Esmu te jau 5 gadu. Katra diena te ir vienāda. Nekad nekas nenotiek. Man ir apnicis. Gribu prom.
Ir citi kuri te ir labprāt, bet viņus var saprast. Viņi te ir, jo viņu vecāki bijuši narkomāni, dzērāji vai vardarbīgi. Bet es... Es te esmu, jo man vairs nav neviena tuva cilvēka.
Kad ierados bērnunamā te bija kāda kundze... Viņa bija jauka un sirsnīga. Viņa vienmēr mani aizstāvējā ja kāds mani apsaukāja vai aizskāra. Viņa izprata manu problēmu un izprata to kāpēc es te negribu būt. Vēlāk es uzzināju kādēļ mēs tik labi sapratāmies, kad runa bija par sāpēm un dzīvi bērnunamā. Viņa pati bija bijusi bārene kas zaudējusi vecākus ļoti agrā bērnībā. Vecmāmiņa viņu atdeva bērnunamā, jo nespēja parūpēties... Es un šī audzinātāja... Mēs bijā ļoti labas draudzenes. Taču... Diemžēl pēc sava atvaļinājuma viņa tā arī neatgriezās. Tad man bija nesen palikuši 11 gadi. Viņa kopā ar mani nosvinēja dzimšanas dienu un tad devās atvaļinājumā... Kad tam bija jābeidzas bērnunamā ieradās kāda cita sieviete. Viņa ne uz pusi nelīdzinājās iepriekšējai, bet... Neko darīt. Nācās sadzīvot ar viņu līdz kāds zēns viņu pārbiedēja. Viņai bija sirdstrieka... Un šoreiz... Tas bija tieši manā dzimšanas dienā. Man palika 12, bet par mani visiem tajā dienā bija vienalga. Daudzi kas ar jauno audzinātāju bija sadraudzējušies, tagad skumji sēdēja savās gultās. Zēns tika nosūtīts pie vadītājas un viņu steidzami pārveda uz citu bērnunamu.
Pēc mēneša mums bija jauns audzinātājs... Jā...tas bija vīrietis. Ar viņu bija jautri. Citiem... Man nee... Es vairs ne ar vienu nerunāju. Laiku bērnunamā es pavadīju savā gultā vai pildot savus pienākumus.
Arī skolā es biju klusa... Man nebija draugu. Skolotāji man nepievērsa uzmanību un tas bija labi. Es mācījos uz vidēji labām atzīmēm. Nebiju izlecēja ne ar 4niekiem ne 10niekiem. Man parasti bija 7 vai 8 un reizēm kāds 6. Es neko īpaši necentos... Ja mani sauca pie tāfeles es gāju tomēr tas nenotika pārāk bieži...
Nu vienvārd sakot... Mana dzīve bija kļuvusi garlaicīga, vienmuļa, pelēka un nekam nederīga!
VOCÊ ESTÁ LENDO
°Tas sāp°
Ficção AdolescenteMan ir tikai 14, bet esmu pieredzējusi tik daudz. Man sāp... Tāpēc man sāp katru dienu. Vai kāds var man palīdzēt? Es tā vairs nevaru! Man nav spēka... Man vairs nav spēkā.