Ajan-37

697 38 25
                                    

cat_love_karamel sana burdan selamlar!!
Yutkundum ve yalanımı söylemeye başladım."Aslında Blüdhaven'da biraz boş kaldım Bruce."dedim.İç sesim "Onlara bu yalanımı söylüyorsun?Vay canına!!!Hem onca yıl bırakıp gidiyordsun...Sana tavsiye gerçeği anlat.Bu ortaya çıkınca bir daha aileden olamazsın."Offff lanet olsun.İç sesim haklıydı."Aslında yalan söyledim.FBI ve CIA'de ajanlık yapıyordum."dedim.Herkes bana bakarken Jason "Hay ananın gözü!Ne?!Öhhööhöhh!Su verin!!Ööhöhö!"Çocuğun boğazında kaldı.Bruce "Devam et lütfen."dedi.Jason suyunu içerken devam ettim."Sonrasında bana Batman ve diğer 4 yardımcısını öldürme görevi verildi.Zaten biri bendim ancak bu görevi kabul edemezdim...Bende firar ettim.Yani şuan evden çıkamam."
Bruce "Neden peşimizdeler?"sorusunu sordu.Ben ağzıma bir lokma atmıştım."Şöyle söyliyeyim.Bizim bir tehlike olduğumuzu ve ortadan kaldırılmamızı gerekiyormuş(!)Bende bunu yapamazdım ve firar ettim ancak bulunursam beni öldürürler."Jason masaya vurarak sinirlice ayağa kalktı."Ne?!Ne demek seni öldürürler!Bulunman an meselesi ve sen...Ihh!Dick!Ölmeni istemiyorum!"Aynı şekilde sinirle yükseldim."Tanrı aşkına Jason!Sizin öldüremem!"Bunları söylerken Tim,Bruce ve Damian bize korkuyla bakıyordu.Ben devam ettim."Elimde kalan tek ailemi kendi ellerimle öldüremem!Değerlisiniz herşeyden çok.Size zarar veremem!Ama bana zarar gelebilir.Önemli değil!Bu hayat bensiz geçebilir!Ama siz olmadan geçemez!"Ağlamam normal miydi?Jason bana bakarken Damian ve Tim'in gözlerinden akan yaş ve Bruce'un bana bakışını fark edemiyordum.
"Dick...Ben-Şey-Özür dilerim."
"Sorun değil.Zor zamanlar geçiyorum."
Ortam sessizleşti ben kahvaltıdan sonra şapka ve gözlüğümü takıp iyice kamufle oldum.Diğerlerine "Ben dışarı çıkıp geliyorum.Gelmek isteyen varsa gelsin."dedim.Damian ve Jason gönüllü oldu.Tim 2 günlüğüne(işleri varmışda)motora binip NewYork'a gitti.Bruce bana dikkatli ol işareti verdi.Çarşıya inmiştik,Bir büfeden gazete aldım ilk sayfasında benim görüntüm yoktu ama Ajan-37 sembolü vardı ve aynen 'Firar edip CIA ve FBI tarafından eğitilmiş olan ve Ajan-37 kimliğini taşıyan Richard Grayson kayıplara karışıp firar etti.Kendisi Batman ve ekibini korumakla ve onlar için devlete ihanet suçundan aranıyor.'yazıyordu.Lanet olsun dedim ve gazeteyi yerine koydum.Bizimkilerin yanına geldim ve bir ara sokağa girdik Jason klasik sigaralarından birini yaktı,Ben ise duvara yaslanıp düşüncelere dalmıştım.Damian yanıma yaklaştı."İyi misin?"Kafamı ona çevirdim ve sahte bir gülümseme attım kar saçlarını berbat etmişti."İyiyim D. merak etme."Evet kesinlikle iyiyim.Haberlere ve gazetelerde yerimi aldım ve her an geberebilirim.Jason "Doğru konuş Dick.Sa-"Cidden ben burdan Dick'in iç sesi olarak yazara sesleniyorum!Beni yormayın!Yine başları dertte ama!!FBI'dan bir arkadaş önümüze indi."Richard Grayson.Sonunda.Bu işi bugün seni öldürerek bitiricem!"Damian havalı ve kızgın biçimiyle yanıma geldi."Abimden uzak dur."Kız kahkaha attı."Kardeşin olduğunu bilmiyordum Richard."Jason sigarasını attı ve silahını çıkarttı,önüme geçti."Bak güzelim.Kendisi benimde abim sayılır.Ondan uzak dur,fiziğin çok güzel bilmeme falan.Bizimke uğuraşacağına Gorham'da ki itlerle uğraş."Sakin olsaydı iyiydi!
"Sakin ol Jason!Onlar senin kim-Lanet olsun!"
Ses tanımlayıcısı vardı...
"Sen ResHood olmalısın.Bu ufaklık Robin.Sende-Sende Ajan-37 Nightwingsin!"

Ve görüşleri alalım beğenileri görelim yenisini atıyım!İyi günler Yarasalar!!

Damian&Dick&Jason&TimmyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin