Ε: ναι ....
Σαν να ταραχτηκε λιγο ο αποστολακις μας ..😈😈😈* Σκεψεις Αποστολη *
Αυτη: ναι ..
Τι ;;;τι;τι;τι;;;;;
Γτ ;;; γτ ναι ;;;; .αχ ,θα τον γαμησω τον αλλον το βλακα ....
Αλλα ...γτ να ανχοθω ;;; αφου δεν μπορει να το κανει αυτο ...χαχαχαχα δεν θα το καταφερει..ασε που μετα θα στεναχωρηθει κι θα γινει ρεζιλι
Η ανηκανει ...
Χαχαχαχαχαχα θελω πολυ να δω την φατσα της οταν θα αποτυχει ....
Με πλησιαζει αργα αργα....
Φοαρει μονο την μπλουζα μου ...τι ;; ....
Ε νταξει σιγα
Καθετε πανω μου με ανοιχτα τα ποδια κι με κοιταει ,βαζει τα χερια μου στην μεση τηε κι λιγο πιο κατω ,ισα ισα να ακουμπαω τον κωλο της ..βαζει τα χερια της γυρο απο το λαιμο μου....νιωθω πολυ ζεστος μονο με το αγκιγμα της...
Μαλλον πρεπει να βγαλω την μπλουζα μου ,αυτο θα φταιει ...
Κοιταω να δω..αλλα την φοραει αυτη ;;; μα γτ καιγομαι ;;
Χονει το στιθος της στα μουτρα μου ,σπαει την μεση της και αρχησει να κανει τουερκ ...δεν το βλεπω αλλα το νιωθω απο τον τροπο με τον οποιο κοιμουνται τα χερια μου...
Μυριζω το αρρωμα της...ειναι μαγευτηκο...νιωθω ενα αψημο κατω κατω....
Απομακρυνεται αποτομα και χορευει προκλητικα μπροστα μου...τσιφτετελη αργο κι βασανιστηκο και σοκονει ελαχιστα την μπλουζα η οποια ειναι εοδη πολυ κοντη...με αυτον τον τροπο φαινεται ελαχιστα ο κωλος της..πραγμα που με κανει να τρελενομαι....
Οχι οχι οχι
Δεν....ααααα γτ το κανει τοσο βασανιστηκο?!?!?!!
ΒΓΑΛΕ την μπλουζα δεν μπορω...
Το καψημο κατω κατω γινεται πιο εντονο...
Μεπλησιαζει καθετε παλι ελαφρα πανω μου αλλα τωρα κοιταω την πλατι της αρχιζει κι κανει παλι τουερκ ...μετα ακουμπαει την περιοχη μου κι τριβει τον κωλο της πανω της...ελαφρα....ααααααα
Δαγκωνω το χειλος μου..δεν μπορω...
Μου βαζει τα χερια μου παλι στην μεση της ,στο ειδιο σημειο....
Ααααααα δεν μπορω....
Νιωθω την.....αααααα
Α
Α
Α
Αχχχχχχχ θελω τοσο πολυ ..να την....να την.....
Ανασες ....ανασες....
Πανικοβαλομαι...
Ειμαο σκληρος κι στητος...
Το καταλαβε η ιδια ,γυρναει ναζιαρικα την πλατι της κι με κοιταει με ενα λλατι χαμογελος που με τρελενει.....αμα συνεχησει ,δεν ξερω πως θα συννεχηστει...δεν θα μλορω να ελενξω τον εαυτο μου..με τπτα....
Σηκονεται κι ργω βαζω ενα μαξιλαρο στην περιοχη μου..
Ειμαι και ειναι κι αυτη κατακοκκινει...πραγμα που με τρελενει ακομα παραπονω ,γτ φαινεται τοσο αθοω...
Ποσο γλυκια ...
Ποσο αθοω
Θελω ...
Θελω......
Κ: ααααα τολη ..δεν μας τα ελεγες αυτα..
Αρχιζουν κι γελανε
Αλλα που ειναι αυτη ;;; που πηγε ;;
Σηκονομαι κο κραταω ακομα το μαξιλαρι σην περιοχη μου...
Ντρεπομαι...την βλεπω να ειναι στην κουζινα κι να πινει μονορουφη ενα ποτιρη νερο...
Γτ ;;; αφου εγω επαθα ολο το σοκ..
Με κοιταζει κι κοκκιμιζει ολοκληρη..
Αααααα με τρελενει ακομα περισσοτερο..
Αμεβαινω με γρηγορες κινησεις πανω...ανεβαινω τα σκαλια δυο δυο...
Δεν θελω να δει κανενανς την στηση που μου προκαλεσε αυτη ...κανεναςΚλεινομαι στο δωματιο μου...
*Σκεψεις Αλεξανδρας *
Οταν τα εκανα ολα αυτα αρχησα να υγρενομαι παλι ...γτ ;;;
Ειδικα οταν εγινε σκληρος ...εχει νμζ παιζει ειχε γινει ολο το βρακι μου σκατα..πηγα γρηγορα κι υπια ενα πορηρι νερο για να ηρεμησω ..πιανω την περιοχη μου. Αααααα
Πρεπει να παω πανω...να αλλαξω βρακι.
Μολις ανεβαινει αυτος μετα απο λιγο ανεβαινω κι εγω.Η νινα κι ο κωστας δεν παρατηρισα να δω τι κανουν....
Ανεβαινω κι αλλαζω βρακι ...φοραω ακομα την μπλουζα του ,μου τεριαζει πολυ...φαινομαι πολυ σεξυ κι μου αρεσει. .λεω να την κρατησω ....
Κοιταζομαι στον αλοσωμο καθρεφτη...Μετα απο λιγο κατεβαινω κατω...
Νλεπω την νινα κι τον κωστα να φιλουνται ..στο καναπε ,αυτη απο κατω κι αυτος απο πανω της. .
Ξεροβηχω ...αυτοι πεταγονται κι χοριζονται ,εχω κι οι δυο εχουν κοκκινισει..
Χαμογλεαω κι κατεβαινω κατω...ανοογω την πορτα του σπιτιου
Ε: αντε πιτσουνιακια... Το λιγουμε ..ο αλλος εχει κλιδοθει στο δωματιο του,αλλη μερα θα τα πουμε ...
Κι του κλεινω πονυρα το ματι..
Η νινα κοκκινιζει κι ο Κωστας την σηκωνει κι την πιανει σε στηλ νυφης κι βγαινουν εξω ..
Αχχχχ
Ειμαι τοσο χσρουμενη για αυτους τους δυο... Κλεινω την πορτα κι κοιταω προς τις σκαλες ..
Αχχχ τιθα κανω με αυτον....
Αναστεμαζω κι ανεβαινω τις σκαλες
YOU ARE READING
~ Ο μεγαλος μου "αδερφος" ~
RomanceΜε λενε Αλεξανδρα κι ειμαι 16 χρονων ,εχω μια κολλητη την Νινα ειναι κι αυτη 16 χρονων .. Δεν εχω αδερφια ..αλλα επειδη δεν εχω δεν σημενει οτι οι γονεις μου με κακομαθενουν ..Τον μπαμπα μου τον λενε Γιωργο ,εχει χωρισει με την μαμα μου εδω κι 2 χρο...