SADECE DİCK

688 39 7
                                    

Jason'dan
Son gördüğü şey bizdik...O kızı geberticem!!Ortadan kayboldu ancak onu bulucam!Bruce'a maskemi çıkarıp ağlayarak bağırmaya başladım."Birley yap!Onu hastahaneye götürelim!Ölmesine izin veremezsin."
Burdan sonrasına bu müzik ile devam ederseniz hikayeye dalıp ağlarsınız...Nightcore-Faded
"Sen Damian'nı al Ve eve git.Ben size geleceğiniz zamanı söylerim Tim'e haber verin ve Barbara'ya."dedi Bruce.Hastahaneye yakındık.Bruce kancalı tabancasıyla Dick'i sırtına alıp gözden kayboldu.Damian'nın önüne çöktüm ve omuzlarına elini koydum.Maskesini çıkardım,gülümsedim."Damian güçlü ol tamam mı?O her zaman güçlü oldu."
Damian kafasını salladı Ve gözlerini sildi.Maskelerimizi alıp motorla eve girdik.Ben Tim ile konuşurken Damian yukarıya üstünü değiştirmeye çıkmıştı.
"Hey.Ne oldu?"
"Nerdesin?"
"Şimdi dersim bitti eve gidip yola çıkıcam.Bu arada sabahki bağırışmadan sonra Dick nasıl?"
"Sorun o."
"Ne?"
"Dick çok ağır yaralandı.Hastahanede.Bruce bize evde kalmamızı söyledi.Sende gelmelisin.Şuan Sadece Dick'i düşünebiliyorum.Bitbirimize destek olmamız gerek."
"Ne??!!Tamam detayları gelince alırım.Yola çıkıyorum hemen."
Sıra zor kısımda...Barbara.Nefes aldım Ve aradım.
"Selam Jay."
"Barbara gelmen gerek."
"Neden?"
Uzatmadan sakince anlattım.Ve kulaklar felç...
"Ne?!!!!"
"Barbara senin yüzünden kulağım felç olucak.Sakin ol."
"Geliyorum."
"Ba-"
Suratıma kapadı.Lanet olsun...
Dick'den
Sesleri azda olsa duyuyordum...Nerde olduğumu tahmin etmek kolaydı.Hastahanedeydim başımda birkaç doktor sedye ile hızla kapıları geçiyordum.Brucen elini kendi elimde hissediyordum.Duyduğum belli başlı moral bozucu sözler duyuyordum...
Bir süre sonra Bruce'un elini çektiğini anladım...
Yalnızım...
Çaresizim...
Korkuyorum...
3 saat sonra Jason'dan
Hastaneye varmıştık.Yoğun bakımın önünde doktorun çıkmasını beklerkeb Damian,Tim ve Barbara ayakta dolanıyordu.Ben ellerim başımda eğilmiş Dick'i düşünüyorum.Bruce kapnın önünde ağlamamak için kendini sıkıyordu.Sonunda doktor çıktı...Bruce doktorun karşısına geçti.
"Bay Wayne.Oğlunız nasıl vuruldu demiştiniz."
"Bilmiyorum.Yanında ben yoktum.Sabah çıktığında bu haberle size getirdim."
"O zaman size bilgi verebilirim.Yakın dövüşten tam olarak 10 kurşunu kritik yerlere yemiş."
"Açık konuşun."
"Yani,Biz elimizden geleni yaptık efendim.Gerisi artık(Yoğun bakımın camından Dick'e baktı)oğlunuza bağlı.Güçlü olması gerek.Geçmiş olsun."
Bruce teşekkür ederken biz çeşitli makinelere şimdilik bağlı olan Abimize,kardeşimize,onsuz yapamıyacağımız kişiye bakıyorduk.Bruce"Kantine inip kahve alıcam birşey istiyor musunuz?"dedi.
Ben "Sade kahve."
Tim "Banada aynısından."
Barbara "Sadece su."
Damian "Sütlü kahve."dedi. Damian
Herkes sonunda bende dahil oturduk.Damian söze girdi.
"O iyileşecek değil mi?"
"Elbette.Burda Dick'den söz ediyoruz."dedi iyimser olmaya çaba gösteren Barbara.Tim "Bencede..."dedi.Ben ise güldüm Ve cevap verdim "Çocuklar Tanrı aşkına!Aldığı yaranın farkında mısınız?Damian artık o 10 yaşındaki çocuk değil.Onu böyle kandıramazsınız herşey ona bağlı."Bana bakıyorlardı...Ağlayarak...Bende ağlıyordum.Ona yaptıklarım.İhanetimi düşünüyorum...
Derken yoğun bakım odasında bir hareketlilik fark ettim.Cama yaklaştım Ve -Sİ*TİR!
"Dick!Doktoru çağırın!!!Damian fırla!"Kriz geçiriyordu.Barbara ve Tim'de cama yaklaştı Barbara camı kıracak gibi kırılmaz cama vuruyordu.Tim ceketime yapışmıştı.Bruce,Damian ve 2 doktor buraya doğru koşuyorlardı.
@@@@@@@@@
Bir süre sonra herşey yoluna koyuldu.Bruce,Damian,Tim ve Barbara uyuyorlardı.Akşam olmuştu.Bir görevliden battaniye istedim ve üstlerine.Örttüm.Dick'e bakıyordum...
"Güçlü ol Dick,Güçlü ol."
Akşam yeni bölüm!!!
Ben nedense ağlıyorum.

Damian&Dick&Jason&TimmyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin