"Ne sıradan bir gün " diye geçirdi içinden Hayal . Gerçekten sıradan mıydı orası meçhul. Sıradan bir şekilde Okula gitmek için önce kahvaltı edip daha sonra ise duş aldı . Üstüne okul formalarını geçirip aynanın karşına geçti . "Ah Ulan "dedi ardından isyankar kelimeleri döktürdü "Şu tipe bak! Şişko , çirkin,hiçbir özelliği olmayan Şahıs" Hayal bu sözleri söyleye söyleye Yüzüne kremini sürüp bir farklılık olsun diye de Gözlerine kalem çekmişti . Baştan aşağıya siyaha bürünen Hayal annesinle vedalaşıp servisine binerek Okul yoluna koyuldu . Servis onun için Eğlenceli geçiyordu kimse onun evini bilmiyor ama o herkesin evini biliyordu Çünkü Şoför ilk onu alıyordu . Sırayla öğrencileri ala ala ilerleyen Servis Şoförü Hayale dönerek " Hayırdır kız konuşmuyorsun hiç yoksa gitti mi seninkiler" diyerek pişkin pişkin güldü Hayal cok geveze bir kızdı O gün suskun oluşu Servis şoförünün bile dikkatini çekmişti . Altta kalmadan hemen cevabını yapıştırdı Hayal " Yok be Mustafa Abi gitmediler sadece keyfim yok bugün tuhaf birseyler var ya hadi bakalım " dedi ve En iyi arkadaşlarindan biri olan Esra bindi servise. Esra , Hayalin sırdaşı, dert dinleyeni , akıl hocasıydı henüz yeni tanışan bu iki Kız cok yakın dostuluk kurmuşlardı . Hayal Esra ile de konusmayinca Esra bir şeyler olduğunu anlayarak Hayale "Neyin var sesin? Anlat hemen " dedi . Hayal ise yüzünü camdan ayırmadan cevap verdi Akıl hocasına "Esra içimde bir his var tuhaf bir his sanki kötü birşey olacakmış gibi geliyor . Yada bunu ben gece gördüğüm kötü rüyaya bağlıyorum ". Evet Hayal kötü bir rüya görmüştü bir süre sessiz kaldılar ve Radyoda Çalan şarkı ile Kendilerine geldiler bu şarkıyi ne zaman duysalar tüm sıkıntılari unutup şarkının akışına bırakıyorlardi kendilerini . Servis artık ikisini dinliyordu Hayal ve Esra Bağıra bağıra "Haydi gel , haydi gel içelim derdini alda gel haydi gel içelim" diye şarkıya kaptırdıklari anda Servis şoförü Uyarı da bulundu "Çatlak yumurtalar okula geldik oturun da Güvenlik laf yapmasın " dedi Hayel ile Esra Oturdular fakat hala şarkıyı söylemeye devam ettiler . Okul bahçesine girerken Hayel küfür etti " A... Koyiyim bu okulun nefret ediyorum "diye söylendi ve Esra onu cimcirdi Servisten iner inmez Atölyelerine doğru yürüdüler . Üç kat çıkmanın verdiği yorgunluk ile Hayel Esraya " Biraz Surda dinlenelim"diyerek Nöbetçi masasını gösterdi .Başıyla Onaylan Esra ,eşlik etti önden giden Hayale . Zil çaldı Üst sınıfları Atölyeden çıktı ve onlar girdi içeriye . Çantasını koydu Önce Hayal daha sonra Saçını toplamak için ayağa kalktı başı yerde ilerledi kapının önünde bir iki kişi duruyordu erkek olduklarını seslerinden anladı ve dönüp bakmadı .Saçını topladı ve ayna olarak kullandığı akıllı tahtayı kapattı . Bu sefer döndü soluna ve Herşey orda başladı ...
Hayel üst sınıflardan biri olduğunu düşünürken bu uzun boylu Sırığa dikkatlice baktı . Daha sonra bu sırık Atölyeye girip oturdu . Hayel şaşkınlık içinde onu seyrederken sınıfa yeni biri geldiğini anlamıştı . İçinden " Ulan amma da uzunmus . İki metre varmıdır ki boyu ? Birde sakal bırakmış kesin çift dikistir." Derken Hoca içeri girdi ve "Hayel" diye seslendi . İrkilen Hayel ,koşarak Hocasının yanına gitti ve Hoca " Yeni gelen arkadaşına Okul forması için Giyim üretime götür forma alsın " dedi . Sinirden öle bilirdi o an Hayal Çünkü bu Uzun sırığın gelmesine pek hoşnut olamamıştı . "Tabi " dedi ve Sırığa kapıyı işaret etti . Önde Hayel arkada sırık Giyim üretim kapısına gelerek içerdeki Bayana " Forma Aglicaktik biz" dedi Hayel . Bayan "Tabi kime göre " diyerek soruyu yöneltti Hayel 'e . Hayel " Arkadaş için "derken Bayan Kahkaha attı "Bulabilirsek artık . Olmazsa dikeriz " dedi . İçeriye Forma bakmaya giden Bayan Elinde dört tane forma ile geldi "Sen bunları dene arkadaşında olup olmadığına karar versin ben müdür beyin yanına gidicem toplantı var çocuklar giderken kapıyı çekin lütfen " dedi ve hızla gitti bayan . Hayel sertçe "Ne duruyorsun denesene " dedi . Sırık tişörtünü çıkardı ve Hayel" ne yapıyorsun sen!" dedi gözlerini elleriyle kapatarak " Ver şunu En büyük olanını" dedi . Gözlerini açan Hayel tişörtü uzatırken karın kaslarını gördü içinden "Öküze bak birde gösteriş yapıyor " dedi . Formayi deyenen Sırık " Evet bunu alıyorum " dedi ve çıktı odadan . Elinde Sırığın tişörtü ile odada kala kalan Hayel Atölyeye çıktı ve Kapıyı tıklayıp içeri girdi . Yüzünden ne kadar sinirli olduğu belliydi elinde ki tişörtü Sırığa fırlatarak yerine geçti . Hoca Sırığı tanımak adına sorular sorarken Adının Yusuf olduğunu öğrendi . Gün boyunca sadece dersleri dinleyen Sırığın bile yüzüne bakmayan Hayel eve gitmek için can atıyordu . Nihayet son ders olmustu ve uyku basmıştı Hayeli. Son dersler hep uyku başardı onu çünkü Okuldan Saat 7 de çıkıyorlardı ve o uyukucu idi . Uykulu halde telefon kutusunu getiren Betülü iktirdi ve telfonuna hücum etti . Hayel tam kutudan telefonunu alacakken Sırık elini uzattı . Elleri birnine Deyen Sırık ile Hayel birbirlerine şaşkın şaşkın baktılar ve sert bir şekilde Kutuya bakmadan aldı ve çıktı dersten . Servise bindi telefonunu açtı ve ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzel Yürek
Teen FictionAşk bazen hiç ummadığın bir anda karşına çıkan en güzel mucizedir.