Medyadaki videoyu bir nevi tanıtım videosu olarak izleyebilirsiniz.
Jungkook:
Gün geçtikçe yeni gruplar üremeye başlıyor ve bu yeni grupların çoğunluğuda yakışıklı birkaç tane erkekten ibaret.
Fakat sorun şu ki Kore'de bir idol olmak çok zor. Durmadan sizin yere çakılmanızı isteyen insanlarla dolu etrafınız. Her gün BTS hakkında bugün ne iftira atılmış diye internete bakıyoruz.. ve her günde bizim kendimizin dahi bilmediği ilişki haberlerimiz bizim canımızı sıkmakla birlikte popülerliğimizi de azaltıyor.
Bugün üyelerle birlikte önemli bir toplantı için şirkete çağrıldık.
Aslında o kadar sık bizim hakkımızda toplantı yapılmazdı ama menajer hyung telefonda çok acil diye bağırınca korkarak yurttan çıkıp yurdun önüne gelen arabaya bindik.Şirkete girince toplantının yapıldığı odaya girdik. Odaya girer girmez Bang Pd'nimin gözleri benimle buluşmuştu. Normalde Bang Pd'nim bize çok kötü bir şey yapmadığımız sürece bize pek sert bakmazdı ama bu sefer bana biraz sert ve endişeli bakıyordu.
Koltuklara oturduktan sonra ortamın sessizliğini Namjoon hyung bozmuştu."Bizi çağırmışsınız Bang Pd'nim önemli bir konu mu var?"
"Evet. Çocuklar biliyorsunuz siz çok başarılı bir grupsunuz. Ama bu sıralar zirveden yavaşça düşmeye başladınız."
Bang Pd'nim öyle deyince ben de dahil bütün üyelerin yüzleri düşmüştü.
Sonra Bang Pd'nim tekrar lafa atıldı. "Neyse konuyu daha fazla uzatmak istemiyorum. İçinizden birini We Got Married'e katılması için yapımcısıyla görüştüm."Yoongi hyung hemen atılmıştı. "Ben katılmam!"
Açıkçası Yoongi hyungun inkarına şaşırmamıştık. Çünkü her zaman grupta menajerimize ve Bang Pd'nimize tek karşı gelen bir tek o oluyor. Bang Pd'nim Yoongi hyungun gözüne bakarak tekrardan konuşmaya başladı.
"Merak etme sen katılmayacaksın zaten Suga. Bu arada kaç kez sana insanlarla daha düzgün konuşmanı söyledim?"
Bang Pd'nimin sözleri karşısında Yoongi hyung gözlerini devirip rahatlamıştı. Nasıl olsa programa katılmayacaktı. Zaten katılmak istesede üşenirdi Yoongi hyung. Eminim zorla katılsaydı diyeceği tek laf "Bir kızla uğraşmaktansa vaktimi uyuyarak geçirmeyi yeğlerim." olurdu..
Artık Yoongi hyung hariç altı üye bende dahil Bang Pd'nime bakıyorduk.
Bir ara Taehyung hyungun ellerinin terlediğini gördüm. Daha sonra terlemiş olan ellerini pantalonuna sürmüştü.
Sonra Bang Pd'nim yine konuşmaya başladı.
"We Got Married'e Jungkook katılacak."
Ne? B-ben mi katılcaktım?!
Bang Pd'nim ismimi söyledikten sonra diğer üyeler rahatladı.
Daha sonrasında Jimin hyung bana bakarak gizlice gülmeye ve sırıtmaya başladı.Jimin hyungtan sonra diğer üyelerde bana sırıtmaya başladı.
Ve daha sonrasında bütün sakinliğimi ve cesaretimi topladıktan sonra Bang Pd'nime bir soru yönelttim."Ne-neden ben?"
Sorum karşısında hyunglarımın hepsi artık sesli sesli gülmeye başlamışlardı.
Bang Pd'nim yüzüne ufak bir tebessüm yerleştirip bana baktı ve sonra konuşmaya başladı.
"Neden mi seni seçtim Jungkook? Çünkü yapımcıyla görüştüğümde bana aklında olan kişinin sen olduğunu söyledi. Kızların biricik gözdesiymişsin."
Biraz durduktan sonra Bang Pd'nim tekrardan sözlerine devam etti. "Merak etme senin için güzel birini seçmelerini söyledim."
Bana tebessüm ederek yerinden kalktı. Odadan çıkmak için kapıyı açacağı sırada yine bana döndü.
"Bu arada Jungkook, yarın çekimlere başlıyorsunuz. Belki bugünde görüşlerini almak için gelebilirler."
Bang Pd'nim odadan çıkar çıkmaz hyunglarım zor tuttukları o kahkahalarını attılar.
Jimin hyung yanıma gelerek bana masumca bir bakış atıp konuşmaya başladı.
"Bak sen bizim Kookie'mize büyümüşte evleniyor muymuş!!"
Sanırım bugün sandığımdan uzun sürecekti...
Zaten yorgun ve bitkin olan hayatıma bir de bir kız ve yorucu çekimler eklenmişti.
Ne güzel.(!)
Umarım kız kaprisli bir idol bozuntusu filan olmazdı...
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Yeni bir hikayeyle karşınızdayım..
Hikayem Jungkook ,Eunha ve We Got Married programı hakkında olacak.. umarım beğenirsiniz ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evlilik Oyunu▪EunKook▪
ФанфикGün geçtikçe popülerliği azalan BTS grubundan Jungkook, Gfriend grubundan ise Eunha WGM'ye katılırlarsa işte o zaman ne olur? Jungkook×Eunha Yazan; swagpatra |Cover by: Medusa_549|♡