"Svima nama jednom dođe kraj.Nekima brzo,ali iščekivano,nekima kasnije ali iznenada.Protiv smrti ne možemo,ona je tu, samo čeka ispred vrata života gde gori jedna sijalica.Kad smrt odluči,samo otvori vrata i ugasi tu sijalicu."
"Nemoj tragati za smrću.Ne brini,doći će sama.Dok ti želiš umreti,neko drugi želi živeti,seti se,život je Božiji dar,On ti ga je dao,On nek' ti i uzme."
...
Bila je to devojka sa krupnim,more plavim očima.Duga kestenjasta kosa padala joj je preko leđa.Prepoznatljiva je bila po osmehu koji je činio druge srećnim,pogotvo njega.Volela je život,na sve je gledala pozitivno.U svakoj lošoj situaciji nalazila je nešto,neku malu iskru koja bi obasjala to tamnilo.To je obožavao kod nje.Momak loknaste kose boje kore drveta posle duge kiše,zelenih očiju kao smaragd predivnog glasa,uvek je pevao pesme i svirao gitaru koju je dobio na poklon od nje.Od tad,uvek joj peva.To je ono što ona obožava kod njega.
Zašto govorim u prošlosti?
Njen život okončao je neko.Neko koje imao nameru da uništi svu tu sreću koju su njih dvoje gradili.Na samrti u njegovim krvavim rukama,zamislite šta?Smešila se.Rekla mu je reči koje će uvek pamtiti.Još uvek ih pamti.
"Ovo nije kraj.Čekaću te u raju gde ćemo se upoznati opet i početi sve ispočetka.Volim te,Harry"
Nakon tog,izdahnula je,ali sa osmehom,otišla je daleko,ali na dobro mesto.
...
Želim toplu dobrodošlicu svima koji čitate ovo.
Ova priča svodiće se na sadašnjost i prošlost ( flashback ).Uvek ću napisati kad je u pitanju flashback.To će uglavnom biti scene i događaji gde je glavna junakinja,Ella još uvek živa.Sadašnjost će se svoditi na Harry - ja,ali ne samo na njega.U sadašnjosti će se pojavljivati i Ella,ali samo će je Harry videti.Pojavljivaće se kao anđeo da prevedem.Ovo je priča koja će vas potresti.
Priča u kojoj su sve emocije izmešane.Tuga,radost,bes...Ako ste zaista spremni da čitate ovo,svaka vam čast.Ako ne,skupite hrabrost,ili jednostavno pređite ne drugu priču.Sva pitanja postavljajte u komentare.To bi bilo to za prvi put!Uživajte čitajući!
YOU ARE READING
"Loving An Angel" / FF / H.S.
FanfictionOpusti se,ušuškaj se,pripremi maramice,skupi hrabrost i oseti čari priče koja sledi.