Iebraukuši lielajā pils sētā. Vis joprojām bija lielā darbība. Kaut uz to nemaz necerēju. Izkāpu ar Tea no mašīnas.
Es - kādam vajadzētu pieskatīt viņus?
Kāds iznāca no pils parādes durvīm. Skaista ar melniem matiem nāca nu jau uz mūsu pusi.- Sveiki mani sauc Jacey. Man lika jūs aizvest pie pārējiem. Vai Klēra būtu kaut kur?
Viņa grūti vārdoja,jo pati perfekti runāja korejisiki.
Es - em viņa ir mašīna vēl pie samaņas...
Pirmo reizi man ir tik grūti runāt meitenes klātbūtnē.
Tea nāca uz manu pusi uzsitot pa plecu.
Tea - tu esi ķezā....
Viņš to pateicis atstāja mani vienu ar Jacey. Kāds sāka kliegt mašīnā. Sāku skriet uz turieni ar Jacey. Tikuši atveram durvis.
Es - pasauc Jimin un pārējos ātri
Viņa izgaisa manā priekšā. Centos viņu modināt, bet nekas nesanāca. Viņa dega, viņas ķermenis nepārtraukti mirgoja. Man pārņēma lielas bailes.
Jimin skata punkts.
Sāra mierīgi gulēja manās rokās Hobi stāvēja pie loga un kaut ko ieraudzījis metās no istabas lielā ātrumā ārā. Jungkook kaut kur ārā cīnās. Mani te lika palikt. Es jau gribēju doties pats meklēt Klēru. Ja nu ar viņu kas notiks. Ārā jau bija norimies kautiņi un pārējie. Visu laiku man un Hobi bija jācīnās lai Sāra netiktu paņemta.Kāds lielā ātrumā ieskrēja istabā. Es jau gribēju celties kājās atkal ar kādu cīnīties,bet sapratis ka tā ir tikai Jacey. Apsēdos atpakaļ.
Jacey - Jimin Claireneun nappeuda geunyeoneun gigyeigo ...gigyeigo....
Es - jinjeong naneun silhaeng haeyo hajiman dangsin-eun gaseo TAEHYUNG Jungkook deung-eul chugu.
To pateicis es izskrēju no istabas ar Sāru un Hobi uz mašīnu vēl joprojām kāds kāvās viens ar otru. Noreiķinoties. Ticis pie mašīnas kur viņa ir ieguldīta. Pārstūmu Rapmoon malā un Sāru noliku pie zemes un piegāju pie Klēras. Man sāp redzot viņu tādu. Viņa mirgoja viņai no mutes sāka vemt asinis viņa dega vis cauri.
Es - hobi neļauj Sārai to redzēt!
Sāra tika paņemta. Piegāju pie viņas un paņēmu viņu savas rokās. Laukā pacēlās skaists liels pilnmēness kā tas toties bija. Atceroties kā viņa mani izdziedināja pilnmēness gaismā. Centīšos darīt to pašu.
Es - et industria ad participant fidem meam nunc stans.
Mēness stari nu jau spīdēja uz viņas ķermeni man rokās. Brīdī viņa mirgoja, bet tad viņa sāka spīdēt spoži zilā krāsā. Viņa lēnām atvēra savu acu plauktiņus un deva man siltu smaidu. Momentā viņu apskāvu.
Es - nebiedē mani tā....
Kasandra - nedomāju...
Es - un šādi labāk arī vairs neģērbies, tas man traucēja sakarīgi domāt.
Kasandra pasmaidīja un apķērās man ap kaklu pieliekot savu degunu man pie kakla ievelkot nāsīs manu ķermeņa aromātu.
Kasandra - nedomāju pat vēl kādu reizi ģērbties tā ChimChim...
Un nopūtās pie mana kakla kas mazliet kutēja. Pasmaidīju par viņu.
Pacēlu viņas galvu, lai redzētu viņas skaistās acis. Sajūtu viņas asins smaržu. Kas nu jau mani kārdināja.
Es - tev nevajadzēja tā darīt... Kaut tu šādi izskaties seksīgi...Kasandras skata punkts...
Viņš to pateicis mazliet nosarku. Vienīgais vampīrs kas man liek tik ļoti sarkt ir viņš un viņa vārdi. Kuru nestaisos adot nevienam. Mans. Mūsu sejas bija dažu cm attālumā. Un tad tas notika. Viņš izgaršoja manas lūpas un es viņa. Beiguši. Paskatījāmies uz pārējiem tālumā Rap monster ar Jacey skūpstās. Kāds skrēja pie mums un ielēca mūsu klēpī. Samīļoju mazo un uzliku uz viņas pieres mazu skūpstu.
Sāra - mamma atpakaļ.
Viņa samíļoja mani un Jimin.
Jimin - es zinu ka šis ir pats nepiemērotākais brīdis, bet ilgāk es nespēju gaidīt.
Viņš nopūtās un mūs ar Sāru izlika ārā no mašīnas un mani nostādinot priekšā viņam. Paskatījos apkārt visi mājās iedzīvotāji nu jau skatījās uz mums. Un arī Jungkook nāca pie mums viņš kaut ko iedēva Jimin. Viņš vēlreiz nopūtās un tad pietupās uz viena ceļa, turot kādu samta kastīti rokās.
Jimin - esam daudz ko pārdzīvojuši kopā, es tevī iemīlējos jau no pirmās dienas un uzzinot ka mums ir vēl kas kopīgs. Es sapratu pareizo atbildi. Es tevi mīlu sirsniņ.... Vai tu Kasandra Klēra Emīlija Freja mani pagodināsi kļūstot par manu sievu?
Viņš uztraucies man jautāja ar pauzēm. Viņš atvēra samta kastīti kur bija skaists gredzens. Jau zinot atbildi pieskrēju pie viņa. Manas asaras lēnām tecēja par vaigiem.
Es - ja es būšu....
Čukstēju viņa ausī. Viņš priecīgi mani apkampa un grieza uz riņķi. Uzliekot savas lūpas uz manām. Tas bija visas mūsu sajūtas. Vienu es zināju labi par labu. Es viņu mīlu.
Beiguši griezties. Viņš mani nostādināja un uzlika gredzenu uz mana pirksta. Piereizes mani noskūpstot. Visi kas šo noskatījās sāka gavilēt. Jimin mani pievilka pie sava trenētā auguma no kura kusu ik reizes.
Jimin - man tev ir vēl kāds pārsteigums...
Viņš man čukstēja aizķērot manu auss lipiņu.
Es - nevaru jau sagaidīt...
Paskatījos uz viņu un piekļāvos viņa augumam. Sāra arī nāca pie mums un apskāva ar savām mazajām rociņām. Jimin viņu paņēma rokās un viņu apskāva.
Nekas vairs nebija svarīgāks kā es. Esmu viņam un viņš ir man. Pie maniem sāniem.
YOU ARE READING
Kritušais Eņģelis [Jimin ] (Labošanā)
VampireŠis stāsts ir par kādu meiteni kura ir zaudējusi ģimeni, savu tuvāko cilvēku brāli, bet kādu dienu viņa uzzinās kā viņas brālis ir dzīvs. Viņa dzīvo pie savas mammas brāļa un viņas vienīgās mājas Inēsumnda un Kristjans, Florensa, Taehyung, tā ir viņ...