Bu gün Çağlalar 'da kaldım .YAPTIKLARIMIZ :
-İlk önce yastık savaşı yaptık.(olmazsa olmaz)
-çikolatalı süt içtik...
-veee herkes yatıp uyuduğunda gizli gizli kalkıp coxocops kaçırdık. :D
-Sonra uyku tutmayınca film izlemek istedik bilgisayarın güncelleneceği tuttu.
-UYUDUK ( saat 3:30)
-UYANDIK (saat 9:00) (beni yüzüme su dökerek uyandırdı)
- kahvaltı yaptık (Patates ve yumurta)
-dışarı çıkıp bisiklet sürdük...
SON
Her şey harikaydı çok eğlendik eve geldiğimde ilk işim olanları çikolata yerken günlüğüme yazmaktı tek eksik olan Asena'ydı. Onun da olmasını çok isterdim sırlarımızı paylaşırken tek eksik olan şeyi yani onu çok özlediğimi fark ettim.Köye gittiği için bizimle eğlenemedi. :( ...
Kitap kokusunu hiç bir kokuya değişmem. Özellikle de kahve kokusuyla birleşince insana huzur veriyor. Siyah Laleyi bitirmenin verdiği huzurla sahilde yürüyüşe çıktım . Günlerden pazardı ve herkes havanın güzelliğinden yararlanmak isteyip sahile çıkmıştı. Kuşların cıvıltıları ve kulaklığımdan gelen sesler birbirine karışırken insanları sohbeti çocukların kahkahaları da bu sese eşlik ediyordu.Havanın güzleliğinin devam etmesini dilerken,yoldan geçen bir çocuğa araba çarptığını gördüm" inşallah bir yerine zarar gelmemiştir "sesleri arasında 112 acil servisini arayanlar da vardı .Çarpan araba çocuğu havada iki kez takla attırdı özür dilemedi ve üstüne üstlük çocuğun ayaklarını ezip kaçıp gitti.Zavallı çocuk.
bay bayyyy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlış masal
Romanzi rosa / ChickLitSıradan bir hayat sıradan olmayan maceralar...???