HANDE ERÇEL HAKKINDA BİLMENIZ GEREKEN 9 ŞEY1-TESCILLI GÜZEL
Hande Erçel güzelliğiyle de adından oldukça söz ettiriyor. Güneşin Kızları’yla asıl çıkışını yapan oyuncunun güzelliği tescilli... MissCivilization of The World 2012 yarışmasında 2.olmuş.
2-Güzellik sırrı gülümsemesi
Her güzele sorulur ya "Güzellik sırrı ne?" diye... Ona da sorulduğunda verdiği cevap; ”Gülümsüyorum!” oldu. Onun güzellik sırrı; gülümsemesi. Görenlerin gözlerini kamaştırarak gülümsüyor, “keşke hep gülse de izlesem” diyecek kadar güzel gülüyor. Bu da bize verdiği sırrı doğrular nitelikte. Hande hep gülümsemesinin yanında herkese de sürekli gülümsemeyi tavsiye ediyor.
3- Sevilmesinin en büyük nedeni samimiyeti
Hande Erçel’i programlarda izleyenler samimiyetine, içtenliğine hâkimdir. Ama bir de TV ekranında görünmeyen kısmı var. Sevenleriyle arasındaki bağ çok kuvvetli... Samimiyeti, içten davranışları sevenlerin daha da sevmesine neden olurken onu tanımayıp yüz yüze görenlerde daha da tanıma isteği oluşturuyor. Herkesin Hande için en çok dediği şey “Sadece bir oyuncu değil aynı zamanda çok güzel bir insan. İçinin güzelliği dışına yansıyanlardan” benzeri cümleler oluyor.
4-Çizim yeteneği
Hande Erçel, Mimar Sinan Üniversitesi’nde Geleneksel Türk Sanatları bölümünde eğitim alıyor. Bunun yanında müsait olduğu her zaman resim çizdiğinden de bahsediyor. Ablasıyla beraber bir atölye kurmak da hayalleri arasında...5-ISTANBUL MACERASI
Hande Erçel Mimar Sinan Üniversitesi’ni kazandığını öğrendiğinde her şeyi arkada bırakarak İstanbul’a gelecek kadar cesur davranmış. İstedikleri şeyler için adımlarını sağlam basmış ki şu an olduğu konumda.
6-ALSEL'E SEVGISI
Biz izleyenler Alsel’i çok sevdik, en az bizim kadar seven biri daha varsa o da Hande’nin kendisiydi. Bunu birçok defa belirtti, AlSel’in bir parçası olmak onu mutlu ediyordu. Severek oynadıkları için belki de izleyicilere daha çok hissettirdiler ve Alsel daha cok sevildi
7-MEMLEKETI NERESI?
Memleketi Balıkesir-Bandırma olan Hande, İstanbul’da ilk senelerinde tek başına yaşarken şu an ablası Gamze ile yaşıyor. Hala en yakın arkadaşları; Bandırma’daki çocukluk arkadaşları olduğunu söylüyor.
8-KEDILER OZELDIR
Hande Erçel’in Gece ve Gri adında iki kedisi var. Kedilere olan özel sevgisini de her fırsatta dile getirir.Kedi sevgisinden dolayı arkadaşları ona “miyy” diyor. Buna bağlı olarak instagram kullanıcı adını bile Handemiyy yapmış
9-GECENIN KOKUSU UZERINE SINMIŞ
Bazı insanlar gündüzü, bazıları geceyi daha çok sever. Gecenin sessizliğini, huzurunu sevenlerden biri de Hande Erçel. Birçok defa bunu dile getirmiş biri olarak hayranları da ona zaman zaman “Gece güzeli” olarak hitap ediyor.
BU BOLUM BU KADARDIII 😄😄 VOTELERINIZI BEKLOYORUMM OPUCUKLERRR DIGER BOLUMDE REPLIKLER OLUCAK.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HANDE ERÇEL & TOLGA SARITAŞ
Non-Fiction💎💎💎 GUNESIN KIZLARI ,SÖZ ,AŞK LAFTAN ANLAMAZ,SIYAH INCI ,REPLIKLER, HANTOL HAKKINDA EN YENI EN GUNCEL BILGILER REPÖRTAJLAR,BİLINMEYENLER,MUTIS SHOPLARR ,HANTOL,HANTOL TESBITLERI ,EFSAANE ALSEL SAHNELERI ,CAPSLER (KURGU DEGILDIR ;) bt~ 👑07.05...