1) On parmağında on marifet!
Tolga Sarıtaş'ın gitar çalıp şarkı söyleyişiyle Güneşin Kızları sayesinde tanıştık ve onun bu yönünü çok sevdik. Sarıtaş'ın çalabildiği tek enstrüman gitar değil - gençlik yıllarında üyesi olduğu Grup Omega'da bateri çaldığı bilinen Tolga'nın müziğe ilgisi ise bağlamayla başlamış.
2) Her zaman nokta atışı olmuyor.
Tolga Sarıtaş, eğer iptal olmasaydı, ilk bölümlerinin çekimleri gerçekleşmiş olan "Ömrüm Sessiz Bir Çığlık" dizisinde başrol olarak rol alacaktı. Leyla Feray, Fırat Tanış ve Güven Hokna gibi isimleri kadrosunda barındıran dizinin konusu şuydu; Dizinin genel hikayesi şöyle: "Bursa'nın zengin ailelerinden birinin veliahtı olan Ejder (Tolga Sarıtaş), iyi bir eğitim alıp, askerliğini de yaptıktan sonra işin başına geçer. Ejder, birkaç günlüğüne gittiği İstanbul'da tanıştığı piyanist Nağme'ye (Leyla Feray) delicesine aşık olur ve kimseye haber vermeden onunla evlenir. Ejder'in Bursa'ya götürdüğü Nağme'nin Yetinmezler Çiftliği'nde aileye dair öğrendiği gerçeklerden sonra evliliğe olan inancı sarsılır, ama pes etmez."
3) Müzik zevki önemli!
Müzik zevki geniş bir yelpazeye yayılan Tolga Sarıtaş Black Keys'den Ruhi Su'ya, Athena'dan Alice In Chains'e, Massive Attack'tan Reamonn'a, Coldplay, Neil Young ve Arcade Fire'a kadar birçok farklı sanatçının parçalarını dinliyor.
4) Başarılar genç yaşta başladı.
Mustafa Özgün'ün yönetmenliğini yaptığı, Tolga Sarıtaş'ın da rol aldığı Türk-Fransız ortak yapımı şiddet ve psikoloji temalı film 'Bilinmeyen Yaşın Yorgunu' Cannes film festivali ve akabinde İtalya ve Kanada'daki festivallerde izleyici karşısına çıkmıştır. Genç yaşı ve filmin amatörlüğüne rağmen birkaç dakikalığına da olsa Cannes beyaz perdesinde izleyiciyle buluşması Sarıtaş'ın gelecek yıllarda ulaşacağı başarının bir ipucusu olmamış mı?
5) Sahne tozu yutan oyuncular başkadır!
Halil Akkanat Lisesi'nden mezun olan Tolga Sarıtaş ardından Esenyurt Belediye Tiyatrosu ve Tiyatro Zeytindalı'nda tiyatro sahnelerinde yer aldı. Bu nedenle oyunculuk eğitimi almamış olmasına rağmen kendini 'alaylı' olarak nitelendiriyor.
6) Müzik hayatının her alanında!
Tolga Sarıtaş'ın oyununa girme sürecinde hazırladığı playlistler ve karaktere bürünmesine yardımcı olacak şarkıların yanında odaklanmak için uyguladığı başka yöntemler de var. Örneğin Muhteşem Yüzyıl'da rol alırken Cihangir'in kılıç kuşanma merasimi sahnesinin çekiminden saatler önce, henüz ekip ve karavanlar gelmemişken çevreyi gezip kendisini Cihangir'in en zorlu anlarından birine hayat vermeye hazırlaması yöntemlerinden yalnızca biri olsa gerek.
7) Zamanla tanınacak, derin ruh hali...
Güneşin Kızları'ndaki rol arkadaşları İrem Helvacıoğlu ve Sarpcan Köroğlu'a Tolga Sarıtaş'ı bir playlistle tanımlamaları istenilse içinde nasıl şarkılar olacağı sorulduğunda "Hafif tempolu şarkılar," cevabını vermiş ve devam etmişlerdir. "Tolga en sakinimizdir ve aramızda rolüne müzikle hazırlanan tek kişi de o. Tamamen kapanıyor." Hatta İrem başlarda Tolga'nın bu sakinliğini yadırgadığından, kendisinden hoşlanmadığını düşündüğünden ancak sonraları rolü bittiğinde enerjik ve sıcak haline döndüğünü gözlemlediğini söylemiştir.
8) Aşk birlikte olamama hali midir?
Tolga Sarıtaş gerçek aşka inandığını, şimdiye dek hiç aşık olmadığını söylüyor (😯😨) ve aşkı "birlikte olamama hali" olarak tanımlıyor - ve hepimizin zihninde Aşık Veysel'den o meşhur alıntı beliriveriyor!
9) Hayata erken atılma isteği...İçinde daima hayata erken atılma isteğinin olduğundan dem vuran Tolga Sarıtaş, önceleri ailesine destek olmak amacıyla mobilyacılık yapıp pazarda çalışmıştır.
10) Kütüphane, hayattır!
Tolga Sarıtaş'ın sosyal medyada ele verdiği kadarıyla kütüphanesinden birkaç ipucu; Alper Canıgüz/Oğullar ve Rencide Ruhlar, Emrah Serbes/Hikayem Paramparça ve Kafasına Göre dergisi.
-Voteee-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HANDE ERÇEL & TOLGA SARITAŞ
No Ficción💎💎💎 GUNESIN KIZLARI ,SÖZ ,AŞK LAFTAN ANLAMAZ,SIYAH INCI ,REPLIKLER, HANTOL HAKKINDA EN YENI EN GUNCEL BILGILER REPÖRTAJLAR,BİLINMEYENLER,MUTIS SHOPLARR ,HANTOL,HANTOL TESBITLERI ,EFSAANE ALSEL SAHNELERI ,CAPSLER (KURGU DEGILDIR ;) bt~ 👑07.05...