SAPLANTI

64 1 2
                                    

1 YIL ÖNCE

''HADİ AMA JAMES HALA OTURUYOR MUSUN ?'' İŞTE O LOKUM KADAR YUMUŞAK,İÇİNİZİ ISITAN SESİYLE ISABELLA.

ISABELLA KARIM.UZUN BOYLU  BELİNE KADAR GELEN SARI SAÇLARI,YEŞİL GÖZLERİ İLE TAM BİR AFRODİT.O GÜZEL GÖZLERİ İLE BANA TATLI BİR KIZGINLIKLA BAKIYORDU.ONUN BU HALİNİ SEVİYORUM.TANRI' NIN SUNDUGU BU GÜZELLİK KARŞISINDA İNSAN NE YAPACAGINI ŞAŞIRIYOR DOĞRUSU.BEN ONA LAYIK BİRİMİYİM ONU HAKEDİYOR MUYUM ACABA HEP DÜŞÜNMÜŞÜMDÜR.

BU ARADA BEN JAMES.JAMES HONK.SİZE BİRAZ DA KENDİMDEN BAHSEDEYİM.BAKIRI ANDIRAN KISA SAÇLARIM,ELA GÖZLERİM VE HAFİF KİRLİ SAKALIM İLE PEK DE FENA SAYILMAM.ISABELLA'DAN DAHA UZUNUM.BANA SARILINCA KAFASI TAM KALBİME GELİYOR.MAALESEF ONA SARILINCA NE KADAR HEYECANLANDIGIMI BİLİYOR.SANKİ ONU İLK DEFA GÖRÜYORMUŞ,İLK DEFA SEVİYORMUŞ GİBİYİM.KARIMA BÜYÜK TUTKU VE SEVGİ İLE BAĞLIYIM.EVLİ OLMAMIZ ONA SAHİP OLMAMA RAĞMEN HALA ELİMDEN KAYIP GİDECEK GİBİ HİSSEDİYORUM.BU SAPLANTIM HALA DEVAM EDİYOR,GÜN GEÇTİKÇE ARTIYORDU.SAPLANTI-SAPLANTI-SAPLANTI...ONA KARŞI HİSSETTİKLERİM AŞKIN ÖTESİNDE BİR ŞEYDİ.AMA AŞKTAN ÖTE DAHA NE OLABİLİRDİ Kİ ??BAZEN BU DÜŞÜNCELERLE KENDİMİ YİYİP BİTİRİYORDUM.''HADİ AMA JAMES RAHATLA BİRAZ VE ŞU SAÇMA SAPLANTILARINDAN VAZGEÇ ARTIK''EVET DUYDUNUZ MU BU İÇ SESİM.TANIŞTIGINIZA MEMNUN OLSANIZ İYİ EDERSİNİZ ÇÜNKÜ İÇ SESİM ARTIK BENİ YÖNETİYOR.KARARLARIMI O VERİYOR.BAZEN İYİ BAZEN KÖTÜ VE BEN BUNA KARŞI ÇIKAMAYACAK HALE GELDİM ÇOK UZUN ZAMAN ÖNCE.

BAŞLANGIÇ BİRAZ KISA OLDU AMA KUSURA BAKMAYIN YENİ YENİ YAZMAYA BAŞLIYORUM.YORUMLARINIZI EKSİK ETMEYİN.

SAPLANTIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin