BLÜDHAVEN

728 36 21
                                    

Dick'den
Gözlerimi açtığımda Damian'a sarılıyordum.Damian ise bir kolunu bana diğer kolunu Jason'a atmıştı.Jason Tim'i bir koku ile tutmuştu.Diğer eli benim ve Damian'nın altındaydıTim ise Jason'a sarılıyordu.

Diğer eli benim ve Damian'nın altındaydıTim ise Jason'a sarılıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Damian'a dokunmadan Jason'nı dürttüm."Hey.Jay..."Jason gözlerini açtı ve Damian'nın fark etti."Ihh...Ne var?Uyumana-"Bruce alarmı çaldırmıştı.Tim ve Damian'da uyandı."Hırsızlar bekleyemez mi?.."Damian konuşurken Tim kalktı bile."Hadi kostümleri giyelim.
Giyindik falan filan...Jason maskesini taktı ve üstünü değiştirdi.Silahlarını doldurdu.Damian alet kemerindeki eksikleri tamamlayıp kılıcı kabzasına yerleştırdi ve maskesini taktı.Tim de aynı şeyleri yaptı,Bende aynı şeyleri yaptım.Mağaraya indik.Bruce hazırdı bile "Azcık daha geç kalsaydınız."Jason "Uzatma Bruce.Neler oluyor?"dedi.Bruce Batmobile yürürken konuştu,"Harley şehri alt üst ediyor."Jason Iyyyy işareti yaptı ve motorlara bindik.Şehre geldiğimizde motorları bıraktık,çok ıssızdı...Ben konuşmaya başladım "Kimse yok."konuşmaya devam ederken Damian bana batarang atarak "Eğil!"dedi.Geriye doğru eğildiğimde batarang kahkaha gazına yakalanmış birine çarptı ve bayıldı."Sağol."Uzaktan bir gülüş sesi geldi ve 5imiz sırt sırta verdikçe dönmeye başladık.Bruce'un hizasına Harley indi."Selam Batsy!!!"Jason maskenin altından ofladı.Tim"İlgiyi seviyorsun Harley!"diye bağırdı.Harley"Ne diyebilirim ki?Hehehehh!"Bruce giriş yaptı."Zamanın varken teslim ol!"Jason"Hay sizin yapıcağın işe ediyim ben!Dağılın!"Biz Batman yerine ona uyduk ve Harley'e daldık.Bruce oflayıp bize katıldı.Harley sıkıldı ve "Offf dövüşmek sıkıcı!Eğlenceye geçelim!"Harley elindeki düğmeye bastı ve etrafta megafonlar belirdi ve birden garip bir ses çıkmaya başladı.Biz dördümüz yere çöktük.Bize etki ederken Bruce'a etmiyordu.Ben yerde kıvranan ve kulaklarını tutan ilk kişiydim diğerlerine zor dayanıyordu.Jason Maskesini fırlattı ve kulaklarını tutmaya başladı.Tim ve Damian çığlıklar atıyordu.Ben daha fazla karşı koyamayıp kafayı yedim ve durdum.Harley'in yanına yürüdüm ve onun yanında asker gibi durdum.Jason duvara yaslanmış bana bakıyordu "Ne yapıyorsun sen!?"diye bağırırken Bruce bana şaşkınca bakıyordu,o etkilenmemişti.Harley "Harika!!Get birdboy!!"Kaşlarımı sıkmaya başladı."Batsy ile ilgilen!!!Çok keyifli olucak!!"
Jason'dan
Hadi dayan!!!
Tim ve Damian çoktan bayılmıştı.Ben baya terlemiştim ama dayanıyordum!Baynimin Dick gibi yıkanmasına izin vermeyecektim!Onu kurtarmam-Ihhh!Gerek!Acıya katlanarak yürümeye başladım.Dick ve Bruce kavga ederken bende Harley'in elindeki düzeneğe ulaşacaktım.Harley'in karşısına geçip "O düğmeden elini çek!"dedim.Çok hızlı nefes alıp veriyordum.Harley kahkaha attı."Sanmıyorum Minik kuş.Bu halinle bana zarar veremezsi-Agh!"Ben Minik kuş değilim.Ben RedHood'um...Harley'in kafasına son enerjimle birkez sıktım.Artık ne o ne Joker vardı...Kurtulmuştum...Düğmeyi parçaladım ve Dick'e gözlerim hafif kısık bakmaya başladım ses gitmişti,Dick Bruce'u bıraktı.Bruce"Nightwing?"dedi.Dick inleyerek yere yığıldı.Bruce beni fark edip yürümeme yardımcı oldu.Başımı kaldırmakta güçlük çekmeme rağmen konuşuyordum...
"Dayandım.Öhöhöhö...Ihh."
"Şüphem yoktu...İyisin değil mi?"
"Evet.Sadece dinlenmem gerek.Onlar iyi olucak mı?"
"Dick ve Tim yakında ayaklanır.Bunu daha öncede yaşamıştık.Bünyeleri kaldırabilir.Ancak Damian hiç bunu tatmadı ondan şüpheliyim."
Artık son damladaydı.Yürümeyi kestim ve kendimi Bruce'un kollarına bıraktım."Seninle gurur duyuyorum Hood."
2 hafta sonra
Dinlenmem gerek.Artık Blüdhaven'a dönme vakti...Kapının önündeyim.Vedalaşıyorum.
Jason ile kardeş sarılışımızı yaptık."Uzun kalma Dicky."Bana bir hediye paketi verdi."Ve bunu evde aç."
Gülümsedim."Sağol Jason."
Tim ile tatlı bir sarılış yaptık."Arayı açma ve al bunu."Oda bir paket verdi."Teşekkürler Timmy çok naziksin."
Damian kollarını birleştirmiş bana bakıyordu."Bay bay Grayson."Ona imalı baktım."Aaaa!Si*tir!Gitmeni istemiyorum!"Boynuma atlayıp ağlamaya başladı."Damian söz veriyorum.Yakında gelirim.Ama dinlenmem gerek."Onun saçlarını okşayıp gülümsedim.Bana bir hediye verdi ve umutla gülümsedi."Biliyor musun Damian?(çantamdan bir çerçeve çıkardım.)Al bunu."
İkimizin fotoğrafı vardı.
Bruce ile sarıldık ve Blüdhaven'a yola çıktım...
40.Bölümde 2.Kitap çıkacak haberiniz olsun!
Düşüncelerinizi alalım.Bugün bir bölüm daha gelcek.Birde Batfam'a sorun kitabına bakmayı unutmayın.
Takip edin ve takipte kalın!!!!Bay Bay

Damian&Dick&Jason&TimmyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin