❤Μερια Sophias❤"Crystal" ειπα για να δω αν θα με ακουσει αλλα αυτη τιποτα...
Εδω και δυο ωρες απο την στιγμη που ξυπνησε το μονο που κανει ειναι να κοιταζει εξω απο το παραθυρο..
"Crystal" της ειπα ξανα αλλα αυτη τιποτα..
Προχωρησα προς το μερος της και μολις εβαλα τα χερια μου στον ομω της αυτη αμεσως με κοιταξε..
"Εμαθες τιποτα" ηταν το πρωτο πραγμα που με ρωτησε..
"Οχι...δεν μπορεσα να μαθω τιποτα.. ο πατερας του Taylor δεν σηκωνει το τηλεφωνο..." της ειπα..
"Οι γονεις μου πηραν τηλεφωνο?" Με ρωτησε και σηκωθηκε απο το κρεβατι...
"Ναι αλλα τους ειπα οτι κοιμασαι.." της ειπα..Οι κινησεις του σωματος της ηταν τοσο γρηγορες που δεν μπορουσα να καταλαβω τα συναισθηματα της..
"Για την υποθεση τι λενε?" Ρωτησε..
"Στις ειδησεις λενε οτι τον ληστεψαν...αλλα ουτε οι ιδιοι δεν το πιστευουν..." της ειπα..
"Πως στο καλο βγηκαν σε αυτο το συμπερασμα..?"με ρωτησε.
"Γιατι οτο αμαξι του ηταν ανοιχτο... και επισης ελειπε το κινητο του"της ειπα..
"Το κινητο του?"ρωτησε η Crystal και εγω εβγαλα απο την τσεπη μου το κινητο του..
"Αυτο το εχω εγω..." της ειπα..
"Πως?" Με ρωτησε..
"Ο δολοφονος ηθελε βλεπεις να το βρω για να με οδηγησει στο δασος..." της ειπα..
" και τι βρηκες?" Με ρωτησε..
"Βρηκα μια κουκλα μεσα στα αιματα που ειχε ενα χαρτι πανω της και ελεγε οτι ο επομενως δεν θα ειναι κουκλα... γιαυτο και ετρεξα γρηγορα πισω...νομιζα οτι ηθελε να σκοτωσει ή εσενα ή την Emily" της ειπα.
"Τωρα που το λες η Emily που ειναι?" Με ρωτησε..
"Δεν θα ερθει... την πηρα λιγο πιο πριν τηλεφωνκο και μου ειπε οτι οι γονεις της δεν την αφηνουν να παει πουθενα.."της ειπα..
" ο δολοφονος??..εστειλε κανενα μηνυμα?" Με ρωτησε..
"Οχι..σε μας δεν εστειλε.."της ειπα.
"Και να μην ξανα στειλει"ειπε αυτη και ενα δακρυ κυλησε στο προσωπο της..
"Crystal να σε ρωτησω κατι?"
"Ρωτα?"
"Τον αγαπας τον Pol???...Σου αρεσει?" Την ρωτησα.
"Δεν ξερω... και δεν θελω να κατσω τωρα και να δω αν τον αγαπαω ή οχι...γιατι μονο θλιψη και πονο θα μου φερει ολο αυτο.." μου ειπε..
"Μαλιστα" της ειπα εγω και τοτε οι φωνες της Olivias και του Eric ακουστηκαν απο το διπλα δωματιο..
"θες να παμε κατω να παρουμε πρωινο?" την ρωτησα..
"Οχι..γιατι θα μας αρχισει η μαμα σου με τις αποριες τις και τις ερωτησεις...
"Της απαντησα εγω το πρωι... πριν σηκωθεις...ελα παμε"της ειπα..
"Αστω καλητερα...δεν πειναω"μου ειπε...
"οτι πεις" της ειπα και εκατσα στο κρεβατι μου..
"Εσυ με τον Max χθες τα φτιαξατε?" Με ρωτησε..
"Οχι....αυτο που ειδες χθες ηταν ενα φιλι για να διορθωσω ολες τις βλακειες που εκανα χθες μαζι του" της ειπα..
"Εμενα δεν μου φανηκε παντως μονο αυτο" μου ειπε..και χαμογελασε
Τοτε ξαφνικα η πορτα ανοιξε και η ξαδερφη μου μπηκε μεσα...
"Γεια σας" ειπε και με κοιταξε..
"Εφυγε ο Eric?"την ρωτησα..
"Ναι...μολις τωρα... Sophia συγνωμη...δεν το καταλαβα οτι χθες ειμασταν στο δικο σου δωματιο.."μου ειπε..
"Σε παρακαλω μην συνεχιζεις γιατι πραγματικα θα νευριασω παρα πολυ μαζι σου..μα καλα με τον ERIC??...
ΓΙΑΤΙ??" Την ρωτησα..
"Γιατι ηταν πολυ καλος μαζι μου.... και ηθελα να ξεχασω λιγο..."μου ειπε..
"Εγω παω λιγο στο μπανιο..." ειπε η Crystal και εφυγε γρηγορα για το μπανιο ωστε εγω να μιλησω με την ξαδερφη μου..
"Σκεφτεσε να το προχωρησεις ?" Την ρωτησα..
"Δεν ξερω...δεν το συζητησαμε...αππα μου προσφερε ενα καλο Sex....δεν ξερω αν θα υπαρχει συνεχεια..." μου ειπε..
"Ειναι ενας ηλιθιος Olivia.. ειναι απο αυτους τους ανθρωπους που δεν κανει να μπλεξεις...μολις σε ειδα χθες σκεφτηκα οτι σε ειχε κανει ιδια με εκεινον...ειχα νευριασει τοσο πολυ μαζι σου απλα δεν ειχα την δυναμη να μιλησω μπροστα του.." της ειπα..
"Γιατι τι εγινε?" Με ρωτησε..
"Πυροβολισαν χθες στον αγωνα τον αστυνομικο που ειναι συνεχεια με την Crystal.." της ειπα και αυτη σοκαρισμενη με κοιταξε
"Γιαυτο ειναι εδω η Crystal?" Με ρωτησε .
"Ναι... οι γονεις της μιλησαν με τους δικους μου και ειπαν οτι οταν τελειωσουν με τις δουλιες τους θα ερθουν να την παρουν.."της ειπα..
"Δεν ηξερα τιποτα..." μου ειπε αυτη..
"Ε φυσικα και δεν ηξερες επειδη πηδιοσουν με τον Eric στο κρεβατι μου..." της ειπα..
"Για ποσο καιρο θα μου το χτυπας...ζητησα συγνωμη" μου ειπε..
"Δεν ξερω...." της ειπα και τοτε στο δωματιο ηρθε η Crystal..
" τελειωσατε?" Με ρωτησε και ηρθε διπλα μου..
Τοτε το κινητο μου αρχισε να χτυπα..
Με επαιρνε ο Taylor..
Χωρις να χασω χρονο το σηκωσα και περιμενα να ακουσω την φωνη του..
"Sophia εισαι εκει?" Με ρωτησε..
"Ναι εδω ειμαι....τι εγινε??.. πως ειναι ο Pol??"τον ρωτησα .
"Οι γιατροι ειπαν οτι ξεπερασε τον κινδυνο ομως ακομα δεν εχει ξυπνησει..."μου ειπε..
"Μπορουμε να ερθουμε απο εκει?" Τον ρωτησα..
" οχι..ο μπαμπας μου δεν επιτρεπει σε κανεναν να μπει στον διαδρομο...εκτος αν εχει βασικο λογο.."μου ειπε...
"Καλως... θα το πω στα κοριτσια αυτο που μου ειπες..σε ευχαριστω πολυ" του ειπα και εκλεισα το τηλεφωνο ..
"Τι σου ειπε?" Ρωτησε η Crystal..
" οτι ξεπερασε τον κινδυνο αλλα ακομα δεν εχει ξυπνησει..." της ειπα..
"Παλι καλα"ειπε εκεινη...
"Crystal εισουν μαζι του οταν τον χτυπησαν?" Ρωτησε η olivia..
"Εγω??...οχι...απλα τον εψαχνα και τον βρηκα..." της ειπε και μετα κοιταξε εμενα..
"Olivia μπορεις να μας αφησεις για λιγο μονες... θελω να πω κατι στην Crystal.." της ειπα και εκεινη χωρις να πει κατι παραπανω εφυγε για το δωματιο της..
"Τι εγινε?" Με ρωτησε .
" πρεπει να πουμε στην αστυνομια μια ιστορια για το χθεσινο περιστατικο... γι'αυτο μην δινεις πολλες λεπτομερειες..." της ειπα..
"Τι εννοεις?" Με ρωτησε.
"Ο Taylor με πηρε και πιο νωρις και ειπε οτι ο μπαμπας του θα ηθελε να μας μιλησει αυριο..και στις τρεις..." της ειπα..
"Ωραια...καταλαβα" μου ειπε..
"Επισης οι γονεις σου οταν τελειωσουν με τις δουλειες τους θα ερθουν να σε παρουν..." της ειπα..
"Με τον δολοφονο τι θα κανουμε??" Με ρωτησε..
"Δεν ξερω...πρεπει να αρχισουμε να ψαχνουμε γι'αυτον...ωστε να τελειωσουμε εμεις το παιχνιδι αυτο πριν αυτο τελειωσει εμας.."της ειπα..
" η Emily τι ειπε γι'αυτο που μου ειπες τωρα?"..με ρωτησε..
"Συμφωνει...ειναι ο μονος τροπος για να το τελειωσουμε χωρις να παθουν κακο οι δικοι μας" της ειπα..
"Ενταξει... τοτε ειμαι και εγω μεσα"μας ειπε..
"Ωραια.. αρα αυριο...μετα απο το αστυνομικο τμημα θα μαζευτουμε ολες στο σπιτι της Emilys και θα αρχισουμε το ψαξιμο.." ειπα .
"Ναι" ειπε αυτη ....
"Να σου πω.... παω να μιλησω με την ξαδερφη μου λιγο και μετα ξανα ερχομαι" της ειπα..
Καθως προχωραγα προς το δωματιο της ακουσα να μιλαει με καποιον...
Εβαλα αμεσως το αυτι μου στην πορτα για να ακουσω καλητερα..
"Αληθεια..θες να προσπαθησουμε?"..
"Ναι...πρωτη φορα εχω τρελαθει με ενα κοριτσι τοσο πολυ"της ειπε αυτος.. μαλλον μιλανε μεσω Skype..
"Eric δεν ξερω... η ξαδερφη μου λεει οτι εσυ δεν εισαι ικανος γι'αυτο.. " του ειπε και τοτε εγω χαμογελασα...
Μπραβο...καλα του τα ειπε..
"Η ξαδερφη σου ειναι μια ηλιθια...τι ξερει αυτη απο ικανους ή οχι....αφου δεν εχει παει και ποτε με κανεναν..."της ειπε..
Μωρε θα τον σκοτωσω...μπορει να μην το εχω κανει...αλλα ξερω να ξεχωριζω τον ικανο απο μια ανδρικη πουτανα.
Τοτε με γρηγορους ρυθμους χτυπησα την πορτα..
"Πρεπει να σε κλεισω...λυπαμε" του ειπε και εκλεισε την κληση..
"Να περασω?" Ρωτησα και τοτε αυτη ανοιξε την πορτα.
"Ελα μπες" μου ειπε και εκανε στην ακρη για να μπω..
"Olivia ηθελα να σου πω συγνωμη" της ειπα..
"Γιατι να μου πεις συγνωμη?" Μου ειπε..
"γιατι δεν σου μιλησα ωραια.. πριν..." της ειπα..
"Δεν πειραζει...καταλαβαινω" μου ειπε και χαμογελασε..
"Μπορω να εχω μια αγκαλια?" Την ρωτησα .. με λυπημενο βλεμμα...
"Και μια..και δυο και τρεις..ελα εδω" μου ειπε και με αγκαλιασε..
"Και εγω σου ζητω συγνωμη" μου ειπε..
"Olivia να σε ρωτησω κατι?" Την ρωτησα .
"Ναι... οτι θες" μου ειπε.
" τον Eric τον αγαπας?" Την ρωτησα..
"Μας ακουσες?" Με ρωτησε..
"Ας πουμε πως ναι.. χωρις ομως να το θελω" της ειπα..
"Τον Eric σιγουρα τον αγαπουσα....οταν ειχα ερθει για πρωτη φορα στο Riverdale... αλλα τωρα δεν ξερω... ειχα πληγωθει εξαιτιας του...και τωρα ειναι πολυ δυσκολα τα πραγματα...θελει να προσπαθησει να τα ξανα βρουμε οπως παλια...αλλα αυτο το κομματι του εαυτου μου εχει σπασει και δεν νομιζω να ξαναφτιαξει ποτε..
"Ακου....αμα του δωσεις μια ευκαιρια να ξερεις οτι θα ειμαι διπλα σου...αλλα κακομοιρα μου κανονισε να μου ξαναφερεις γκομενο στο δωματιο μου θα σε σκοτωσω.." της ειπα και μαζι αρχισαμε να γελαμε..
Τοτε η πορτα του δωματιου της ανοιξε και μεσα μπηκε η Crystal.
" Sophia... πρεπει να φυγω... ηρθαν οι γονεις μου" μου ειπε..
"Αα ωραια..θελεις να ερθω μαζι σου?" Την ρωτησα .
" οχι...εσυ κατσε εδω... και κανονισε να τα βρεις με την ξαδερφη σου" μου ειπε..
Εγω προχωρησα προς το μερος της και την αγκαλιασα..
" ολα θα πανε καλα...θα τα πουμε αυριο" της ειπα..
" σε ευχαριστω για ολα..εισαι μια πραγματικη κολλητη" ειπε και χαμογελασα..
" και εσυ" της ειπα..
Η Crystal εφυγε και εγω πηγα και εκατσα στο κρεβατι της ξαδερφης μου..
"Τι θες να κανουμε τωρα?" Με ρωτησε με χαρα..
"τι λες να φτιαξουμε τα νυχια μας?" Την ρωτησα...
"Τελεια" μου ειπε αυτη και πηγε προς το γραφειο της...
Σαν τον παλιο καλο καιρο ..
BẠN ĐANG ĐỌC
RIVERDALE
Teen Fiction•Περιληψη• _________________________________________ Σε μια πολη που ονομαζεται Riverdale..συμβαινουν διαφορα πραγματα..ενα απο αυτα ειναι και οι μυστηριωδες δολοφονιες στο ποταμι που υπαρχει εκει κοντα στην πολη...Οταν ενας ψαρας βρισκει το πρωτο π...