Jeg vågner op af en kamera lyd og to der snakker. Jeg åbner mine øjne og ser Katja sidde med hendes telefon. "Jamen godmorgen da" siger jeg. "Godmorgen" skynder Katja og Christoffer sig at sige. Jeg kan mærke Lukas' arm rundt om mig. Jeg begynder at smile af det. Jeg vender mig rundt så mit ansigt vender ind mod Lukas'. "Hvornår bliver i kærester?" Spørger Christoffer pludseligt. Jeg begynder at grine lidt. Jeg tager en tot af Lukas' hår og fører om bag hans øre. Wow, han er jo virkelig smuk. Han har stadig sin arm rundt om mig.
Efter 10 minutter hvor jeg bare har ligget og snakket med Christoffer og Katja, vågner Lukas. "Godmorgen" siger han med en hæs morgenstemme. "Godmorgen" siger jeg og smiler til ham . De andre siger også godmorgen til ham. Han har fjernet sin arm fra mig. "Hvad snakker I om?" Spørger Lukas. "Alt muligt" svare Christoffer. Lukas nikker bare. Pludselig får Lukas en besked. Han tager som mobil ud af laderen og kigger på den. Han får et smil på sine læber og vender sin skærm over mod mig. Jeg ser at det er Christoffer som har sende et billede til ham af mig og Lukas som sover. Lukas med sin arm rundt om mig. "Årrrhh" siger jeg. Han smiler bare endnu mere. "Skal vi ikke snart gå ned og spise morgenmad?" Spørger Christoffer. "Jo" svare Lukas og rejser sig op og går ud af døren. Vi andre følger efter ham. Nede ved spisebordet sidder der en mindreårig pige sammen med Lukas' forældre. "Det er så min lillesøster, Marie" forklare Lukas og peger hen på den mindreårig pige. "Godmorgen og hej Marie" siger Katja og jeg i munden på hinanden og smiler til hende. "Godmorgen" svare Birgit og Michael, og Marie siger hej. (Michael er btw Lukas' far). Vi sætter os ned og tager noget at spise.
Efter vi har spist går vi op på Lukas' værelse igen. Jeg ligger mig i sengen og tager min mobil fra laderen. Jeg ser at jeg har fået en til snap fra Jonas. Jeg åbner den. Der står: "Dig og Lukas er vel nok søde". Okay, hvad pokker mener han med det? "Katja, har du sendt noget til Jonas?" Spørger jeg og kigger hen på hende. "Ja?" Siger hun lidt forvirret. "Hvad har du sendt til ham?" Spørger jeg. "Øhm" rømmer hun sig. Lukas rejser sig op og går ud fra sit værelse. Jeg tror at han skal på toilettet or something. "Jeg sendte et billede af dig og Lukas" siger hun og kigger på mig. Jeg nikker stille. "Gør det noget?" Spørger hun. Jeg ryster på hovedet. "Slet ikke" siger jeg og smiler til hende så hun ikke skal bekymre sig. Jeg tager et selfie og skriver: "1. Vi er ikke kærester.. 2. Hvis vi var, hvad var problemet så?". Efter jeg har sendt den kommer Lukas tilbage. Han smiler til mig. Jeg rejser mig op og tager noget rent tøj og går ud på badeværelset efterfulgt af Katja. Da vi har klædt om og børstet tænder går vi ind på værelset igen. Drengene sidder og snakker. "Vi skal være hjemme inden kl 20" siger Katja. Jeg nikker som svar. Lukas laver et sad face til mig. Jeg begynder at grine lidt.
_____________________________
Heeeeej friends!
Undskyld for et lidt kortere kapitel end normalt, men jeg er til påskefrokost så har ikke mulighed for at skrive så meget!:((Og what? 100 læsere på 10 dage?!Tusinde tak! Det betyder meget!!<3
Jeg håber selvfølgelig stadig at I vil læse med!!
Xoxo Amalie<3
YOU ARE READING
You and me, Lukas Rieger
FanfictionVi er kommet ind. Lukas er gået på, men pludselig bliver der helt sort. Jeg kan hører en der kalder.. En der tager fat i mig og pludselig er støjen væk. Jeg åbner mine øjne og ser at jeg ligger på sofa. "Må jeg ikke få jeres instagram?" spørger han.