Soraya's perspectief
Ik werd wakker gemaakt door zakaria. Het is nu 3u in de nacht, om 7u vertrekt het vliegtuig, maar wd moeten zo veel doen voor we het vliegtuig in mogen. "Soraya ben je klaar" riep zakaria van beneden "JAA WACHT" riep ik terug. Ik moest nog mijn khimaar aandoen wllh ik ben zo traag maar jah ik kan er niks aan doen. Ik trok mijn khimaar aan
Voilà, en nu even mijn handbagage inpakken ik deed daar van alles in (telefoon, oordoppen, zakdoek (2x), mijn portemonnee. ............) echt van alles, ik ben iemand die zich snel verveeld dus vandaar al die dingen. Ik liep naar beneden en tref zakaria aan, hij was al helemaal klaar. Hij gaf me een kus op me wang en ik deed mijn schoenen aan, jas hoeft niet het is hier al warm en in dat land is het ook warm hahah alleen dat weet ik van dat land. We laden de koffers in de auto, en we zijn weg.
Aangekomen in zaventem , Brussels airport. We moesten even wachten voor we kunnen inchecken . "Zakaria serieus naar waar gaan we" vroeg ik nieuwsgierig. "Hahha zeg ik lekker toch niet😛" irriteerde hij me kinderachtig . Pfff.....waar gaan we heen .
We konden na een half uur inchecken, gelukkig konden we als eerste inchecken hah hoeven we lekker niet in de rij te wachten. Na het inchecken moesten we langs de douane kifesh dat is een lange rij wij zijn toch eerst?. Moehiem we stonden zo lang te wachten ajaaww.
Eindelijk is het ons beurt ze controleerde onze hand bagage en we moesten ook onze schoenen weer uitdoen.
Zo ze controleren onze coffers en we moesten langs een soort poort je weer wel als die piept dan heb je drugs enzuuu ik heb dat al eens uitgelegd
.Na een halfuur zijn we eindelijk klaar nu gewoon wachten op het vliegtuig.
"Zakaria ik vind het zo spannend " zei ik " hahah ik niet" zei hij lachend " waarom " zei ik vragend " omdat ik al weet waar we naar toe gaan" zei hij lachend " ha ha ha grappig hoor" zei ik geïrriteerd. We lachte.
Zakaria's perspectief
We zaten te wachten op onze vlucht, hah ze weet totaal niet waar we heen gaan maar dat zeg ik nog niet tot we daar zijn, ze zal zooo blij zijn. Ik neem haar mee naar ......... daar wilt ze al heel haar leven naar toe gaan, dat zeiden haar ouders tegen me.
We konden het vliegtuig in, het wordt een lange vlucht. We stapten het vliegtuig in en het was immens groot
Wij hebben Gelukkig een plekje naast het raam en natuurlijk wil soraya naast het raam zitten en dat accepteer ik. " dit is zo spannend " fluisterde ze in me oor, ik gaf haar een knipoog en ze bloosde, ze is zo schattig als ze bloosd😍.
Beste passagiers, gelieve jullie gordels aan te doe. We vetrekken over 5 minuten.
Zei de stuardes, pfff.....Gelukkig zei ze niet dat we naar. ........ gingen. Ik deed me gordel om en soraya ook. En het vliegtuig vertrekt.
OMW TOO...........
___________________________________
Dit is een kort deel maar ik hou het nog even geheil naar waar ze naartoe gaan😆. Ik hoop dat je dit een leuke deel vond 💋💋💋
VERGEET NIET TE STEMMEN ❤
En nog bedankt om te lezen💋💋🌹
JE LEEST
Het leven van soraya
Romansadit verhaal gaat over een 16 jarige soraya. Ze is een goede moslima en woont in België, ze houdt heel erg van de islam en leest veel boeken (over de islam). soraya geeft ook nog zussen en broers. Soraya zit in het 4de jaar van de middelbare school...