Sınıfa girdiğimde bizim gruba sessizce selam verip en arkadaki yerime geçtim. Arkamdan gelen öğretmenin sınıfa girişi ile oturduğum anda kalkmam bir olmuştu.
"Günaydın Hocam"
Bugün dört ders matematik göreceğimiz aklıma gelince göz devirip çantama yöneldim.
O kadar uykum vardı ki. Keşke daha erken uyusaydım diye düşünmeden edemedim. Her gece yatma saatinde nolucak geç yatsam diyorum ertesi gün kendime söverek geçiriyordum. En arkada oturmayı fırsat bilerek ceketini yüzüme örtüp gözlerimi hafifçe kapattım.**
"Gizem, ne bu hal?"
Karşımda öylece duran öğretmenimi görünce hemen kendimi toparladım.
-" H- hocam ben uykumu alamadım sanırım"
_" Kaçıncı bu kızım? Geçen hafta da aynısını söyledin"
_"Af edersiniz hocam"
_" Üzgünüm ama bu sefer uyarı dilekçesi yazmam gerekiyor"Yerimden kalkıp Gonca hocayı takip ettim.
Doktor yazısı misali anlaşılmayacak bir kaç şey yazıp imza attı.
" Son olsun" diyerek gülümsemeyi ihmal etmedi.Bak bak yelloz köpeğe bak nasılda sırıtıyor stalkladığı hesap stalkladıktan bir hafta sonra onu takip etmiş gibi.
İç sesimin benzetmesine sessizce gülümsedim. Hemen sınıftan çıkıp cezamı öğrenmek için müdürün odasına gittim.
"Evet Gizem. Bodrum katındaki eski odaya müzik odasındaki enstrümanları taşımıştık sen onları yerleştirip temizleyeceksin ama merak etme yalnız olmayacaksın. Bugün derste tek uyuyan sen değilsin"
Bogon dorsto tok oyoyon son dogolson.
"Peki hocam"
Merdivenleri ikişerli ikişerli inip sonunda sözü edilen odayı bulduğumda içeriye girdim.
Yalnız olmayacağımı söylemişlerdi ama kimse yoktu görünürde.
"Kimse var mı?" diye seslendim sesimin inceliğine aldırmadan.
Bir kaç saniye geçmeden arka tarafımdaki kutulardan koca bir gürültü geldi. Arkamı döndüm hızlıca yere düşmüş beş altı kutunun altında yatan sakar bir kız.
Beni gördüğünde telaşla gülümseyip dudaklarını araladı.
"Şey Merhaba yardım edebilir misin kalkmamda?"Merhaba arkadaşlar bu benim ilk girlxgirl hikayem. Aklıma güzel bir kurgu var boş vakitlerimde yazıp sizlerle paylaşacağım umarım beğenirsiniz... <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ceza (GxG)
ChickLitSanki o benim için gelmişti bu dünyaya ben ona ait, o ise kalbime.