Sabah olmuştu telefonumdaki alarmı kapattım, ama bir dakika telefonum ne zaman geldi ben onu Mert'in odasın da unutmuştum ve ben odama nasıl geldim balkonda uyuya kalmıştım. Ne oluyor beni kim yatağıma yatırdı. Telefonumu kim getirdi. Derken telefonum üstünde postit gördüm. Üstünde saat 9 da seni bekliyor olacağım. Diye bir not bunu kim yaptığını şimdi anlamıştım.
- Mertttttt
Diye bağırdım. Sonrada telefonuma bakarak saati kontrol ettim. Saat 7:43 tü. Hemen sinirle yataktan kalktım ve banyo ya doğru gitmeye başladım. Kapıyı açtım ve ılık suyun altında duş aldım. Dişlerimi fırçaladım. Banyodan çıktım aklımda deli sorular vardı ilk olarak
"mert benim odama nasıl girdi " sonra düşünmeye devam ederken hala bavulum' daki eşyaları dolaba yerleştirmemiştim. Herneyse siyah pembe spor atletimi ve taytımı aldım giyindim. Dışarı çıkacaktım her sabah yaptığım gibi kendi başıma koşacaktım. O Mertten önce koşup odama gelmek istiyordum. Yüzüme krem sürdüm ve odadan çıktım kulaklığımı takıp şarkı açtım. " medyada ki şarkıyı" aşağıya doğru inerken telefonumda geziniyordum acaba telefonumun içine baktım keşke kilit koysaydım gerizekalı kafam. Of fotoğraflara girdim ve en çok sevdiğim ünlünün fotoğrafları silinmişti. Ne neden benim fotoraflarımı mı karıştırmıştı. Bune ya hangi hak ona benim telefonumu karıştıra bilirsin diye bir hak verdi. Söylenerek aşağıya indim. Ve ormana doğru koşmaya başladım şarkı dinleyerek içimdeki siniri az da olsa atabiliyordum. Susadım ve su bulmak için yürümeye başladım. Artık yoruldum ve bir gölge bulup oturmak istiyordum. Karşımda ağacın gölgesini gördüm ve hemen oraya doğru gittim oturdum. Telefonuma baktım ve şarkı hala devam ediyordu. Saate baktığımda 8:46 hemen odama gitmem lazım yoksa odama da gidemeden gerizekalıyla karşılaşacaktım. Ağaçtan kalkarken birisi beni tuttu ve kendine çekti. Donup kaldım kafamı yukarı doğru kaldırdığımda bu Mert ti Of hay aksi şimdi bunla karşılaşmak zorunda mıydım.
- neden beni beklemedin ufaklık
- bana ufaklık deme 😡
- niye ufaklık beni beklemedin soruma cevap ver.
- asıl sen benim sorularıma cevap ver şimdi.
- hangi sorulara ?
- benim odama nasıl girdin ? Telefonumu hangi hakla karıştırırsın ? Fotoraflarımı nasıl silersin ? He nasıl
- hey hey dur nefes alarak konuş
- sen ilk önce sorularıma cevap ver
- Birincisi ben bir saf kanım o yüzden odana girebildim. İkincisi Odana değil bu arada balkondaydım seni gördüm balkonda üşütürsün diye balkonuna uçtum ve seni odana taşıdım. Sonra bende kalan telefonunu komidinin bıraktım.
- he nasıl uçtun saf kanlar uçabiliyor mu ? Saf kan ne demek ? Ve telefonumdaki fotoraflarımı neden sildin?
- biz saf kanlar olarak ölümsüz biliniriz . Bir kaç tür cins vardır sen normal 3 . Derece vampirsin tabi öyleysen diyerek boynumdaki yara bandına baktı . Ben 1 . Derece saf kanım yani en güçlülerinden 1. Derece saf kanlar dünyada sadece 4 tane var birisi benim diğeri kim belli değil çünkü ailesi çocuk doğduğunda onu saklamışlar . Çocuğu öldürmek isteyenler varmış benide öldürmek isteyen çok ama babam sayesinde kurtuldum. Zaten diğer iki saf kanda bir tanesi benim babam bir tanesinde o çocuğun babası ama nerde oldukları şuana kadar hiç kimse bilmiyor. Saf kanlar uçabilir çünkü onların özel yeteneklerindendir. Ve telefonuna gelirsek canım istedi ve sildim.Ben bira afallamıştım sonra
- nasıl canın istedide silebilirsin he nasıl hangi hakın var benim üzerinde
- bir şey yok sadece öylesine dedi. Ve beni niye beklemedin sıra sende soruma cevap ver?
- ş şey ben kendim koşmak istedim şimdi bırakır mısın yoruldum odama çıkmak istiyorum.
- hayır canım çıkamazsın benim lafımı dinleseydin seni çalıştıracaktım ama sen benim lafımı dinlemedim o yüzden sana ceza daha çok çalışıcaz.
- ama ama ama ben
- hayır aması maması yokDedi ve beni kolumdan tutu ormanın içine doğru sürükledi kolumu baya bi sıkmıştı kolum acıyordu.
- kolumu bırakır mısın acıtıyorsun
Dedim ve ellini biraz gevşetti acısı az da olsa gitmişti ama hala bırakmamıştı.
- bırak beni bırak
Dedim ve ellimi çekmeye çalıştım ama maalesef çekememiştim. Biraz yavaşladığımız da etrafı inceliyordum hiç kimse yoktu kuş ötüşme sesleri vardı sadece beni bir ağaca yasladı ve üzerime doğru gelmeye başladı.
- neden sözümü dinlemiyorsun şimdi cezanı çek
Dedi ve beni öptü hemen onu iteledim ve dudağımı sildim.
- nasıl yaparsın bunu salak mısın sen
Dedim ve ilk öpücüğümdü ve bu salak beni öpmüştü gerizekalı dedim ve sinirli hızlı bir şekilde yürümeye başladım. Birden bastığım yerdeki taş kaydı ve tepeden aşağıya doğru yuvarlanmaya başladım. Bir yerde durduğumda her tarafım çok acıyordu. Karşımda Mert'i gördüm. Bişeyler diyordu ama duramıyordum gözlerim kapanmaya başlamıştı.ve en sonunda dayanamayarak gözlerimi kapatmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Deli Vampir Hayatım
VampireMerhaba ben Derin 15 yaşında bir kızım normal insanlar gibi hayatıma devam ediyorum hata 16 yaşıma girmeme sadece 2 gün kaldı. 2 gün sonra evde parti düzenliyeceğim , okulda ki bütün herkesi çağırdım diye bilirim. En iyi arkadaşlarım yanımda oluca...