Again she is not home ... Must have gone to her PTC... Aur hai kya uske pass ... Jhooti ...
Chachi_ Maan main kya bol raha hai Sharavan puttar... Accha baith ke gal karni the tere se...
Ji Chachi
Beta... Suma nab hamari bahu hai... hum khayal nahi rakhege to kon rakhega... Kuch khati nahi hai... koe baat bhe nahi karti hai... jitna poocho utna bolti hai... tu dekh naa kahan gaye hai... Mujhe to bahut firk ho rahi hai ... Tu dekhega naa
Haan chachi dekhta hoon...
Sharavan Driving_ PCT where else... aur hai he kya uske pass... no one wants her ... no one
PCT_ Preeta where is Suman...
Mujhe kya pata ... Vo to shaadi ke baad se yahan nahi aaye ... mujse phone par bhe baat nahi hue ... Kya baat hai..
Nothing...
Kahan hai ye ladki ... Tiwari kila ...phone karoon aur agar vahan nahi hue to ... ek baar normally phone karta hoon
Mami ji ...kaise hai aap
Theek hai ... Tum batao beta Suman kaise hai... kab aa rahe ho tum donon
Jaldi aayege mami ji ... maine Nana Ji kee tabiyat janne ke liye phone kia tha...
Accha Accha ... vo theek ahi beta.
Tiwari Kila bhe nahi hai to kahan hai... It's been three hours ... Where are you Sumo... I am worried now.
Chachi's call Sharavan ... Suman aa gaye hai... tum bhe ghar aa jao. Aur haan beta gussa mat hona us par ... bahut thaki lag rahi hai.
Home_
Sharavan entering home.
Preeti_ Di kuch to kha lo ...
(Laughing) preeti dekh tu mer dite barbad kar degi... .
Di you looking stressed ...
Stressed no way ... I am very happy.
I know di... finally aapko apka bachpan ka pyar mil hee gaya...
Hmmm, Preeti I am tired going to Sharavan's room.
Di its your room as well...
(Laughs )
Sharavan_ Dis preeti say bachpan ka pyar... Main bhe vahi suntan hoon jo sunna chahta hoon... Kal pata chal jayega kee tum jati kahan hoo...
Sharaman's room
Suman is again pretending as if she is sleeping.
Sharavan_ (you have changed a lot ... strange you don't utter a single word... Good atleast I don't have to listen any of your crap. Papa is right about you... You are selfish and you can leave any one just for your ego)
Suman_ Another night filled with cacophony of taunts ... pain.. and yes my delusions of many years. Ha ha ha just like movie Nightmare On Elm Street ... if I will not sleep I will die of sleep deprivation and if I will sleep I will be part of ruthless nightmare ... I hope keeping myself starved will help me in delaying sleep. But I am already sleepy...
Sharavan_ why she is talking to herself... She looks pale ... I have nothing to do with her ...
Later in night_
Suman Sitting on couch ... Hugging her self like her life depends on it.
Sharavan watching her secretly. Suddenly she come silently to sit beside his bed and clutches his bed sheet and sits there like a kid.
Sharavan_ Something terribly wrong with her... This is not Sumo I know ... Where she goes every day? I will find out soon But it won't change my feelings for you.
YOU ARE READING
Damaged by Wiccamaya - Ek Duje ke Vaaste Fanfiction
FanfictionTale of two friends Sharavan and Suman ..... and their journey of pain, love, friendship .... hurt. ( Characters based on teleserial Ek Duje Ke vaaste)