Gd:dan...aku nak pasti kan sesuatu.
Shin:pastikan apa?
Gd:apa maksud rindu ae?aku rindu kau..sangat.aku tak boleh fokus setiap kali teringat kat kau.aku rasa..aku rasa..
Gd memeluk shin. Shin kaku.
Gd: i guest i've fall in love with you. Sarangheyo..Bongoshipda.*peluk shin*
Shin:mian..tapi aku tak rasa benda yang sama.
Gd mengangkat muka lalu menghadap shin.
Shin:mianhae.
Gd:*terus kiss shin*
Pada masa yang sama sepasang mata sedang menyaksikan kejadian itu dan berlalu.
Shin://the hell..//*tolak Gd kasar* how dare you do that?!!!i hate you.!!
Shin ingin meninggalkan Gd namun tangannya ditarik.
Gd:mianhae..aku..aku tak boleh kawal emosi aku..aku ..mianhae..aku janji tak buat lagi..kawan?
Shin:just a friend?
Gd:yes.just a friend.
Shin:hmm.
Gd:yess!!i know you will accept me.
Shin:knp pulak?
Gd:sebab semua orang kat sekolah cakap kau ni xxxx xxxxxxx xxxx
Shin:hahaha...adeje..dh aku nak balik..
Gd:hep!!!number lu..kita kan member.
Shin:hai..yelah..
Merekapun bertukar nombor masing masing.
Skip...
Dorm bts
V:hyung gi mana tadi?
V menumpukan perhatiannya pada jin yang baru masuk kedalam dorm.
Jin terus kebilik tanpa memberi jawapan untuk soalan v. Pintu dihempas kuat. Setibanya di dalam bilik,jin menjerit seperti histeria,meroyan,kecewa plus menangis. Semua barang kecuali patung mario dia disepahkan.
Suga yang terjaga dari lena di ruang tamu terus kedepan bilik roommatenya iaitu jin. Kelihatan sudah ramai yang berkumpul di depan bilik itu..
V dan rap mon mengetuk ngetuk pintu bilik manakala yang lain cuma menjerit dari luar menyuruh jin untuk membuka pintu namun tiada hasilnya.
Suga:jin!!
Mata semua orang tertumpu pada suga.mereka ketepi untuk memberi ruang kepada suga.
Suga menendang pintu bilik itu sehingga pintu itu terbuka..yang lain cuma membisu.
V://kenapa tak buat camtu je tadi? Bodo betullah dorang ni tadi//
Jk://alah..bukan kitorang pun yang sibuk sibuk ketuk pintu jin..kau je ngan rap mon kan?//
V://yang kau ni boleh baca fikan aku asal?//
Jk://sukati aku lah//
Mereka berdua menjeling sesama sendiri.
Ok..merepek.
Bts
Mereka melihat keadaan bilik itu.
Kedengaran bunyi air di dalam tandas. Suga bergegas ke sana diikuti yang lain. Sesampai dihadapan tandas suga ternampak jin bersandar didinding sambil membiarkan air shower tu membasahi dirinya. Dari pandangan orang lain jin kelihatan sedang termenung tapi dimata suga,dia tahu jin sedang menangis.
YOU ARE READING
[C]Best Queenka Ever!!!
FanfictionKisah seorang gadis yang baru sahaja berpindah ke seoul. Pada hari pertama, sudah ada perkara buruk terjadi disebabkan olehnya. Dari saat itu, dia menjadi salah seorang yang degeruni di sekolah, iaitu seorang Queenka ...