Ξύπνησα νωρίς το πρωί ....βγήκα στο μπαλκόνι να πάρω αέρα ...οι κουρτίνες του ακόμη κλειστές ....κοιμάται ακόμη το ζώο ...Μα τι ώρα είναι ;;; 6:30 ουφ πρέπει να σταματήσω να ξυπνάω τόσο νωρίς ...βάζω αθλητικά ρούχα και πάω για τρέξιμο ...τουλάχιστον τώρα ξέρω πως θα έχω την ησυχία μου αφού κοιμάται ....άρχισα να τρέχω ..αποφάσισα να πάρω έναν διαφορετικό δρόμο σήμερα πιο ήσυχο αφού η προηγούμενη διαδρομή που ακολουθούσα ανακαλύφθηκε ...πήγα από το δάσος ....
Έτρεχα ανέμελα σαν καλό αγριοκάτσικο που είμαι όταν ακούστηκε ένας πυροβολισμός ....Γαμωτο είναι εποχή κηνυγιου πως το ξέχασα ....έτρεξα γρήγορα πίσω από ένα δέντρο όταν συνειδητοποίησα ότι δεν ήμουν μόνη μου .....δίπλα μου σε απόσταση ανάσας βρισκόταν ένα ελάφι σε κατάσταση εγρήγορσης ήταν φοβισμένο τα μάτια του γυάλιζαν ....ξαφνικά άκουσα φωνές από την άλλη μεριά ....έρχονταν οι κυνηγοί ...." κάπου εδώ κρύφτηκε ψάξτε το "
Εγώ είχα κοκαλωσει....τι να κάνω τώρα ...σκέφτηκα λίγο και μετά κοίταξα το ελάφι ...
- φύγε ...του είπα ....τρέξε φίλε μου θα σε πιάσουν αλλιώς ...
Το ελάφι άκουσε και έτρεξε και τότε εγώ βγήκα από τους θάμνους προσεύχοντας να μην μου έρθει καμία αδέσποτη σφαίρα ....
- Ε ηρεμήστε είμαι μόνο εγώ είπα στους κηνυγους για να δουν ότι ήμουν άνθρωπος και όχι φαΐ
- φτανει παιδιά μια κοπέλα είναι μόνο το ελάφι μάλλον ξέφυγε είπε ο ένας κυνηγός ...ναι τους ξεγέλασα...έφυγα από το δάσος τρέχοντας αλλά ευχαριστημένη....Έφτασα μετά από δέκα λεπτά στο σπίτι και μπήκα να κάνω ντουζ ...Θεέ μου τι ήταν αυτό που έπαθα ...έχω αδρεναλίνη στο φουλ αυτή τη στιγμή ....άνοιξα το νερό και ηρέμησα ...είδα την ώρα ...5:30 το απόγευμα Μα καλά πόση ώρα ήμουν εξω;!;!;!; είχα μόνο μια ώρα μπροστά μου για να ετοιμαστώ ...ο Τιμ θα ήταν εδώ στις 6:30...
Στέγνωσα τα μαλλιά μου και άνοιξα την ντουλάπα μου για να δω τι θα βάλω ...είχε ζέστη έξω όποτε κατέληξα σε αυτό
Άκουσα το κουδούνι να χτυπάει ....ο Τιμ ήταν έξω ...
- άργησες μου λέει
- Μα είναι 6:31
- άργησες όμως
- να θεωρείς τον εαυτό σου τυχερό που δεν είμαι από αυτά τα κορίτσια που κάνουν εκατό ώρες να ετοιμαστούν
- ναι όντως πάλι καλά 😂😂Φτάσαμε στο γήπεδο του ποδοσφαίρου και είχε παααρα πολύ κόσμο ....καθίσαμε στις κερκίδες μαζί με τα κορίτσια που μας είχαν κρατήσει θέσεις ευτυχώς ...η δυστυχώς
Γύρισα και κοίταξα πίσω μου και ακριβώς στην από πίσω θέση καθόταν ο παρης μαζί με την υπόλοιπη παρέα του ...
- ωωωπ παρη για δες τι έχουμε δω ;;;είπε ο Χρήστος
- τίποτα το ενδιαφέρον είπε ο παρης και με κάρφωσε με το βλέμμα του ....γύρισα μπροστά μου ...
- παιδιά εγώ πάω λίγο να πάρω ποπ κορν είπε η μαριτινα ...είχε γίνει κατακόκκινη ...ντρεπόταν που ήταν δίπλα στο Χρήστο και ο μαλακας δεν έκανε και τίποτα
- έρχομαι μαζί σου είπε η χρυσανθη
Αλλά ο Χρήστος τότε σηκώθηκε και είπε
- όχι θα πάω εγώ μαζί της παιδιά θέλετε τίποτα να τσιμπήσετε ...
Ο παρης του έγνεψα όχι και ο Χρήστος εξαφανίστηκε μαζί με την μαριτινα ...μμμ μήπως τελικά την θέλει ;;Στην διάρκεια του αγώνα πρόσεχα τον αδελφό μου να κερδίζει τον αγώνα ...η παρέα του παρη υποστήριζε την άλλη ομάδα 🙄...ξαφνικά πρόσεξα την χρυσανθη να γλυκοκοιτάζει τον έναν από τους δίδυμους ...τον Σταύρο ....αααα δεν θα τα πάμε καλααα με αυτήν την παρέα ....
Το ματς έληξε και εγώ χειροκρότησα δυνατά γιατί κερδίσαμε ...έδωσα αγκαλιές και φιλία στον αδελφό μου και στον ξάδελφο μου για την νίκη τους.... Η μαριτινα και ο Χριστός δεν είχαν έρθει ακόμη .... μα καλά που είναι ;😏
- Ε παιδιά έχω ιδεαααρααα πάμε θάλασσα ;!; έχει πολύ ζέστη ...είπε η Άννα και όλοι συμφώνησαν ...εγώ γύρισα στον Τιμ και του είπα να έρθει μαζί μου στο σπίτι να βάλω μαγιό ...
- παιδιά θα σας δω στη θάλασσα πάω να αλλάξω τους είπα και έφυγαν ....
Τρέξαμε μέχρι το σπίτι μου και ανέβηκα γρήγορα στο Δωματειο μου να αλλάξω ...ο Τιμ περίμενε από κάτω ..
Έβγαλα την μπλούζα μου γρήγορα και ήμουν έτοιμη να βγάλω και το σουτιέν όταν παρατήρησα πως οι κουρτίνες μου ήταν ανοιχτές και ο παρης με έβλεπε από το παράθυρο του με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά ....
Άνοιξα το παράθυρο :
-είσαι ανώμαλος
- όχι απλά βλέπω την θέα
- ωραία θέα; του είπα αλλά είχα ντραπεί
- πολύ ωραία είπε
- κρίμα τότε γιατί το σόου τελείωσε του είπα και του έκλεισα τις κουρτίνες στη μούρηΒγήκα έξω στον Τιμ και εκείνη τη στιγμή βγήκε και ο παρης ανέβηκε στη μηχανή του και έφυγε γρήγορα ....
Ξεκινήσαμε με τα πόδια για την θάλασσα ...επιτέλους θα κάνω το πρώτο μου μπάνιο ...
YOU ARE READING
Love isn't real ?
Ficção AdolescenteΗ Λαμπρινή είναι ένα κορίτσι που βλέπει τα πράγματα πρακτικά και ρεαλιστικά ...είναι η λογική αυτοπροσώπως ......και η λογική δεν λογαριάζει συναισθήματα ...σωστά ?