2 Bölüm

33 2 0
                                    

12.
bir erkek kadından bıktığı için onu terk eder;
bir kadın ise erkeğinden sıkıldığı için.
arada çok önemli bir fark var.
bir erkek doyduğu için kadınından bıkar.
bir kadin ise doyamadığı için erkeğinden sıkılır.
erkek kadının fiziksel görüntüsüyle; kadin ise erkeğin şehvetiyle tahrik olur.
onun için kadınlar karşılarındakini anlarlar; erkekler ise sadece görünen dünyayı.
... :)4 :(
13.

başucu kitabı yapabilir bir kitabı.
... :)1 :(
14.
siktir et kadar rahatlatıcı bir cümle daha var mı? yok. varsa da siktir et.
-siktir et
... :)3 :(
15.
* hayat, sen kararsızlıklarınla boğuşurken geçip gidendir. *
... :) :( agacatirmananzurafa
16.
artık bu, geçmiş zamanlara ait bir hikayeydi. zaten rhett de kendi başından geçmemiş gibi anlatıyordu.
rüzgar gibi geçti, margaret mitchell
... :) :( chaostheory 9
17.
biz her şeyde birbirimizin yarısı idik; şimdi ben onun payını çalar gibi oluyorum.

montaigne - denemeler
... :) :( secreyiz
18.
"zaman, uykulardan uyanma zamanıydı. o çocuklar kimsesizlerin kimsesinin çocuklarıydılar. vatan tesadüflere terk edilemezdi.." (kurt 2015-ahmet şafak) -- küsena yayınları (@kusenakitap)
... :) :( yuges
19.
fotosu çekilip facebook'ta paylaşılır. çok beğeni alırlar.
... :) :( realist
20.
"edebiyatın yerlerde süründüğü bir ülkede, sanat işportaya düşer." -ahmet şafak / şöhret sanatı öldürdü cinayeti ben gördüm- -- küsena yayınları (@kusenakitap)
... :)1 :(
21.
"kitaba yakın durmak, modası geçmiş bir şovalye duruşudur. karşısındakini ısıran, cehaletini hatırlatan bir zihinsel eylemdir." (şöhret sanatı öldürdü/ ahmet şafak) -- küsena yayınları (@kusenakitap)
... :) :( yuges
22.
güzel olduğu için bakıyorsun ona. güzel, değil mi?" diye sordu olağanüstü bir sıcaklıkla, kolumu sıkarak. "eğer ona güzel olduğu için bakıyorsan ve heyecanlanıyorsan (heyecanlandığını biliyorum, çünkü ona yüklenen suç, onu senin için daha çekici kılıyor); eğer ona bakıyor ve istek duyuyorsan, bu bile yeter onun büyücü olmasına. uyanık ol, oğlum... bedenin güzelliği deriyle sınırlıdır. insanlar derinin altında ne olduğunu görebilselerdi, boeotialı vaşağın başına geldiği gibi, kadınları görünce tirtir titrerlerdi. bütün bu güzellik, balgam, kan, sıvı ve safradan oluşur. burun deliklerinin, boğazın, karnın içinde nelerin saklı olduğunu düşünürsen, pislikten başka bir şey bulamazsın.balgama ya da gübreye parmak uçlarınla bile dokunmak insanı tiksindirirken, o gübreyle dolu çuvalı kucaklamayı nasıl isteyebiliriz?
... :)2 :( ibnedison
23.
''oğlum çok özlüyorum lan, yokum gibi bir şey yani anlıyor musunuz? ya sikeyim şuurunuzu, nereden anlayacaksınız. ''

marslı kovboy-dünyada aşk var mı.
... :)1 :( kacan otobuse huzunle bakan insan
24.
o güzel insanlar güzel atlara binip gittiler. demirin tuncuna insanin piçine kaldık.
... :)1 :(-1 alp acino
25.
gördüm sevenleri.
başlarına gelecekleri görmeyeceklerini gördüm.
aşık oluşlarını gördüm.
anlamadım.
anlayamadım.

Lütfen oy vermeyi unutmayın. 😉 SON CANISI 😄

👓 GÜZEL KİTAP SÖZLERİ 👓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin