Capitolul 9: Primul "iubit"

81 7 2
                                    

Baietii inca nu au ajuns, asa ca eram doar noi in incapere si bineinteles bibleotecara. Ne asezam la cea mai indepartata masa de ea.

-Kev, mi-a scris Tina. Ii zic fratelui meu cu toate, ca Julia era acolo.

-Si ce ti-a zis? ma intreaba facand ochii mari.

-Nu i-am raspuns. Imi este teama de ce va zice...

-Uita-te acum!

-Bine... Ii spun si deschid conversatia cu Tina de pe messenger. Se afla mesajul urmator: "Mia, imi pare rau pentru tot ce am facut, ca te-am lasat balta si ca nu am mai vorbit...de relatia mea secreta cu Kevin, de tot...cred ca sti ce s-a intamplat deja, asa ca nu mai are rost sa iti explic. Luni ma intorc acasa cu ai mei in vizita. Nu stiu exact de ce vor ei sa venim, dar nu cred ca ma priveste pe mine... . Trebuie sa iti spun atatea lucruri doar tie, promit ca nu iti mai ascund nimic. Imi pare rau, dar pana luni ai grija ce faci. Ai grija de tine si de baieti. Te iubesc! ".

Ma surprinde faptul ca Tina se intoarce. Mai era putin si urlam de fericire.

-Ei, si ce a zis? ma intreaba Julia curioasa.

-Vine luni acasa! Tina vine acasa! Kevin, nu e suparata pe mine. Se intorce! exclam printre lacrimi de bucurie.

-Serios?! Maria, asta e grozav. Iubita mea se intoarce! Alteceva ce a spus?

-Nimic, doar sa am grija de mine, ce fac si ca isi cere scuze. Imi va explica tot cand se intoarce.

-Bine, uite ca vin baietii. Spune intorcandu-si capul spre intrare si zambin usor, iar eu si Julia faceam acelasi lucru.

-Hei fetelor, buna Kevin! saluta Scot, batand palma cu el, gest pe care il repeta toti baietii.

-Buna Scot! il salut eu, iar Julia doar le face cu mana plictisita, asezandu-se pe un scaun.

-Salut, ca buna esti deja. Rade Alex , iar noi toti ceilalti incepem sa facem acelasi lucru.

Ne asezam impreuna la masa rotunda dintre doua rafturi enorme cu carti. Stateam intre Jack si Kevin, iar in fata mea era asezata Julia intre Sam si Ivar, iar restul erau langabaieti.

Eu incep discutia cu caietul negru in fata gata sa scriu tot ce ne poate ajuta.

-Okey, deci lentilele imi ajung azi, dar nu putem face nimic pana in weekend, inca e scoala.

-Da, ai dreptate. Ma aproba Max.

-Atunci cum facem? Jack, tu iti cunosti cel mai bine tatal. Ne poti ajuta cel mai mult. Ii spun intorcandu-mi capul spre stanga pentru a-l putea vedea mai bine.

-Pai tu sti ca la licitatie putem lovi fiindca acolo va fi toata organizatia. Oricum veti veni si voi pentru ca faceti parte din DRS, iar Julia e asa zisa "marfa" vanduta. Singura problema ar fi cu tine, Mia. Sti deja ce poti sa faci ca sa nu se prinda nimeni, daca intelegi ce zic. Imi zambeste la faza cu "sti ce zic", iar acolo mi-am dat seama ca se referea la faptul ca noi doi sa fim un cuplu.

-Bine, cu tine am de discutat intre patru ochi atunci. Raspund, iar baietii incep sa rada usor de noi doi. Altceva?

-Avem nevoie de arme. Fara ele nu putem face prea multe, stiti, nu? aduce vorba Sam.

-Da, dar de unde facem rost? intreb eu. Nu e legal fara permis de port-arma si cativa dintre noi suntem minori inca. Ii zic.

-Mia, tata e conducator de banda, iar eu sunt fi-su, crezi ca nu avem arme? mi se adreseaza Jack razand de parca e cel mai mare si tare baiat de pe planeta, un arogant si jumatate.

-Deci s-a rezolvat cu asta, nu modestule?

-Da, s-a rezolvat...Ar mai fi ceva... E o oarecare gala toata chestia asta, asa ca trebuie sa ne imbracam elegant, mai ales tu Mia.

Asul Din Mânecă (Vol. 1) FinalizatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum