O from Obsessed

5.7K 342 40
                                    


Capitolul 15- O from Obsessed




Rebecca P.O.V.


Nathan ma lua de mana si imi saruta incheietura, inca privindu-ma in ochi cu o intensitate ce ma facu sa tremur pe interior. Au fost cele mai frumoase cinci zile din viata mea, dar din pacate, cele mai frumoase cinci zile pline de zambete, ras, iubire, piele pe piele, priviri pasionale, saruturi, maini impletite, trupuri goale, glume deocheate, inimi pline de fericire, inimioare si floricele.

Si acum nu trebuie sa ii zic „PA" pentru ca imi tine mana intr-a lui si nu vrea sa imi dea drumul.

Imi indrept ochii spre fata lui si un zambet lenes i se largeste pe buze, apoi se apleaca spre mine si ma saruta rapid pe buze, apoi redevine serios si se incrunta la sora sa care se tinea de burta.

Stateam la rand in picioare ca sa urcam in avion, iar Rose, sprijinita de Lorenzo, se facea din ce in ce mai alba la fata.

-Ma scuzati! striga Nathan la una din garzile de la urcarea in avion.

Acesta se indrepta in pas grabit spre noi.

-Da, domnule!

-Sora mea este cam insarcinata si stam deja de trei sferturi de ora in picioare. Si sotul ei a cerut un scaun pentru ea si nimeni nu a facut nimic. Puteti dumneavoastra sa rezolvati situatia?

Gardianul se uita cu groaza la burta destul de mare a Rosaliei, apoi disparu si se intoarse intr-o clipa cu un scaun pliant.

-Ne cerem scuze, doamna! i se impletici limba in gura de emotii, dar Rose doar ii zambi si isi intinse picioarele.

-Este mult mai bine acum, spuse ea melodios. Multumim! isi freca usor burtica, iar gardianul ii zambi.

Lorenzo dadu mana cu el si ii multumi, desi privirea lui te musca, te mesteca, te inghitea si apoi te scuipa si calca peste tine.

Nathan i-a multumit si el, iar gardianul s-a intors tantos la locul sau, privindu-ne cu o mandrie imensa ca a putut fi de folos.

Partea proasta a fost ca pana sa ajungem in avion a trebuit sa mutam scaunul ala nenorocit la fiecare pas, ceea ce o amuza teribil pe Rose.

Cand m-am asezat in scaunul moale al avionului m-am simtit ca in rai, iar barbatul frumos de langa mine care si-a asezat mana pe piciorul meu si mi-a zambit pacatos a fost doar un bonus.

M-am relaxat, incercand sa uit de tot ce e pe pamant in momentul in care avionul s-a ridicat de la sol si cat timp suntem in aer, dar Nathan nu ma lasa.

-Vino dupa mine, imi sopti la ureche si se ridica de pe scaunul sau, incheindu-si singurul nasture de la sacoul gri pe care il purta.

Rose ridica o spranceana spre mine cand m-am ridicat si eu de pe scaunul meu si i-am facut semn ca nu stiu despre ce e vorba. Cand am privit spre sfarsitul coridorului clasei I, l-am vazut pe Nathan stand de vorba in soapta cu o stewardeza draguta ce ii zambea prea mult si ii facea ochi dulci, asta chiar si dupa ce am aparut in spatele lui. Ea trase perdeaua dupa mine si ne facu deloc subtil cu ochiul, urandu-ne distractie placuta.

Nathan ranji si ma saruta rapid pe buze, tragandu-ma intr-un spatiu ingust ce semana a debara. Am icnit de surpriza inainte sa fiu lipita de perete si sarutata cu o posesivitate cu mult crescuta.

Imi trase bluza peste cap dintr-o miscare si imi privi pieptul imbracat de un sutien cu dantela negru cu acele luminite dracesti in privire, care imi transmiteau gandurile lui tare si raspicat.

Ultimul vis-Dorinte ascunse (Volumul II din trilogia The Last Whispers)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum