Bab 1

3K 28 0
                                    

Hri nie Aisyah mula bekerja dkt sebuah syarikat ternama. Dia telah berjaya utk temuduga bekerja sebagai setiausaha.

Dia memakai baju yg bru dibelinya semalam. Cantik baju tu. Bajunye yg berwarna biru manakala dia memakai seluar berwarna hitam.

Smpi je di mejanya, dia melihat bertimbun tugasan yg perlu dia selesaikan secepat yg mungkin. Manager dkt syarikat tu kata klu pencapaiannye bagus dia bleh dinaikkn pangkat.

Tiba² , seorang lelaki yg berbadan tegap keluar drpd bilik bossnye. Dia terua menyapa Aisyah.

" Hai, mesti awk nie pekerja baru kn. Nama saya Badrul. Panggil je saya Bad. Saya duduk berdekatan dgn meja awk. " Kata Bad pnjg lebar.

"Oh, nama saya Aisyah. Saya pekerja bru dkt sini. Saya setiausaha utk ketua yg awk bru jumpa tdi." Jwb Aisyah seringkas yg bleh.

" Yelah, saya pun dh kena pergi nie, ada bnyk lgi kerja." Kata Bad.

Setelah Bad pergi Aisyah sambung semula kerjanya yg terbengkalai tdi.

Setelah sekian lama dia memandang laptopnye, dia melihat jam tangannya yg berwarna kuning keemasan itu.

Terkejuk beruk dia sbb skrg sudah waktu balik. Pukul 6:30. Dia perlu balik dgn segera sbb hri ni dia kena masak utk roomate dia. Dia dh janji utk melakukannya.

Dia terus bergegas pulang ke rumah yg jaraknya beberapa kilometer dri pejabatnya.

Boss Minat Warna Pink ??Where stories live. Discover now