je to jeho pracovní.. ale asi už len bol.. " Povedala Dan pobavene a zasmiala sa.. Pozrela som sa na ňu a zaškerila sa.. Milujem keď ma takto pozná..Takže jeden z Stylesove veľkej bandy je môj väzeň.. Bola by som radšej keby že je to jeden z tých štyroch alebo samotný Styles ale čo už.. Najprv títo a potom tí.. Prešla som k chlapcovi a dala mu dole pásku z úst.. Rýchle sa nadýchol cez ústa a vystrašene sa na mňa pozrel.. Bolo na ňom vidno že sa veľmi bojí a ja som si to užívala ako vždy..

Ja: "Takže maličký dohodneme sa.. Buď mi povieš všetko alebo ťa jednoducho bachnem.. tak von s tým.." Povedala som mu provokačne a pokojne si vybrala zbraň z vrecka a odistila ho..

Chlapec: "Načo ti mám niečo povedať keď ma aj tak zabiješ?! Nie som taký sprostý ak vyzerám.." Povedal povýšenecky a tom nahnevalo.. Zodvihla som ho zo stoličky a jednu poradnú mu kopla do brucha.. Hneď sa skrčil a spadol na zem.. Kedže bol zaviazaný vyzeral ako vrece..

Ja: "No čo už nie si taký frajer ty zasran!!" Skríkla som na neho a chytila ho pod krk.. Postavila som ho na nohy a dala mu zbraň k hlave.."Ak nepovieš do päť niečo čo mi pomôže odbachnem ťa prisahám.. Takže..1...2..3..4"Počítala som keď v tom ma vyrušil..

Chalan: "Dobre viem že má Harry rodinu vo svojom rodnom meste.. Má tam sestru a mamu.." Povedal ako by som to nevedela..

Ja:"To viem od dávna.. a čo si my s tým chcel naznačiť??" Spýtala som sa ho nahnevane lebo mi nervy fakt dochádzali.. 

Chalan: "Išiel k ním Harry.. Je tam celý týždeň.." Povedal čo ma prekvapilo no ja potešilo..

Ja: " Kedy sa vráti??" Spýtala som zaujato a v hlave si už robila plán ako ho chytiť..

Chalan: "To neviem naozaj neviem je tam len pár dní.." Slušne som prikývla a usmial sa.. Pomohol mi aj keď nie veľa pomohol mi.. Viem čo spravím.. Videla som na ňom že sa bál čo bude ďalej..

Ja:"Pomohol si mi.. Ale kedže si taký ako Styles a pracoval si pre neho bohužiaľ.. Rozlúč sa zo životom lebo ťa pošlem rovno do pekla.." Povedala som mu posmešne a rovno mu strelila guľku medzi oči.. Nenechala som ho aby sa trápil lebo mi dal trocha náskok pred Stylesom.. Keby že to neurobí určite si ho pekne umučím.. Jeho telo bezvládne spadlo k mojím nohám a ja som sa sama pre seba usmiala..Naivný chlapec myslel si že to prežije..

Ja:"Pekná práca Tom.. Odprac ho prosím ťa.. Stretneme sa v bare ak niečo.." Povedala som mu vážne a odišla s Dan do baru.. Keď som prišla do baru a poobzerala som sa prekvapene sa mi zastavil zrak na El ktorá sedela v bare s Louisom.. Nahnevane som sa na nich pozrela a potom som si šla sadnúť do boxu hneď za nimi no v polovici som sa zastavila.. Keď si ma El všimla trochu sa usmiala no keď zbadala môj nahnevaný výraz a so si istá že sa tak aj Dan tvárila len sklonila hlavu.. Pozrela som sa na Louisa a prepaľovala som ho pohľadom.. On sa na mňa pozeral spokojne.. Chytila som si zbraň že ho vytiahnem a hneď odbafnem no Dan mi chytila ruku.. 

Dan: "Neblázni Sasha.. Nebolo by to vhodné.." Pozrela som sa na ňu a potom na jej ruku.. Mala na tvári starostlivý výraz.. Nahnevane som jej zhodil ruku z mojej no zbraň som nepúšťala.. Pozrela som sa na Louisa a všimla som si že aj on si ho chytil.. El sa pozerala vystrašene raz na mňa a raz na Louisa.. Mala som veľkú potrebu mu niečo spraviť.. Tak som prišla k nemu a buchla na stôl.. Videla som že ho to preskočilo no tváril sa maximálne spokojne..

Ja: "Vypadnite z môjho podniku kým ti neprestrelím mozog.. A myslím to smrteľne vážne." Zasyčal som na neho a čakal čo povie.. No on sa neozval namiesto neho sa ozvala El..

El: "Zlato radšej poďme." Chytila ho za ruku a videla som na Louisovy že zmäkol.. Len som pretočila očami a ukázala na dvere..

Ja: "Poslúchni ju a odkáž Stylesovy že nech si užije kým ho nechytím lebo som na veľmi dobrej ceste.. a nezabudni ho pozdravovať určite sa poteší.." Ironicky som sa zasmiala a pozrela sa na nich..On sa bez slov postavil a ja som si myslela že odíde no zastal predo mnou..

Louis: "Nemala by si začať vojnu prehráš.. "Povedal mi výsmešne a ja som sa neovládla a jednu mu vazila.. Prekvapene si chytil líce a El k nemu pribehla a Dan ma chytila za ruku..

Ja: "Vravela som ti aby si vypadol.. A vojnu som už začala.. Nemám zvykom prehrávať a som si istá že neprehrám ani teraz.. Prajem krásny zvyšok večera holubičky.." Posmešne som sa zasmial a odišla od nich.. Išla som do zadu a Dan hneď za mnou.. Vedela som že som to nemala ale nahnevalo ma to že jedne z tých grázlov sem stúpil a aj Eleanor mala tú drzosť.. Toto si viac dovoliť nemôžu...

Páči alebo nie? Prosím komentáre.. :) O Sashinom správaní o El o Louisovy o Dan a proste o všetkom.. :3 Ďakujeme ešte raz a dúfam že nás bude len viac a budú komnetíky a lajky.. <3 :* :) Prepáčte za chyby ale som to proste ja.. :D :) 

Niečo za niečo.. (Harry Styles Sk)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora