Hoofdstuk 1

47 3 2
                                    

Oke, dit verhaal gaat dus over Anna. Ik ga niet nog de samenvatting typen want tja.. daar heb ik geen zin in..😂 Oke laat ik maar gewoon beginnen
met het verhaal te vertellen

Anna:
Hoi! ik ben Anna, Ik ben 16 jaar. Dit is mijn verhaal over wat ik allemaal heb meegemaakt tijdens mijn vakantie in Ibiza. Ik hoop dat jullie het een leuk verhaal vinden xx.

Anna gaat voor het eerst in haar leven alleen op vakantie. En dan wel naar Ibiza! Ze heeft er heel erg veel zin in maar vind het toch wel een beetje eng, want tja ze gaat toch wel helemaal alleen en kent niemand op Ibiza.

Over een uurtje is het zover. Anna wordt dan opgehaald door de taxi, en vertrekt naar Schiphol. Ze heeft alles al ingepakt en zit nu te wachten totdat de taxi komt. Het is half 4 's nachts dus haar ouders en broertje zijn nog diep in slaap. Dan ziet ze lichten buiten. Het is de taxi. Ze stapt in. Het is een rit van ongeveer drie kwartier, maar gelukkig is het een aardige chauffeur waarmee ze de tijd kon dooien om gesprekken te voeren.

Eenmaal aangekomen checkt ze zich in. Als ze door de douane is gekomen voelt ze een last van haar schouders vallen. "tot nu toe gaat alles nog vlekkenloos" denkt ze. Het is nu ongeveer zes uur.

Anna's vliegtuig vertrekt om zeven uur dus ze heeft nog genoeg tijd om bij de Starbucks een Caramel Latte te halen. Dan is het bijna half zeven. Anna loopt langzamerhand naar het vliegtuig. Ze kan gelijk instappen als ze bij de gate aanmkomt. "eerst nog even checken of ik alles bij me heb" denkt Anna. Ze checkt haar tas. Gelukkig zit alles er nog in. Ze stapt het vliegtuig in. Het is een vlucht van twee uur. Genoeg tijd dus om nog een paar uurtjes te slapen, want dat heeft ze wel nodig. Er zit niemand naast haar, Anna heeft dus veel ruimte om 'zo lekker mogelijk' te liggen.

Dit was mijn eerste deel van het verhaal "Saved by Shawn". Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden

Saved by ShawnWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu