Anna Clark:
Sėdėjau su Joe svetainėje ir abu tylėjome. Nežinojau kaip reikia su juo išsiskirti. Dažniausiai jis susimaudavo, bet dabar tai padariau aš ir net nenutuokiu kaip jam pasakyti, kad aš permiegojau su jo broliu.
- Manau, kad man reiktu eiti.- tarė Joe.
Aš nieko nesakiau tiesiog linktelėjau ir atsistojau.
Kai buvome prie durų jis prisilenkė mane pabučiuoti tačiau aš tiesiog pakštelėjau į lūpas ir atsitraukiau.
- Myliu tave.- tarė jis, o aš sunkiai nurijau gerklėje susidariusias seiles.
- Aš... tave taip pat.- dvejojau ar verta tai sakyti kas jau išblėso.
Jis gana liūdnu žvilgsniu sužiuro į mane ir paliko mane vieną. Vos uždariau duris, durų skambutis suskambėjo. Vėl tingiai pravėriau duris ir išvydau Kenna.
- Sveika.- tariau.
- Labas.- ji nusišypsojo ir apsikabino mane.
- Kas gero?- suklusau ir nužingsniavau į virtuve.
- Nieko, nors bent... Noriu, kad atvyktum į mano rengiama vakarėlį.- tarė ji ir atsisėdo ant baro.
- Ne.- atkirtau ir atsigėriau vandens.
- Tu privalai.- suzyzė ji.
- Tai, kad tu mano geriausia draugė - nėra priežastis.- pavarčiau akis.
- Kas tau pasidarė?- sukluso ji.
- Nieko,- nusijuokiau.
- O Dieve, tavo oda bliški, tu spindi iš laimės, tavo balsas pakitęs, malonesnis. Ir negalėdama patikėti tu galvojai apie nuoga mokytoja. Pagaliau praradai nekaltybę.- tarė jis ir suspiegus suplojo rankomis.
- Ką?- vos nepaspringau vandeniu.
- Taip, tu tai padarei. Ar tada kai išėjo Joe? Jūs tai padarėt ar ne?- vis klausinėjo ji.
- Taip padariau tai, bet ne su Joe.- tariau ir apgailėtinu žvilgsniu žvelgiau į merginą.
Stebėjau jos reakciją įdėmiai.
- Ką?- ji suraukė antakius.
- Man gėda ir tiesiog negaliu... tai taip sudėtinga...- rankomis užsidengiau veidą.
- Kas tas vaikinas?- ji sučiaupė lūpas ir piktai į mane sužiuro.
- Pati žinai, Kenna.- atsidusau.
- Ne, negaliu patikėti. Tai suknistai ne tau.- ji murmėjo.
- Kas ne man?- suklusau.
- Dieve, tu turėjai padaryti tai su mylimu žmogumi. Tu tokia tyra, gera ir skaisti, bet dabar tai suteršė Zayn. Negaliu patikėti, kad atidavei savo nekaltybę tokiam arogantiškam pasipūtėliui, kuriam tik ir rūpi seksas. Garantuoju, kad dabar jis didžiuojasi ir pliurpė savo draugams.- jis piktai sukando dantis.
- Prašau nekalbėk taip...- numykiau aš ir jaučiau kaip drėksta akys.
- Ei, tik neverk, bet Anna žinai, kad tai tiesa. Nereikėjo tau to padaryti.- atsiduso jis.
- Bet manau, kas esu jam kažkuo ypatinga.- tariau su viltimi, kad jis manymo tiesiog nepasinaudojo.
- Ypatinga tuo, kad esi lanksti lovoje?- ji sarkastiškai nusijuokė.
ESTÁS LEYENDO
Purvinas Žaidimas
Fanfic"... Nes tik tokia beprotė kaip aš, galėjau įsimylėti tokį bejausmį kaip jis."