○Το δειπνο στο σκοταδι○

49 14 0
                                    

Μερια Crystal

"Αγαπη μου σε λιγο θα ερθουν, εισαι ετοιμη?" Με ρωτησε η μαμα μου και μπηκε μεσα στο δωματιο.
"Ναι μαμα ειμαι ετοιμη" της ειπα και γυρισα για να με δει..
"Εισαι πολυ ομορφη με αυτο το φορεμα" μου ειπε και με πλησιασε..
"Κατι πηρα και απο σενα..." της ειπα και ενα χαμογελο εμφανιστηκε στο προσωπο της....Ομως μετα απο λιγο εξαφανιστηκε..
"Μαμα τι εγινε?" Την ρωτησα και γυρισα να την κοιταξω..
"Δεν θελω να παθεις τιποτα....εισαι το παιδι μου" μου ειπε..
" μαμα δεν θα παθω κατι... ηρεμησε.."της ειπα και την αγκαλιασα..
"Μολις με πηραν τηλεφωνο οι γονεις της  Sophias τρομαξα... νομιζα οτι επαθες κατι τρομερο.."μου ειπε..
"Το ξερω... και για μενα ολο αυτο το χθεσινο ηταν δυσκολο ομως θα το ξεπερασουμε σωστα?" Την ρωτησα..
"Ναι... θα το κανουμε.."μου ειπε αυτη..
"Δεν θελω να φοβασε για μενα...εγω ειμαι μια χαρα....δεν χρειαζεται να φοβασε...Και αυτο που εγινε χθες θα ηταν καλητερο να το ξεχασεις..
"Δεν μπορω αγαπη μου..δεν ειναι ευκολο...ακουω συνεχεια απο τους αστυνομικους οτι μπορει αυτο με την πετρα και ο πυροβολισμος του Pol να συνδεονται... και αυτο με τρελενει" μου ειπε..
"Στις ειδησεις λενε οτι προκειται για ληστεια...απλα ηθελε να τον κλεψει αυτος που τον πυροβολισε" της ειπα..
"Εχεις δικιο...αυτο ειναι..." ειπε και με κοιταξε..
"Συγνωμη που σου μιλησα..σε εφερα και σενα σε δυσκολη θεση...συγνωμη" μου ειπε....
"Δεν πειραζει μαμα...χαιρομαι που μου ειπες τους προβληματισμους και τις σκεψεις σου.." της ειπα..
"Κοριτσια ηρθαν οι καλεσμενοι"ειπε ο μπαμπας μου απο κατω..
"Εισαι ετοιμη...παμε?" Με ρωτησε..
"Μπορεις να πας  μαμα εσυ πρωτη... θα ερθω σε λιγο.." της ειπα..
"Γιατι τι εχεις να κανεις?" Με ρωτησε..
"Θελω να στειλω ενα μηνυμα στις φιλες μου..." της ειπα..
" ωραια...παω τοτε" μου ειπε και προχωρησε προςτα εξω..
Πηρα το τηλεφωνο στα χερια μου και πληκτρολογησα ενα μηνυμα στα κοριτσια.
Οι αστυνομικοι πιστευουν οτι το  περιστατικο με την πετρα και ο τραυματισμος του Pol συνδεονται.
Εγραψα και το εστειλα στα κοριτσια..ειμασταν μαζι  σε αυτο..
Και τοτε το κινητο μου ακουστηκε..
Θα το συζητησουμε αυριο απο Emily.
Προσπαθησε να μαθεις κι αλλα απο Sophia.
Αφου διαβασα τα μηνυματα που μου εστειλαν ειμουν ετοιμη να φυγω αλλα το κινητο μου χτυπησε..
Αμεσως κοιταξα το κινητο μου και ειδα το μηνυμα..
Βλεπω οτι κανεις τραπεζι στο σπιτι σου...φυλαξε μου και εμενα φαγητο.. θα ειμαι εκει.
R
Εγραφε το μηνυμα..
Εγω τρομαγμενη κοιταξα τον καθρεφτη απεναντι μου και μετα ετρεξα προς το παραθυρο..
Ολα ηταν σκοτεινα...δεν μπορουσα να δω τιποτα...
Τι εννουσε οταν ελεγε οτι θα ειναι εκει... δηλαδη θα ερθει στο σπιτι μου..
"Αγαπη μου αργεις?" Με φωναξε η μαμα μου απο κατω...
"Οχι τωρα ερχομαι"ειπα και αφου κρατησα γερα το κινητο, εφυγα για κατω οπου με περιμεναν οι δικοι μου..
Οταν εφτασα στην σκαλα αρχισα να κατεβαινω και να κοιταω τους ανθρωπους που με περιμεναν...

RIVERDALENơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