capitolul 1

44 2 1
                                    

Dormeam ca un îngeraș când scumpa mea mama. A venit să mă întâmpine cum putea ea mai frumos să ţipe la mine să mă trezesc.
-Scumpo trezeștete doar nu vrei să facii impresie proastă din prima zii spune mama agitată.
-Dar e abia 9 ceasul mamă spun eu milogindu-mă de mama să mă lase să dorm.
-TREZIIREAA.
Într-un sfârșit m-am ridicat din pat mi-am croit drum spre baie după ce mi-am terminat treaba m-am îmbrăcat cu niște blugii rupţii un tricou părul l-am prins într-o coadă simplă . La machiaj m-am dat doar cu un ruj . Mi-am luat ghiozdanul de piele am saluta-o pe mama și m -am urcat în mașina mea...
Kendall Poveștește.
Aveam niște emoţi de muream am ajuns o casă mare mai pe scurt o vilă imensă am intrat eram la ușa îmi era rușine să bat .Mi-am făcut curaj și am bătut.
-bună ziua sunt noua menajeră.
-bună sunt pattie mallet intră spune ea. Era o femeie destul de simpatică pattie.
-Ia loc să discutăm spune ea.
Am luat loc pe canapeaua luxoasă de piele.
-Bun decii să facem cunoștință cum te numești??
-Sunt Kendall Jenner și am 18 anii sunt clasa 12 spun eu calmă.
-O să facii cunoștință cu ceilalţi membri spune ea.
-Ok spun eu.
-Copii spune Pattie veniţi jos!!!
Justin povestește.
Eram în camera mea plictisit că o babă o să îmi stea pe cap . O aud pe mama cum mă strigă să vin jos să facem cunoștință cu menajera presupun o babă screlozată și sictirită. Plictisit îi strig pe fraţii mei și cobor jos.
-Hei îngerași spune pattie mândră.
-heyy copii ce faceţii??
-Bună spune o fetiţa blondă foarte simpatică.
-heyy spun eu și o iau în braţe.
-bună spune un băieţel foarte draguţ.
-Eu mă numesc Kendall.
Justin povestește...
Văd o fată brunetă cu ochii mari și negrii îmi retrag cuvintele se pare că menajera e destul de bună. arogant trec pe lângă ea și mă așez jos lângă ea.
-hey păpușă spun eu șmecherește.
-bună spune ea simplu.
-Copii dacă aţi făcut cunoștință eu împreună cu copii o să plec să prindem avionul spre canada.
-Adică dumneavoastră nu locuiţi aici spun eu agitată.
-Nu prostuţo eu am venit doar pentru tine eu locuiesc în canada aici stă doar justin singur spunea ea. Aceasta pleacă împreună cu copii.  Eu mai rămăsesem și justin perfecct eu cu un pedofil cine știee ce o să îmi facă!!!!!
-pot să mă schimb și să mă apuc de treabă???
-Ce zici să te calmezi și să ne cunoaștem mai bine???
-Îmm ok cred .
-Bun decii cum te chemă câţi anii ai la ce liceu eștii ai iubit????
-Pe bune sunt la poliţie la interogatoriu cumva spun eu puţin serioasă.
-Am 18 anii ,nu am iubit niciodată chiar dacă am 18 anii sunt la liceul din los angeles și mă cheamă Kendall.
-Hmm o fată atât de frumoasă nu a avut iubit??
-Nu spun eu.
-De ce spune el curios.
Mi-am dat ochii peste cap și m-am dus la baie pentru a mă schimba de muncă. Nu mi-am luat cine știe ce haine o pereche de colanţi negrii și un tricou negru foarte lung în picioare aveam o pereche de teneșii comozi.
După 3 ore...
Mi-am făcut absolut toată treaba și nu mai aveam ce face și deja mă plictisisem justin probabil dormea sau ce făcea el. Scap de aici la 6 decii mai am până plec. După ce plec de aici cred că mă duc prin mall cu prietena mea Ariana să mâncăm ceva și să mai povestim. Dacă s-ar putea aș pleca acum dar nu cred că se poate defapt o să mă duc la Justin să îl întreb dacă pot pleca.
-Justin???
-Da Kendall ai nevoie de ceva??
-Păi mi-am terminat treaba și mă gândeam dacă aș putea pleca mai devreme.
-Scuze dar mama a sunat și mi-a spus să stai peste program.
Pe bunee pff mai bine de atât nu se putea să stau cu un pedofil toată ziua perfectt mulţumesc pattie.
-Eu m-am plictisit ce fac?? Treabă nu mai am.
-Ce zici să vedem un film??
-Da sună bine .
-Păi eu mă duc să fac popcorn să iau suc și să comand pizza tu alege un film de groază sau de care vrei tu.
-Okay spun .
Am ales un film care era prea creepy și muream de frică. Justin mereu râdea de mine spunând că sunt o fricoasă mereu de câte orii era o scenă mai horror îl luam în braţe.
Justin povestește
E atât de micuță și frumoasă este atât de frumoasă nu îmi pot lua privirea de la ea. Nici nu îmi dau seama când o ia somnul așa repede dormea ca un îngeraș.Partea cu statul peste noapte e o minciună mama nici nu ma sunat am vrut să stau mai mult cu ea. O pun încetișor în pat astfelt încât să nu o trezesc îi dau șorţul jos și o învelesc. Strâng mâncarea și opresc filmul mă pun în pat lângă ea și o iau în braţe.


Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 12, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Împreuna cu bonaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum