33.rész

150 16 0
                                    

Hivatalosan is beléptem a 32.hétbe.
Egyre nehezebben mozgok,látom el napi feladataimat.
Szószerint egy bálnának érzem magam,még akkor is ha az orvos szerint kevés az a felszedett 8 kg.
Hasam egyre nagyobb.
Én is egyre nagyobb vagyok.

Épp egy tárgyaláson szenvedek.
Se ülni,se állni nem jó.

-Hejj,az anyád!-álltam fel mikor fiam tornázni kezdett.

-Valami baja van a királynőnek?-kérdezte John aki most Andy helyett volt itt.

-Miért nem eresztettem beléd az egész tárat múltkor?-támaszkodtam az asztalra.-Adam én haza megyek,ezt nem bírom,elkezdett táncolni!-alig hogy ezt kimondtam rúgott és lába látszódott pólón keresztül is.-Öcsi nyugi van!-simiztem hasam.

-Nyugodtan menj!-csókolt homlokon.

-Vacsorára várunk!

-Ott leszek!

XXXX

Aztán mégis a kórház felé vettem az irányt.

-Jó napot!Érdeklődni szeretnék az iránt a lány után aki pár hete lett behozva egy közép iskolai eseményről alacsony vércukorszint és alultápláltság miatt.

-Jó napot!Ön hozzátartozója?

-Az unokahúgom!

-Igen már látom,Judie három napja távozott saját felelőségre,de tegnap visszahozták súlyos kiszáradás miatt.A negyedik emeleten van elhelyezve az ötszázhúszas szobában!

-Köszönöm a segítséget!-indultam a lift felé.

XXXX

-Szia Judie!-köszöntem a sápadt lánynak.

-Te ki vagy?

-Mond valamit az a név,hogy Andy Biersack?

-Persze!

-A barátnője vagyok aki segített rajtad.Szeretnék veled a rajtad látott sebekről beszélni,és tegnap te sétáltál ki elém este.

-Én,én nem szeretnék azokról beszélni.

-Kérlek,csak annyit mondj el,hogy ki tette!

-Téged is és a babád is bántani fogja,ha megtudja!

-Mond el!

-A bátyám volt,ő a gyámom.

-Ki a bátyád?-egyre jobban forrtam.

-Alaric Irndit!-motyogta.

-Alaric?-képedtem el,ő az egyik legmegbízhatóbb emberünk,tény,hogy nagyon agresszív is tud lenni de ezt nem néztem ki belőle.-Ő egy nagyon jó barátom,de hiszek neked.Holnap is bejövök majd,most viszont mennem kell!

XXXX

Ezután Andyéket vettem célba.

-Sziasztok,jó napot!-léptem be a szobába ahol körül ültek egy laptopot.

-Cica!-kapta el kezem Andy és húzott rögtön az ölébe.
Amint combjain ültem lecsapott ajkaimra.

-Hűha,mi van ma veled?-húzódtam el.

-Csak örülök,hogy itt vagy!-vont vállat hirtelen feszülten.

-Feszült lettél!

-Hagyd,egyik percben boldog másikban depis!-legyintett CC.

-Értem!-bújtam mellkasába.Kezeimet tarkójára vezettem és maszírozni kezdtem az említett területet.
Morgott és jobban nyomta nyakát a kezemnek.-Csak nem tetszik?-nevettem.

-De igen!-sóhajtott.

-Menjetek szobára,szépen kérlek titeket!-nyűszítette Jake.

XXXX

-Andy!-ennyit tudtam mondani mielőtt számat ostromolni nem kezdte.

-Igen?-szakadt el,de válasz helyett visszahúztam magamhoz.
Nyelve betolakodott a számba és feltérképezte azt végül táncba hívta enyémet.

°°°°°
-De,én nekem a kezem kellett használnom!

-Hát ez szörnyű!-beszélgetnek Adam és Andy,én meg mosogatok.

-Ebbe miért érzem a gúnyt?

-Mert Chat senki mást nem engedett rajtad kívül ilyen közel magához,Logan is csak a szájra pusziig jutott el,annak ellenére,hogy veled ilyen a többi férfival akik nem a barátai zárkózott és rosszul érzi magát a közelükben,főleg ha tudja,hogy rossz ember az illető.

-Ezt nem is gondoltam volna,ahogy jó sok minden mást se.-hümmögött.

-Én ilyen meglepetésekkel teli ember vagyok.Gyerekek alszanak?

-Elvileg!

-Elvileg?

-Elvileg!-mondta Adam.

-Mi az,hogy elvileg?Vagy alszanak vagy nem!-mentem megnézni őket.
Bekukkantottam a szobájukba és tv-t néztek.-Gyerekek!-szóltam rájuk mire rám kapták fejük.
Elvettem tőlük a távirányítót és kikapcsoltam a készüléket aztán mintha leporolnám kihúztam a konektorból.-Csikiálás van!-adtam puszit homlokukra és takartam be őket.
Mentem vissza a nappaliba mikor megütötte a fülem Andy hangja.

-Szia Pici!Hogy vagy?-közelebb mentem.-Én kiválóan.Nem,csak én vagyok itthon,nem most nem találkozhatunk!Holnap a szokásos helyen!Igen,de csinos legyél nekem!Persze,csábos és szexi!Bizony.Le kell tennem.Holnap!-tette le nekem meg majd' megszakadt a szívem.
Találkozgat valakivel aki "csábos és szexi".
Biztos valami titkos nője.

Bementem a hálónkba és a fotelben ülve elmélkedtem.
Mióta Andy képben van újra,teljesen elpuhultam.
Már egy kémet sem tudok rendesen megkínozni mert mindig ő jár az eszembe.
Tudom,hogy ezt hívják szerelemnek de ez teljesen ellepi az agyam.

-Cica,mi a baj?-fogta meg kezem.Kirántottam a fogásból.

-Hozzám ne érj!-sziszegtem.

-Mi a baj?

-Az,hogy itt vagy!-lehet,hogy durva vagyok.Sőt biztos,hogy az vagyok de ez kell nekem ahoz,hogy a régi Chat legyek.

-Mi lett veled?-értetlenkedett.

-Rájöttem,hogy melletted egy puha pöcs lettem.Nem tudom a munkám rendesen végezni.Menj el!-fájt kiejteni az utolsó mondatot.

-Tessék?-vonta fel szemöldökét.

-Jól hallottad!Menj!El!-tagoltam nehezen.

-Biztos,hogy nem!Addig nem ameddig a szemembe nézve és a pofámba nem ordítva mondod!-fonta össze kezeit mellkasa előtt.

-ANDREW BIERSACK AZT AKAROM,HOGY ELHÚZZ INNEN A FRANCBA!-mondtam neki.

Arcára elsőnek a döbbenet majd a fájdalom ült ki.

-Összeszedem a cuccaimat és megyek!De a gyerekeket ugye láthatom még?

-Nem!

xxx_ZomBogi_xxx

Hazugság a maffiában![Andy Biersack ff.](BEFEJEZETT) //ÁTÍRÁS ALATT//Where stories live. Discover now