●Ψεματα στον αστυνομικο●

56 14 7
                                    

❤Μερια Emilys❤

"Ειστε ετοιμες για το αστυνομικο τμημα...?"ρωτησα τα κοριτσια..
"Κατσε εχουμε ακομα" μου ειπε η Sophia   και κοιταξε την Crystal..
"Μας εχει μεινει ακομα μια ωρα μαθημα...δεν εχουμε και πολυ χρονο" της ειπα..
"Εσυ  Crystal γιατι δεν λες κατι?" Την ρωτησε η Sophia..
"Τι να πω?" Την ρωτησε η Crystal..
" δεν ξερω...παντως κατι θα επρεπε να πεις και εσυ" της ειπε η Sophia..
"Δεν εχω να πω κατι...οτι ειναι θα το πω στο αστυνομικο τμημα.."μας ειπε..
"Τι εννοεις?" Την ρωτησε η Sophia..
"Εγινε κατι Crystal?" Την ρωτησα εγω..
"Δεν  εγινε απλα θελω να ξερετε οτι σημερα δεν θα ειμαι ο εαυτος μου.." μας ειπε..
"Τι εννοεις?"την ρωτησε η Sophia..
"Τι εχει γινει?"την ρωτησα..
"Τιποτα...απλα με εχει πιασε ανχος απο τα χθεσινα" μας ειπε... ναι δεν ειναι και λογο ο δολοφονος  να μπει στο δωματιο σου...
"Συγνωμη που δεν ηρθα αμεσως εκει" ειπε η Sophia..
" δεν χρειαζεται να λες συγνωμη....ηταν μαζι μου ο Taylor.." μας ειπε..
"Και εγινε κατι μεταξυ σας γιατι σημερα μονο εσενα κοιταζε" της ειπα εγω..
" και εγω το προσεξα που καθομουν μαζι του" μας ειπε η Sophia..
" ναι θελει να τα ξανα βρουμε" μας ειπε..
"Και τι του ειπες?" Την ρωτησα..
"Οχι ,τι να του πω??..."
"Και εγω σε θελω  Taylor παρε με στον καναπε..ή ακομα καλητερα στα πατωματα... την ξαδερφη μου εκει την βρηκα.." ειπε η Sophia..
" τι??... ποιος??"ρωτησα  εγω αμεσως..
"Ο Eric" ειπε αυτη...
" ο γνωστος ο Eric?" Ρωτησα εγω..
"Ναι ο γνωστος... και σημερα της εστειλε λουλουδια με ενα   καρτελακι που εγραφε σε αγαπαω" μας ειπε..
"Ελα ρε αληθεια?" Ρωτησε η Crystal..
" νομιζω οτι εχει αλλαξει... ο Eric να στειλει λουλουδια... τι αλλο θα δουν τα ματια μου"ειπε η Sophia..
"Αν εκανε τετοια κινηση ο Eric...πες στην ξαδερφη σου να τον παρει..αμα το βλεπουν σοβαρα.." της ειπα.
"Εσυ με την ξαδερφη σου...τα ειπατε?" Την ρωτησα..
" οχι και πολυ γιατι εφυγαν γρηγορα... μονο για να φανε εκατσαν...τρομαξαν με την διακοπη του ρευματος και εφυγαν..
Αλλα μου ειπε πριν το φαγητο οτι τσακωθηκε με τις φιλες της...τωρα τον λογο δεν τον ξερω εσυ??.. πως περασες χθες??" Με ρωτησε η Crystal..
"Εγω διαβαζα..οι γονεις μου με ειχαν κλεισει στο δωματιο μου...
Μονο με την ξαδερφη μου μιλησα και για λιγο..."τους ειπα..
Τοτε ξαφνικα χτυπησε το κουδουνι και εμεις ειμασταν ετοιμες να παμε μεσα ομως η φωνη της Saras μας εκανε να σταματησουμε..
"Μπα..μπα μπα... η αγια τριαδα" ειπε αυτη και αρχισε να γελαει..
"Τι θες  Sara;" την ρωτησα..
"Δεν θελω κατι..απλα  ηθελα να σας δω πριν σας κλεισουν μεσα στις φυλακες"ειπε..
" μα δεν θα παμε για να μας πιασουν.." της ειπα εγω..
"Αυτο κανεις δεν το ξερει...εσεις βρηκατε τον   Pol... εσεις μπορει να τον πυροβολισατε.." μας ειπε..
"Sara σκασε" της ειπε η Crystal..
" μπα... μας νοιαζει ο μπατσος τωρα  Crystal... τι εγιμε παμε και με μεγαλητερους?" Της ειπε και αρχισε να γελαει...
Καποια παιδια μας κοιταγαν και ενα απο αυτα ηταν και ο Taylor ο οποιος παρακολουθαγε την συζητηση..
"Αν δεν το βουλωσεις...θα στο βουλωσω εγω" της ειπε η Sophia..
" εσυ κοπελα μου πηγαινε να παιξεις με τις κουκλες σου και ασε μας εμας...μπορει να την ειπες στην φιλη μου την Barbara αλλα με εμενα δεν εχει τετοια..."της ειπε..
"ΑΡΚΕΤΑ"ειπε ξαφνικα ο καθηγητης της Βιολογιας..
" τι γινετε εδω?" Ρωτησε και κοιταξε την Sara..
"Αυτα τα τρια κοριτσια..με εβρισαν.." ειπε..
"Τι?" Ειπα εγω..
"Δεν της ειπαμε τιποτα" ειπε η Crystal..
"Σταματηστε ολες...πηγαινετε ολες στην ταξη σας...τωρα" ειπε αυτος..
Χωρις να πουμε κατι πηγαμε μαζι προς την ταξη μας..
Η Sara  πηγε πισω και εκατσε με την Barbara ενω η Crystal εγω και η Sophia μαζι στις θεσεις μας..
"Προσπαθησε να ηρεμησεις...αυτη θελει να μας κανει να νευριασουμε ή να κλαψουμε...θυμησου το ψεμα με το δαχτυλιδι" της ειπα..
"Αυτο θυμαμε και νευριαζω..αυτα που ειπε σημερα δεν με πειραξαν γιατι ουτε ενα δεν ειναι αληθεια..." μου ειπε..
"Αρα θες τον Taylor..?" Την ρωτησα.
"Ναι.." ειπε αυτη  ...
" και γιατι δεν του το λες... καλα εσυ και η Sophia δεν πατε καλα... τους εχετε δικους σας και δεν τους λετε τιποτα...τι να πω και εγω που ενα αγορι θελω και αυτος τα εχει με την εχθρο μου" ειπα και τοτε μεσα στην ταξη μπηκε ο William με τον Taylor και τον Robin...
"  ο Robin   με ποια τα εχει?"ρωτησα εγω την  Crystal..
"Δεν ξερω...δεν νομιζω να εχω ακουσει κατι για αυτον...
" για ποιον θελετε να μαθετε?" Ρωτησε ξαφνικα η Ria απο πισω μας..
"Για τον  Robin..." της ειπα..
"Δεν εχει καμια σχεση... του κολλαει η Barbara αλλα αυτος τιποτα" ειπε η Ria..
" μωρε και εσυ δημοσιογραφος σαν την μαμα σου θα γινεις" της ειπε η Crystall
"Μπα δεν ξερω...δεν εχω αποφασησει ακομα" μας ειπε..
"Τα αποτελεσματα για το μπασκετ ποτε θα βγουν?" Την ρωτησα..
"Αυτο δεν το ξερω...ο διευθυντης ειπε οτι επειδη εγινε αυτο με τον πυροβολισμο το Σαββατο... τα αποτελεσματα θα βγουν το αλλο σαββατο.."μας ειπε..
"Εισαι σιγουρη?" Την ρωτησε η Crystal..
" ναι..." ειπε αυτη ..
"Ria ευχαριστουμε πολυ" της ειπα..
"Δεν κανει τιποτα... οποτε με χρειαστειτε θα ειμαι εδω...απλα πειτε μου κατι... ο Max τα εχει με την Sophia..??" Ρωτησε..
"Γιατι ρωτας?" Την ρωτησε η Crystall..
"Γιατι πολλες φιλες μου θελου να κανουν κινησει...ειναι ρομοντικος τυπος και αυτο αρεσει σε πολλες..ασε που εχει και ενα σωμα..." ειπε..
"Μηπως οταν λες κοριτσια εννοεις τον εαυτο σου?" Την ρωτησε η Crystal..
"Οχι...εγω εχω αγορι..." μας ειπε..
"Εχεις....?" Την ρωτησε η Crystall..
"  πολυ συντομα θα ειναι δικος μου.." ειπε..
"Ποιος ?" Την ρωτησα..
" ο διευθυντης που εχει την εφημεριδα και χειριζεται τα ΜΜΕ εχει εναν γιο..." μας ειπε..
"Μην μου πεις" της ειπα...
"Μου αρεσει παρα πολυ" μας ειπε..
"Εκεινος?"την ρωτησα..
"Και εκεινος το ιδιο..μετα πο το χθεσινο ειμαι σιγουρη"ειπε..
"Τι εννοεις?" Την ρωτησα..
"Το καναμε στο γραφειο του πατερα του..." ειπε αυτη  και τοτε ο καθηγητης μπηκε μεσα στην ταξη..
"Τι ειπε τωρα αυτη?" Με ρωτησε η Crystal σοκαρισμενη.
" οτι το εκαναν στο γραφειο του πατερα του" της ειπα..
"Αυτο ηρθε σαν κεραμιδα" μου ειπε..
" και για μενα..." της ειπα..
" παιδια λοιπον σημερα σκεφτηκα να γραψουμε ενα τεστακι...για να δω αν διαβασατε το σαββατοκυριακο ή απλα καθοσασταν και βλεπατε τον αγωνα..." ειπε...
Το τεστ κρατησε ολη την ωρα...
Εγω με την Crystal περιμεναμε την  Sophia να τελειωσει..μα καλα εκθεση γραφει..
" γεια σας ...η Sophia   που ειναι?"μα ρωτησε ο  max...   και τοτε απο την ταξη μας βγηκε η Ria..
" ακομα περιμενω την απαντηση στην ερωτηση που σας εκανα" μας ειπε..
"εδω ειναι ρωτα τον?"του ειπε  η  Crystal..
Η Ria κοιταξε τον Max και μετα εμας..
"Καταλαβα.... τα εχουν "ειπε αυτη και εφυγε..
" τι ηθελε αυτη?" Ρωτησε ο  Μax..
" να δει αματα εχεις με την φιλη μας.." του ειπε η Crystal..
"Γι'αυτο ηθελα να της μιλησω..." μας ειπε..
" τι εννοεις?" Τον ρωτησα..
"Θα το πω στην ιδια και μετα αν θελει το λεει και σε σας.." μας ειπε...
"Δεν την θελεις?"  Τον ρωτησε ξαφνικα η  Crystal...
"Crystal" της ειπα και αμεσως μετα κοιταξα προς την πορτα....
Βγηκε η Sophia..
Αν ειναι να της πει κατι τετοιο...δεν θα τον αφησω... και ειδικα τωρα... πρεπει να παμε στην αστυνομια αλλα ακομα και εκει αν δεν πηγαιναμε δεν προκειται να τον αφηνα να την πληγωνε ετσι..
" γεια σας κοριτσια..γεια    Max " ειπε η Sophia και χαμογελασε.
"Πως τα πηγες στο τεστ?" Την ρωτησε..
"Πολυ καλα...τα εγραψα ολα" του ειπε..
"ωραια χαιρομαι.... τοτε Sophia μπορουμε να μιλησουμε... μονη μας" της ειπε..
" οχι δεν μπορειτε" ειπε αμεσως η Crystal..
" τι? Ρωτησε εκεινη...
"Πρεπει να φυγουμε Sophia , εχουμε ειδη αργησει " ειπα και κοιταξα τον Max..
" αλλη φορα" του ειπα..
