Jae Hee's POV
"Op-oppa Jagi tak ready lagi. Let's cuddle? It's been awhile since we cuddle together" aku cadang dekat dia. "Hmm okay gak kan. But first kita tengok movie dulu. House Of Army, nak throwback time dulu tak reti speaking. Hahahahaha" Eh keling ni gelak pulak. Aku angguk.
"HAHAHAHAHA MUKA OPPA INNOCENT GILA" weh boleh mati weh. Rambut belah tepi hahahaha zaman bila siak rambut tu. Sekarang dah 2023 la. "Eleh memang oppa innocent sampai sekarang pun" jawab Jungkook. Tapi seriously 'don't worry my daughter' tu paling lawak. Aku mula ajuk Jungkook. "Don't worry my dohter hahahahaha" mengalir air mata aku. "Amboi jagi,bahan oppa nombor satu eh?" dia jeling aku. "Ala bukan selalu kan" aku jawab balik. "Hah,melawan eh" aik pehal ni. "Mane ade jagi melawan. Jagi just cakap je kan" nada aku mula tinggi. "Tak ni kenapa tinggi suara ni? Oppa tanya baik baik kan?" Masing masing nak bertegang urat takleh gak.
Aku terus bangun nak pergi bilik tido tapi Jungkook pantas pegang tangan aku."I'm sorry jagi. Mianhae sebab oppa marah jagi" dia jawab lembut. Aku tepis tangan dia pergi lalu naik tangga masuk bilik Jungkook.Aku menangis sorang sorang tapi Jungkook tak datang. Maybe dia tak sayang aku lagi. Maybe dah ade org lain dalam hati dia. Aku sekadar membuat andaian sendiri. Aku mula tenggelam dalam emosi. Oppa memang dah tak sayang aku jadi kenapa aku kena tinggal sini lagi. Aku berjalan kat laci Jungkook. Aku nampak pisau lipat. Aku mula tersenyum melihatkan mata aku yang sembab dek nangis yang melampau. Aku mula menoreh tangan aku yang putih dan darah mula kelihatan.
"JAGI!WHAT ARE YOU DOING!" Terhenti aku dari aktiviti toreh-menoreh. Aku tengok Jungkook dah berdiri dekat pintu membulatkan mata. Nafasnya naik turun seperti risaukan aku. Dia berjalan ke arah aku. Dia melihat tangan aku berdarah sebab torehan aku. "Jagi, now give me the knife" dia pujuk aku suruh bagi dia pisau tu. Aku perlahan-lahan hulurkan pisau. "Thanks now that's my princess" dia duduk di depan aku. "Jagi i know this all my mistake but not in this way".
Aku mula teresak kembali. Jungkook peluk aku sambil mengusap belakang aku. "Cry as much you want. If that's makes you feel better" aku menangis dalam pelukan dia. Dia letakkan dagu dia atas kepala aku. "Jagi please forgive me? Oppa betul betul mintak maaf sebab tadi oppa tinggi suara. Oppa tak sengaja. Lagipun lusa oppa dah kena pergi tour. Mianhaeyo jagiya" dia peluk aku. "It's okay oppa" aku senyum.
"Jagi,wait here.Nak gi amik first aid kit jap"kata Jungkook.Dia membuka laci dan mengeluarkan kotak kecemasan.Dia melutut di depan Jae Hee untuk membersihkan lukanya.Torehan tadi disapu ubat dan dibalut.Sewaktu Jungkook menyimpan kotak itu,Jae Hee berjalan ke arah katil untuk tidur.Tangan Jungkook memegang lembut bahagian torehan itu.Mata Jae Hee mula layu .Jungkook membaringkan Jae Hee dan menariknya ke dalam dakapan. "Jalja jagi sweetdream"dahi Jae Hee dikucup dan dia mengemaskan pelukannya. Dia membelai rambut Jae hee berbau Strawberry lalu tertido.
YOU ARE READING
Barista and English teacher + jjk and pjm
FanficPerjalanan kita dalam hidup tak semestinya lancar. Mesti ada sekatan dan halangan. Siapa yang sanggup hari-hari dipenuhi dengan seksaan. Jadi dia orang sahabat telah mengambil keputusan untuk lari dari tempat yang layak diberi nama 'neraka'. Apabil...