" μα εγω τωρα θελω να της το πω...τωρα που βρηκα και το θαρρος.." ειπε...
"Θαρρος γιατι πραγμα?" Τον ρωτησε και μαλλον καταλαβε γιατι καναμε ετσι..
"Θαρρος για να σου πω να βγουμε ραντεβου....αν θες φυσικα.." της ειπε...και εγω με την Crystal τον κοιταξαμε σοκαρισμενες...αυτο δεν το ειχαμε σκεφτει..
" α ρε βλακα....δηλαδη τοσι ωρα εσυ ηθελες να της πεις αυτο?" Τον ρωτησε η Crystall..
" ναι " ειπε αυτος..
"Ναι θελω" ειπε η Sophia..
" ωραια... τοτε να ερθω να σε παρω το βραδυ?" Την ρωτησε..
"Ναι..." του ειπε αυτη και χαμογελασε..
"Ωραια..." ειπε αυτος και χαμογελασε..
"Πρεπει ομως να φυγουμε τωρα " του ειπε η Crystal...
" που εχετε να πατε?" Μας ρωτησε..
" στο αστυνομικο τμημα.."του ειπε αμεσως  η  Sophia..
"Α....οκ" ειπε αυτος
"Καλο σας μεσιμερι" ειπε και εφυγε αυτος...
"Καλα γιατι του ειπες οτι θα παμε στο τμημα..?" Την ρωτησε η Crystal..
"Δεν ξερω...ηταν ξαφνικο"ειπε η Sophia και μαζι προχωρησαμε προς τα εξω...
Ο Taylor ειχε πει οτι θα μας πηγαινε στο τμημα..
" ειστε καλα?" Μας ρωτησε μολις μπηκαμε στο αμαξι του..
"Μοα χαρα ξεκινα" του ειπε αποτομα η Crystal και αυτος αρχισε να οδηγαει..
Μετα απο λιγο ειχαμε φτασει στο αστυνομικο τμημα..
Ο Taylor μας ειπε να προχωρησουμε ενω εκεινος εφυγε και πηγε αριστερα...
Φτασαμε σε μια πορτα και χτυπησαμε..Ακουσαμε ενα εμπρος και ετσι μπηκαμε μεσα..
Ο μπαμπας του Taylor καθοταν στο γραφειο και μπροστα του υπηρχε ενας καναπες που χωρουσσ 3 ατομα..
"Καθιστε" μας ειπε  και αμεσως εμεις καθισαμε...
"Λοιπον...μηπως θελετε να ρωτησετε κατι?" Μας ειπε αυτος.
"Νερο που εχει?" Τον ρωτησα..
" θα μας φερει ο γιος μου...ηρεμηστε.." ειπε αυτος..
"Crystal πως εισαι?"την ρωτησε..
" μια χαρα σας ευχαριστω πολυ" του ειπε αυτη...
Ο μπαμπας του Taylor συμπαθει πολυ την  Crystal...δεν ξερω πως ενιωσε οταν τα παιδια χωρισαν...αλλα σιγουρα δεν ηθελε τετοιο τελος γι'αυτους
" να ξεκινησω τις ερωτησεις  ή θελετε να πειτε εσεις οτι ξερετε...και μετα να δω τι λυπει?"μας ρωτησε..
Εγω και η  Sophia πηγαμε να πουμε ερωτησεις ομως η Crystal ηθελε να πει την ιστορια απο την αρχη..
Μα τι κανει αφου δεν τα ειχαμε  συμφωνησει ετσι...
"Ωραια τοτε σε ακουω γλυκια μου" της ειπε ο μπαμπας του Taylor.
" λοιπον.. ο Pol αφησε εμενα και τα κοριτσια στον αγωνα..μας ειπε οτι θα ερχοταν να μας παρει ,αφου πρωτα αφησει το αμαξι στο παρκινγκ...εκεινος ομως αργησε..
Η Sophia ειπε οτι μπορει να ειχε μπει ειδη στο γηπεδο.... και ετσι μπηκαμε μεσα..
Οι ωρες περναγαν και ο Pol πουθρνα..
Τοτε ειπα στα κοριτσια να παμε να ψαξουμε... και ετσι βρηκα τον Pol...
" ειδες μηπως κατι περιεργο εκει που πηγες...? Με ρωτησε..
"Ναι" ειπε αυτη...και αμεσως εγω και η Sophia την κοιταξαμε....
Δεν ειχαμε πει τιποτα τετοιο...κανονικα επρεπε να ειχε τελειωσει να μιλαει...
" τι?" Την ρωτησε ο πατερας του Taylor..
"Μια φυγουρα... καθως πηγαινα στις αποθηκες..ειδα μια γυναικια φυγουρα να τρεχει.." ειπε..
" γυναικα?" Την ρωτησε..
"Ναι...γυναικα" ειπε αυτη..
"Μαλιστα...εσεις μηπως την ειδατε?" Μας ρωτησε..
Εγω ειχα μεινει...δεν ηξερα τι γινοταν...αυτο δεν το ειχαμε πει... τι θα ελεγα..
" οχι εγω δεν ειδα κατι" ειπα αμεσως..
"Ουτε και εγω"του ειπε η Sophia..
"  Crystal μηπως ηταν μια απο τι φιλες σου αυτη και μπερδευτηκες?" Την ρωτησε..
" οχι....ηταν πολυ ψηλη..δεν ηταν ουτε η Emiky ουτε η Sofia" του ειπε..
"Μαλιστα...κατι αλλο κοριτσια?"
"ναι.... ηθελα να σας πω οτι εχω το κινητο του Pol... ηταν διπλα του οταν τον βρηκαμε... και απο το ανχος μου και τον τρομο..το εβαλα στην τσεπη μου και  το θυμηθηκα σημερα.." ειπε η Sophia..
"Α ωραια.. δωστω μου" της ειπε..
"Οριστε παρτε το.." ειπε η Sophia  και του εδωσε το κινητο..
"Αυτα...σας ευχαριστω κοριτσια.. μπορειτε να φυγετε" ειπε ο αστυνομικος και αμεσως εμεις μαζι βγηκαμε εξω..
"Crystal γιατι το εκανες αυτο?" Την ρωτησα..
"Ποιο ρωτησε εκεινη και συνεχισε να προχωραει..
"Crystal σταματα" της ειπε η Sophia..
" δεν εκανα κατι" ειπε αυτη και βγηκε εξω απο το τμημα..
"Crystal σταματα τωρα " της ειπα και μαζι με την Sophia σταματησαμε..
" τι εγινε?" Μας ρωτησε αυτη...ετοιμη να κλαψει..
"Crystal γιατι ειπες ψεματα... γιατι ειπες οτι ειδες μια κοπελα... τι συμβαινει?" Την ρωτησαμε..
"Κοριτσια σας παρακαλω παμε σπιτι" ειπε αυτη.
"Οχι αν δεν μας πεις την αληθεια?... ποιον προαπαθεις να καληψεις?" Την ρωτησα..
"Δεν θελω να καληψω κανεναν...αλλα επρεπε να το κανω"μας ειπε..
"Γιατι?" Την ρωτησαμε μαζι εγω και η Sophia..
"Γιατι μου το ζητησε ο δολοφονος.." μας ειπε..
" τι??.." την ρωτησα..
"Τι σου ειπε οτι θα εκανε αμα δεν τον ακουγες?" Την ρωτησε η Sophia..
" θα εκανε κακο στον Pol" ειπε και μας κοιταξε τρομαγμενη.

_____________________________________

Γεια σας!!!

Νεο κεφαλαιο..

Παλι ψεματα στους αστυνομικους..

Οο ραντεβου Max και Sophia..

Κατι παει να γινει με Taylor και Crystal..

Τι θα σχεδιασουν να κανουν τα κοριτσια μετα...γιανα βρουν ποιος ή ποια ειναι ο δολοφονος..??

Καλα αυτη η Sara το παει απο το κακο στο χειροτερο...

Περιμενω την αποψη σας..

Αυτα!!!

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

RIVERDALEOù les histoires vivent. Découvrez maintenant